زنان کارآفرینی می تواند تولید 150-170 میلیون شغل در هند تا سال 2030

زنان کارآفرینی تولید می تواند تحول اشتغال در هند و تولید 150-170 میلیون شغل است که بیش از 25 درصد از مشاغل جدید مورد نیاز برای کل جمعیت در سن کار تا سال 2030 با توجه به گزارش منتشر شده توسط Bain & Company و گوگل روز سه شنبه منتشر شد.

این گزارش با عنوان “کارآفرینی زنان در هند – تأمین اقتصاد با”, تاکید نیاز به سرعت بخشیدن به تلاش ها برای رشد زنان کارآفرین در هند در هر دو کمیت و کیفیت برای حل چالش اشتغال در کشور است.

گزارش شناسایی شش غالب بخش از زنان کارآفرین و برآورد هند به 13.5–15.7 میلیون زنان متعلق به شرکت به نمایندگی از حدود 20 ٪ از تمام شرکت های امروز است. در بسیاری از موارد زنان هستند که به عنوان صاحبان مالی و اداری دلایلی با هیچ نقش فعال بازی که overstates واقعی کارآفرینی در میان زنان است.

از همه زنان متعلق به شرکت اکثریت هستند و تنها فرد شرکت, با بزرگترین گروه نمایندگی های روستایی غیرکشاورزی صفحه اصلی مبتنی بر کسب و کار صاحبان در 38% به دنبال شهری خود اشتغالی زنان solopreneurs در 31 درصد است که معمولا از خانه کار می کنند.

دیگر غالب بخش شامل روستایی agripreneurs که مزرعه مبتنی بر صاحبان کسب و کار در 18% و صاحبان کسب و کار کوچک در 14 ٪ – تقسیم در سراسر شهری (6%) و روستایی (8%) به کارگیری کمتر از 10 نفر از کارکنان و کمک به ایجاد اشتغال ،

در نهایت وجود دارد scalers که با استخدام بیش از 10 نفر و حساب کمتر از 1%. در مجموع این زنان کارآفرین با ارائه اشتغال مستقیم برای حدود 22 تا 27 میلیون نفر امروز.

گزارش پروژه فرصتی برای سرعت بخشیدن به هر دو کمیت و کیفیت کارآفرینی به ایجاد بیش از 30 میلیون زنان متعلق به شرکت که 12 میلیون می تواند تولید اشتغال است.

“به رغم هند پیشرفت اقتصادی در دهه گذشته مشارکت زنان در نیروی کار کاهش یافته است و انتظار می رود که تحت فشار با توجه به روند کار و فن آوری اختلال و محدود موانع اجتماعی. آنلاک کارآفرینی در میان زنان در هند مجموعه, تلاش, اما آن را فراهم می کند فرصت بی سابقه ای برای تغییر اقتصادی و اجتماعی در مسیر هند و زنان خود را برای نسل های آینده. این درایو فوق العاده ای ایجاد شغل و همچنین ارائه فرآیندی اجتماعی و شخصی نتایج برای زنان” گفت: Megha چاولا, شریک Bain & Company و سرب نویسنده.

“در گوگل ما شده اند سرمایه گذاری در مقیاس skilling تلاش های سراسر موسسات کوچک و متوسط راه اندازی و غلبه بر دیجیتال شکاف جنسیتی در کشور از طریق اینترنت Saathi برنامه” Sapna Chadha ارشد کشور مدیر بازاریابی گوگل در هند و جنوب شرقی آسیا و گوگل گفت:

این گزارش به تشریح چهار فرصت زمینه را برای باز کردن کارآفرینی زنان در هند است. این شامل سطح میدان بازی برای بالا تاثیر اشتغال ایجاد کارآفرینان بیشتر زنان برای شروع و شرکت های ساختمان تقویت و پوسته پوسته شدن مولد روستایی agripreneurs.

“اجرای این مداخلات برای سرعت بخشیدن به آینده نگر و در حال حاضر زنان کارآفرین خواهد شد نیاز به یک شناخت عمیق از ضرورت و چند سال هماهنگ مدرج تلاش های بین های مختلف اکوسیستم شرکت کنندگان است. این شامل ملی و دولت چمن-root سازمان سرمایه گذاری و بانکی جوامع دیگر شرکت های خصوصی و موسسات آموزشی و رسانه ها. این گزارش یک شروع است و قطب نما نیاز به تقویت و هماهنگی تلاش های سراسر بالا تاثیر مناطق” راجان شریک Bain & Company و همکاری نویسنده این گزارش گفت:.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>