روزانه خود را روال تمرین با thera حلقه

ستون امروز همه چیز در مورد پایین بدن تمرینات و ما می رویم به تمرکز بر روی یک ابزار به نام Thera-حلقه.

این لاتکس همه کاره گروه می آید و در دو اندازه های رایج: 10 و 12 اینچ. Thera-حلقه در دسترس است برای سطوح مختلف: مبتدی متوسط و پیشرفته. خرید یک بسته از سه ارزان تر است و بیشتر مفید است. تنوع و ترکیب بی حد و حصر برای حلقه تمرینات.

حلقه تمرین می توان خود را در آن به عنوان یک جلسه جداگانه و یا می توان آن را جا به تمرین روزانه است. تنوع منافع و چالش را حفظ خواهد کرد شما را از گرفتن خسته شدم. هر گروه هزینه های بین ₹100 به ₹400 بسته به نام تجاری. هر چند می توان آن را مورد استفاده برای تمام بدن, تمرین, امروز من به شما توصیه می کنیم تنها کمتر-تمرینات بدن. دفعه بعد ما می توانید سعی کنید انجام یک هسته تمرین با استفاده از Thera-حلقه.

سعی کنید تمام تمرینات با سطح 1 گروه و پیشرفت را به سطح بعدی تنها زمانی که شما در پیدا کردن سطح اول آسان است. تمام تمرینات انجام شود تا در 3 ست 20 تکرار در هر.

Squats

Your daily workout routine with the thera loop

پوشیدن حلقه در اطراف ران درست در بالای زانو. این گروه باید احساس تنگ و ایجاد تنش در ران. پس از چمباتمه دستورالعمل اجرای 20 چمباتمه تا 90 درجه فلکشن زانو ، تمام عضلات در بدن پایین تر کار می کنند در این ورزش است. چند نکته را توجه داشته باشید… زانو را با این مچ پا. گسترش هیپ و زانو به طور کامل به عنوان شما دوباره به حالت ایستاده. به عنوان شما را قوی تر می تواند انجام پرش چمباتمه زدن. و یا سمت به سمت squats.

هیولا پیاده روی

Your daily workout routine with the thera loop

تغییر loop در اطراف مچ پا. نگه داشتن زانو نرم و گروه دهنی, راه رفتن به جلو و عقب. 30 گام های رو به جلو و سی و گام به عقب. این ورزش با این نسخهها کار خود را بیرونی ران و قسمت بیرونی ران منطقه ای است. این تعادل را بهبود می بخشد.

حفظ حلقه در اطراف مچ پا و راه رفتن به عقب در یک خط مستقیم. سعی کنید و جای یک پا پشت دیگر در یک خط مستقیم. این نه تنها به بهبود تعادل خود را, آن را نیز خود را تقویت عضلات ران و hamstrings و یا خلفی عضلات بدن پایین تر است.

عضلات لگن تمرین

Your daily workout routine with the thera loop

تغییر حلقه در اطراف کفش خود را. آسانسور یک زانو به سمت بالا به عنوان بالا به عنوان شما را ران. نگه دارید برای مدت پنج ثانیه و انتشار است.

پریدن جک

تغییر حلقه در اطراف مچ پا. اجرای پریدن جک به عنوان شما به طور معمول آنها را انجام دهد. این حلقه باعث می شود این ورزش بیشتر به چالش کشیدن.

پل

Your daily workout routine with the thera loop

تغییر loop در اطراف ران درست در بالای زانو. دروغ رو به بالا در ورزش حصیر نگه داشتن هر دو زانو خم شده و پاها از هم جدا احساس شاداب برای شما به ارمغان در ران. لیفت باسن خود را به بالا. بدن خود را از شانه تا زانو باید در یک شیب مناسب. نگه دارید به مدت 10 ثانیه و سپس آزاد کند.

ورزش به صورت دراز بر روی تشک. پوشیدن باند در اطراف مچ دست خود را. لمس پیشانی خود را به حصیر. شما به عنوان بازدم بلند کردن بالاتنه خود را خاموش کف. این شاداب برای شما به ارمغان در گروه باید حفظ شود با کشیدن سلاح های دور از یکدیگر و تیغه های شانه کردن به سمت لگن. نگه دارید برای مدت پنج ثانیه و انتشار است. جلوگیری از کج کردن سر ، همچنان به حفظ یک بی طرف ستون فقرات گردنی و نگاهی مات به جای.

Nisha Varma است ACSM-گواهی فیزیولوژیست ورزشی. یک ستون ماهانه با تمرینات برای تمرین

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>