اگر ما در ما تا به حال 2500 دلار به فراغت و دوست مدیتیشن-دیدار-شب-باشگاه عرق جلسه که SoulCycle ما می شود قبل از سفارش دوچرخه ما در شمع روشن پیش بینی. اما صادقانه بگویم ما به احتمال زیاد برای انجام یک دسته از طبقه تمرینات ما در بالکن, در, تنبل, لباس خواب بدون هر کسی قضاوت ما است.

نمی گوید Radhika Gordhandas ورزش روانشناس و منابع انسانی حرفه ای که در حال حاضر با این نسخهها کار در تاتا CLiQ. “پوشیدن دنده تمرین شما معمولا به دلیل آن را در آماده سازی برای به دست آوردن شما به روال خود را ( پر کردن بطری خود را از آب به دنبال گرم کردن و سرد کردن). اگر شما در لباس خواب خود را, شما ممکن است گاه به گاه در مورد این” او می گوید.

چرا که کار بیرون از خانه رایگان است و شما می توانید آن را در هر زمان وجود دارد خطر از procrastinating و پایان دادن به هرگز آن را انجام می دهند. “بهتر است برای نگه داشتن آن به زمان شما همیشه آن را انجام دهد در آنجا که شما نمی خواهید به پریشان هر چیز دیگری می گوید:” Radhika. با روشن و خاموش کردن از یک فعالیت خاص شما انجام بهترین خود را در هر دو به جای پراکندگی خود را در میان بسیاری از چیزها است.

اگر شما از خود بپرسید که چرا شما نمی توانید فقط درمان این دوره به عنوان یک ورزش برای تعطیلات به خصوص اگر شما سالم هستید, پروفسور دیپاک جوشی, یک جراح ارتوپدی در آسیب های ورزشی مرکز در Safdarjung بیمارستان دهلی طول می کشد دور امید. “به یاد داشته باشید چه ورزشی برای کودکان و بزرگسالان و افراد مسن متفاوت است,” او می گوید.

در حالی که کودکان نیاز به یک ساعت به یک ساعت و نیم برای تحریک رشد بزرگسالان باید حدود 40-45 دقیقه به منظور نگه داشتن بدن مناسب است. سالمندان نیاز مکرر جنبش اگر آنها نمی تواند انجام 40 دقیقه در یک کشش به طوری که آنها نمی از دست دادن قدرت عضلانی و یا مواد معدنی استخوان. “بدن خود فرم است که به طور مستقیم متناسب با تابع: عضلات عوض با توجه به چگونه شما از آنها استفاده کنید,” او می گوید.

استخراج فرمول

این یک ایده خوب برای برنامه ریزی روال خود را هر شب قبل یا یک هفته در پیشبرد طوری که عادت به جای انتخاب درایوهای شما به ورزش است. دکتر دیپاک Chaudhary که سر آرتروسکوپی و پزشکی ورزشی مرکز در BLK دهلی نو نشان می دهد ترکیبی از تمرینات روزانه است.

گرم کردن: دویدن در نقطه پرش چند burpees و چند surya namaskars می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان گرم کردن فعالیت است.

سرد کردن: کشش به خصوص هدف قرار دادن عضلات شده اند که در تمرکز را از طریق تمرین خود را. برای مثال اگر شما شده اند دویدن در نقطه و سپس کشش قدس همسترینگ گوساله آن گروه و glutes برای 20-30 ثانیه است.

ساخت خود را تمرین

Shiba Mehra, ACE-گواهی مربی و توانبخشی متخصص اجرا می شود که طیف تناسب اندام است که قطار مربیان ما کمک می کند تا قطعه با هم یک تمرین است.

با استفاده از یک سری از سه-پنج تمرین; آیا 10-15 تکرار هر مصرف آب بعد از تکمیل یک مدار است. ادامه تا زمانی که شما انجام 20-30 دقیقه اگر شما در حال انجام آن در شدت بالا. شما می توانید انتخاب کنید برای انجام یک های مختلف هر روز.

قلبی: پریدن جک burpees کوه نوردان زانو بالا پرش – شما می توانید این کار را در هر سفارش.

بازوی قدرت: پر کردن دو بطری آب را به استفاده از آنها به عنوان وزنه. انجام دو دقیقه هر طرف تخته (بالا بردن دست با وزن), bicep فر چمباتمه زدن جهش شانه پرس lunges — همه با وزنه. آب break; تکرار تا زمانی که شما به پایان رسانده اند 30-40 دقیقه.

انعطاف پذیری: بروید از پایین به بالا کشش طولانی ترین عضلات اول: گوساله همسترینگ, چهار, این, باند, glute پشت قفسه سینه سهگوش, لوزی, تله عضله دوسر و سه سر.

کامل بدن تمرین: انجام تخته کوه نوردان burpees pushups squats lunges. آب break; تکرار تا زمانی که شما به پایان رسانده اند 30-40 دقیقه.

استفاده از مبلمان خود را

 

نمره در یوگا

در آن انجام می شود خود را, surya namaskar با این نسخهها کار به عنوان یک تمرین برای کل بدن و کار می تواند به تقویت (اگر به آرامی انجام می شود) ایجاد انعطاف پذیری و استقامت (اگر بارها و بارها انجام می شود و به تدریج افزایش در تعداد با توجه به فرد سطوح تناسب اندام و آمادگی جسمانی قلبی عروقی (اگر شمار انجام شده در جانشینی سریع برای گرفتن ضربان قلب).

نگاهی به میکرو-تناسب اندام می شکند

با تعریف یک میکرو-شکستن یک پشت سر هم از بالا و شدت فعالیت برای 2-10 دقیقه بسته به زمان شما و سطح تناسب اندام خود را. “تنظیم زنگ هشدار در هر ساعت و یا چیز دیگری شما را فراموش می گوید:” Shiba.

انتخاب هر وزن بدن ورزش و یا به سادگی انجام یک سری از امتداد به خصوص قفسه سینه و پشت و گردن و glutes که تحت تاثیر طولانی مدت زمان روی صفحه نمایش. “Tadasana نیز مطرح می گوید:” Shiba که توصیه به مردم برای برگزاری امتداد بین 12 و 20 ثانیه در هر تنفس از طریق آن همه است.

آیا به یاد داشته باشید

استفاده از حصیر پوشاندن, چمن, چوبی کف یا گل به ورزش و سیمان کف.

گرفتن آفتاب صبح در بالکن خود را برای 40 دقیقه در حالی که شما ورزش برای دریافت ویتامین D قرار گرفتن در معرض بیش از حد.

اجتناب از تمرینات شما نا آشنا با, به خصوص اگر شما یک مشکل با تعادل از آنجا که شما نمی خواهید به در یک وضعیت که در آن شما نیاز به رفتن به بیمارستان است.

دیگر مردم به حرکت

این که آیا آن پدر و مادر مسن و یا صفحه نمایش-برداشت کودکان و نوجوانان, ورزش با آنها را در حالی که حفظ یک فاصله سه پا کمک می کند. این مهم است که اگر کسی یک وضعیت پزشکی است که نیاز به توجه ویژه: دیابت یا فشار خون بالا, به عنوان مثال. “مردم می توانند پیاده حدود 20 دقیقه فقط در خارج از خانه های خود توصیه می شود با احتیاط می گوید:” Dr KK Aggarwal, رئیس جمهور, قلب, مراقبت های پایه و هند است.

او همچنین نشان می دهد بازی تنیس روی میز که دوباره نگه می دارد و مردم در یک فاصله در حالی که آنها زمان برای پیوند. “هر کسی که می تواند راه رفتن 500 متر در شش دقیقه می توانید انجام هر نوع ورزش منظم پس از بالا رفتن از مراحل خوب است بیش از حد” او می گوید:, و اضافه کرد که بهتر است برای نگه داشتن نوه جدا از پدربزرگ و مادربزرگ به عنوان سابق می تواند یک عفونت بدون علامت است که می تواند بر دومی است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de