چرا به کمپ پایه اورست در تبت است که سوار یک عمر

شیاطین وجود دارد در اتاق من و یا پس از آن به نظر می رسد چرا که آنها فرض اشکال حیوانات و اشیاء و افراد در هوی و هوس. من باز چشم من و آنها از بین رفته اند و من می دانم که من آن را توهم شده است. این یک نتیجه از خستگی و کمبود اکسیژن و سرد و تلخ است. شیاطین رفته اند اما نرم ریتمیک bellowing همچنان ادامه دارد. آن واقعی است!

من جلو و باز کردن پرده و خارج از پنجره من یک وراجی که آن را بر خود را به من زنگ صبح. اما فراتر از خشن و بی ادب گاو خود را دائم برف درخشان در اوایل صبح خورشید می ایستد کوه اورست. پس بنابراین روشن است که من می توانید ببینید استخر-جدول-اندازه سنگ آهک اجلاس است که در اوج یک کوه را شکوه است.

Goosebumps شکستن به دلیل یک بار دیگر تحقق بازدید که در اینجا در یک انجماد صبح در جنوب تبت من از دیدن بسیار مشاهده است که جورج مالوری برای اولین بار دیدم در سال 1921 — شمال در صورت از بلندترین کوه در جهان است.

من تا به حال شنیده در مورد جورج مالوری اما از زمانی که من خواندن جفری آرچر راه از شکوه و عظمت این استعداد کوهنورد بود که خیلی محدود ابتدایی تجهیزات کوهنوردی و دنده از 1920s به من شیفته.

بنابراین هنگامی که این فرصت را به سوار شدن از کاتماندو به کمپ پایه اورست در تبت خود را ارائه شده است, برای من به همان اندازه که هیجان doled و شکیبایی مورد نیاز برای سوار شدن بر عبور در 18,500 و در دماهای پایین رفتن به -6 درجه سانتیگراد جاذبه نیز برای ایستادن در جایی که مالوری ایستاده بود قبل از او به صعود کوه اورست.

ما در حال شروع کردن از کاتماندو یک نامتجانس دسته از 11 سواران با پنج روز برای رفتن. نپال شد preening سبز و زیبا پس از آن موسمی اما بخش های زیادی از جاده در مسیر ما بودند slushy و با قوام اعم از این که از شراب و شربت به فرنی غلیظ. من سوار بر اسب Royal Enfield هیمالیا توسعه یافته برای شرایط مانند این و که دیدم من از طریق بدون یک سقوط در دو روز اول و کل سفر.

Riding through Nepal’s Terai

ما خوش شانس بودند زیرا موسمی به حال خداحافظی اما گرما و رطوبت ساخته شده من احساس می کنم مثل من در یک فضای باز سونا به من لعنت گرما-قابلیت به دام انداختن من سواری دنده. چرا که ما هنوز در الکزر ارتفاع در نپال هیمالیا و هنوز هم در زیر درخت خط.

اما دو روز بعد هنگامی که ما آغاز شده از Gyirong است که اولین شهر در سراسر مرز در تبت سرد بود و استخوان دلسرد کننده. ما در حال حاضر در 8,900 فوت بالاتر از سطح دریا.

جاده ها در تبت چین ساخته شده صاف و عاری از لکه دار کردن. این به معنای ما می تواند نگه داشتن سرعت بالا در ما موتور سیکلت, اما آن را نیز بدان معنی است که ما صعود بسیار به سرعت. در عرض سه ساعت ما در 17,200 پا تصویب شد که ورود به فلات تبت — کاملا به درستی به نام “بام جهان”.

The riders with Mount Everest in the background

سواران با کوه اورست در پس زمینه | عکس های اعتباری: Royal Enfield

برای من که یک تست از شکیبایی. نه تنها من مبارزه با دماهای که معلق در هوا در اطراف نقطه انجماد من هم زمان با بیم و هراس در مورد اینکه آیا بیماری حاد کوهستان (AMS) را دربر من در آن مرگبار در آغوش. من می دانستم که به نبرد آن را من تا به حال به مصرف مقدار زیادی از آب و حفظ آرامش پس از تنفس من خواهد بود آرام و عمیق است.

اما من فقط نمی تواند نگه دارید و آرام چون من از طریق چنین مناظر دیدنی و جذاب. در افق بود و عمیق آبی دریاچه Paiku و فراتر از آن است که loomed چندساله کوه برف دربسته در محیط هشت هزار تا به نام چرا که آنها قله ایستاده بود در بیش از 8000 متر ارتفاع دارد. در اینجا در دریاچه Paiku ترین غالب یکی بود Shishapangma در 8,013 متر (26,290 پا).

مقصد ما برای آن روز بود Tingri که در ارتفاع 14,265 ، در زمان ما نورد به Tingri, AMS شد شایع در میان ما است. زمانی که oximeter کوتاه بیش انگشت من نشان داد 65 درصد اکسیژن من نا امید شده بود به دلیل وجود یک شانس من را مجبور به ماندن در Tingri چون Rongbuk در 16,340 ، به شما یک برآورد از بالا چگونه است — آخرین skydive — که در آن من شروع به پریدن از یک هواپیما بود از 15,000 پا!

و برای رسیدن به Rongbuk وجود دارد 18,000-پا-بالا گذر زده می شود در سراسر. اما آن شب من در زمان آن آسان نوشیدن آب به اندازه کافی برای قرار دادن یک شتر به شرم و صبح روز بعد من آماده برای سوار شدن. متاسفانه دو نفر از سواران تا به حال به ماندن در Tingri.

The writer with Mount Shishapangma and Lake Paiku in the background

نویسنده با کوه Shishapangma و دریاچه Paiku در پس زمینه | عکس های اعتباری: Royal Enfield

صبح که 140 کیلومتر سوار بود و فراتر از دیدنی که ما سوار تا پاس که در آن کوه اورست به نمایش در آمد. آن را به رنگ آبی آسمان در شب و من به یاد داشته باشید marvelling در مشاهده از تصویب. اورست در 8,848 متر (29,029 فوت) بود بلندتر از Shishapangma این Makalu این Lhotse و Cho Oyu که flanked آن — همه آنها ایستاده بیش از 8000 متر ارتفاع دارد.

جاده ها را پایین تصویب شد تا پر زرق و برق با آن 108 خم پیچ تند که من تا به حال واقعا نگه داشتن ذهن من در بررسی و انجام دور با شور و هیجان که به من نفس کشیدن سخت تر است. آن کار آسانی نیست چرا که من کشف لذت موتورسواری در هیمالیا پس از 16 سال.

آن شب که من ایستاده بود در Rongbuk تماشای اورست رفتن از سفید به طلایی با آخرین اشعه خورشید در حال غروب است من احساس بی پروا هیجان فقط باید در آن حضور و من حتی می خواهم به تلاش برای بالا رفتن از آن.

فقط تصور کنید چه جورج مالوری باید احساس به عنوان او ایستاده بود سمت راست وجود دارد به دنبال ابدی این کوه در سال 1921.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>