چرا تویوتا کمری هیبرید یکی برای تمام فصول و دلایل

Once upon a time, من به یاد داشته باشید خندیدن که عموی من که متعلق به یک رور 2000 ذکر شده که این خودرو را بزرگترین نقص بود محدودی آورده بر عدم وجود خود را از اقتصاد سوخت. برای pre-teen گرفته شده با عملکرد و ظاهر صرفه جویی (بسیار شبیه به قابلیت اطمینان و یا دوام) بود کمی پول. لوکس Rover 2000 (در اصل Rover SD1) که هزینه یک فصل مبلغ بیش از ₹2 لاخ در 1980s بود یک رویا واگن.

در حال حاضر با تمام احترام به نئو رمانتیک ایده آل از یک چیزی از زیبایی بودن شادی برای همیشه لطفا برای من ارسال می کنید که مفهوم زیبایی کمتر می شود ساده تر و لایه لایه همانطور که شما مسن تر رشد می کنند. به هیچ وجه من نشان می دهد که جدید تویوتا کمری هیبرید است و نه خوش تیپ خودرو. هنگامی که مجموعه ای در کنار هم با سلف خود این سدان لوکس شکوفا شده است را کاملا خوب به دنبال ، تکامل آن مشخص شده و نه فقط خود را تازه به دست آورد خوب به نظر می رسد اما با احساسات به بازی جدید کمری هیبرید قلب حرکت می کند نه فقط توسط بی شرم ماشینی از یک موتور احتراق داخلی است اما یک موتور الکتریکی است که باعث می شود خودرو به خصوص برای آن بلند و اندازه فوق العاده با صرفه.

در یک منطقی رانندگی طولانی از دهلی نو به شهر نرنول در روستایی Haryana, plied توسط جاده به معنای بیشتر برای تراکتور به جای پایین پرتاب خودروی سواری کمری نه تنها در زمان خود مقاله نویس بدون شکایت, بلکه هرگز اجازه خشن و جست و خیز کردن ترجمه به یک سواری پر از دست انداز برای اشغال آن است. این نوع ماشین است که قطعات یک بی دقتی راننده خجالت هنگامی که او به طور کامل نتواند جزئی آسفالت تپه مبدل به عنوان یک سرعت شکن. رولز رویس دوست دارد به استفاده از کلمه “waft” زیادی هنگامی که توصیف سوار با کیفیت از اتومبیل های خود را. کمری ممکن است نسل اینده, اما مطمئن شوید که می توانید سر خوردن در حالی که cocooning آن مسافران در کابین خلبان به عنوان امن به عنوان شما به احتمال زیاد برای پیدا کردن در خارج از یک رالی ماشین.

در نرنول شما گفته گلف باز حرفه ای Digvijay سینگ که راه اندازی یک چتربازی لباس در یک فرودگاه کنترل از راه دور که شانس مرگ و میر رانندگی از دهلی نو به صورت تصاعدی بالاتر از آن ناشی از بیرون پریدن از هواپیما هوا yoked به یک چتر باز. شما اشاره به کمری دلخواهی رکورد ایمنی و او به نظر می رسد nonplussed. آمار نیست وسیله نقلیه خاص هستند ؟ هنوز مطمئن شوید که من می گویم اما خیلی خاص که کمری بر شانس. ایمنی خالص پس به صحبت می کنند زمانی که ما نازل از 10 ، 000 پا در هوا مستقر است توسط یک مربی که انجام می شود آن را هزاران بار به معنای واقعی کلمه. تا آنجا که من عاشق تکنولوژی, من هرگز خوشحال شده است که در مورد.

Meraj شاه باعث می شود یک زندگی chronicling تجربیات خود را در جاده ها, تیراندازی, ویدیو و نوشتن بر روی خودکار, سفر و گلف. که نه در غربت جهان, او زندگی می کند در دهلی نو با یک موتور سیکلت به نام آبی

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>