چه کنیم با یک مشکل مانند تاج?

“روز دیگر من طلا و جواهر به نام گفت: النگو من علاقه مند شد و در دسترس” می گوید: بر اساس بمبئی-PR اجرایی که کاهش یافته است به نام. “من فقط فکر می کردم, ‘چگونه غیر ضروری در یک زمان مثل این و به آنها گفت من علاقه مند بود در حال حاضر.” در میان کسب و کار بیشترین ضربه Covid-19 هر چیزی برای انجام با لوکس. آن است که آیا jewellery, هنر, لباس, کفش و یا بزرگ خانه خرید عمده بودن را در خود نگه دارد. مصرف کنندگان شروع به تمرین خویشتن داری ترجیح می دهند به نشستن در پول نقد.

بررسی های اخیر توسط شرکت سرمایه گذاری برنشتاین و گروه مشاوره بوستون تخمین می زند که در سطح جهان لوکس در بازار فروش می تواند منجر به میزان $43 میلیارد دلار است. هند که در حال تولد است اما رشد صنعت لوکس برآورد شد 30 میلیارد دلار در سال 2018 توسط Assocham و پیش بینی شده برای رشد به 200 میلیارد دلار تا سال 2030 است که فقط شروع به احساس اثرات ویروس. تقاضای داخلی است و آمار مصرف و صادرات: هند به عنوان یک “بازگشت به کار” برای بسیاری از غربی مد مارک های به آنها را فراهم می کند خام و نیمه تمام مواد و قطعات. اما به عنوان coronavirus کاهش تقاضا از خارج از کشور و به این کشور می رود به قفل کردن حالت با مراکز و فروشندگان بستن مغازه خودی صنعت دیدن تلخ نزدیک به اواسط دوره چشم انداز. به عنوان یک نتیجه — در حال حاضر تا حدودی خاموش با توجه به کاهش رشد اقتصادی — کاهش.

Cecilia Morelli Parikh, co-founder of luxury retail store Le Mill

سیسیلیا Morelli Parikh, co-founder لوکس فروشگاه های خرده فروشی لو آسیاب

خرده فروشی بلوز

با بسیاری از شهرستانها ممنوعیت اجتماعات بزرگ, عروسی که نشانگر از سرزندگی و فشار سنج های لوکس برای صرف در هند ایستاده به تعویق افتاد.

“آن را تا به حال یک تاثیر بزرگ در صنعت مد و فروشگاه ها می گوید:” تینا Tahiliani Parikh که صاحب چند برند بوتیک گروه. “توقف جریان NRIs به این کشور شده است یکی دیگر از ضربه شدید. به عنوان اجتماعی فاصله است و در حال حاضر تنها راه برای جلوگیری از همه گیر ترین مشتریان تعویق انداختن خرید مگر اینکه آن ضروری است. تیم ما در حال کمک به مشتریان صفحه اصلی فروشگاه و تحویل در خانه [وب پورتال باید آنلاین در دو هفته آینده] اما این صنعت تحت مقدار زیادی از استرس است.”

مد اجتماعی distancers

  • سعی کنید Raquel Allegra jumpsuits و Dries van Noten تی شرت (برای یک بیت از درام به جفت با آهنگ های خود را). علامت های تجاری مانند Maus از سریلانکا و Baon بزرگ هستند. من هم فکر می کنم زمان خوبی است که خودتان را خوشحال و فقط به پوشیدن برخی از لوازم جانبی مانند بزرگ Janda Vacintho گوشواره.

سیسیلیا Morelli Parikh, co-founder لوکس فروشگاه های خرده فروشی لو آسیاب موافق است. “مردم به دنبال به خرید نشان می دهد-y قطعات, از آنجایی که آنها هیچ جایی برای رفتن” او می گوید. “آنها در حال خرید قطعات است که بالا بردن آنها را در حالی که در خانه بدون شکستن بانک و من این را به عنوان یک روند قابل پیش بینی در آینده است.” لو آسیاب ردیابی سریع یک وب سایت که راه اندازی خواهد شد در دو تا سه هفته و افزایش آن Instagram محتوا با توجه به نام تجاری بالا تعامل کاربر بر روی پلت فرم. در واقع آن را تا به حال Insta-داستان در مراحل مختلف آن ارائه خدمات متعهد در نور از ویروس – از جمله یک متخصص مد با پوشیدن یک ماسک و دستکش در حالی که دست زدن به پوشاک بخار پوشاک برای اطمینان از بهداشت و بسته بندی آن در یک sanitised پوشاک کیف و تحویل به مشتری از طریق یک ماشین شخصی.

The Ensemble store

دهلی نو-طراح بر اساس Gaurav Gupta پیش بینی 50 درصد افت در فروش این ماه است. “فروشگاه تا به حال تقریبا هیچ پیاده روی از آنجا که مردم از ترس به بیرون رفتن” او می گوید:, و اضافه کرد که در حالی که برخی از آنها هنوز هم در حال آمدن به خود را مستقل از رسانه ها با پوشیدن ماسک, او پیش بینی کاهش footfalls در ماه های آینده. گوپتا که لباس های خرده فروشی از بین ₹50,000 به ₹5,00,000 می گوید عروسی سفارشات برای ماه های تابستان نیز تحت فشار قرار دادند تا بعد از آن در سال خواهد شد که تاثیر جریان نقدی. در ضمن او در حال صحبت کردن به هموطنان خود طراحی برادری را ببینید که چگونه آنها در حال دست و پنجه نرم با حمایت از کارکنان که در حال ترس به سر کار آمده اما نیاز به درآمد خود را. “این یک Catch-22; اگر وجود دارد هیچ فروش, چگونه کارکنان پرداخت می شود?” او می پرسد. در حال حاضر او است که به احتمال زیاد به در نظر گرفتن 50% چرخشی کارکنان.

از دست دادن خود را شین

Mehernosh a. walsh, هند یکی از مهم ترین جواهر می گوید: بودجه در میان بارگذاری ثروتمند قطعا کاهش می یابد. “من هرگز دیده می شود آن را مانند این است که واقعا ترسناک است,” او می گوید. برخی از پتانسیل فروش لغو شده اند و به عنوان یک خریدار مهم سنگ او تحمیل یک مهلت قانونی برای خرید تا همه چیز حل و فصل.

هنر بشارت

  • در این میان کاهش فروش و لغو, رویدادهای, در اینجا برخی از خبر خوب. در مارس 16, Sotheby مدرن و معاصر جنوب آسیایی, هنر, حراج بالغ 4.8 میلیون دلار در نیویورک (بالاترین مجموع برای این دسته پس از 2017) با 91.1 درصد از تعداد زیادی به فروش می رسد. فروش دیدم قوی مناقصه آنلاین با 33 ٪ از تمام فروش آثار آنلاین به دست آورد.

همچنین در بی نظمی هستند شرکت های محلی است که همکاری نزدیک با غرب مارک های لوکس. Gayatri Khanna Sabharwal بنیانگذار بمبئی-بر اساس Milaaya گرفته اند می گوید که تمام سفارشات تولید برای Dolce & Gabbana Etro و دیگر بالا پایان نام تجاری در خود نگه دارد. “برخی از شرکت های کوچکتر حتی لغو خود را قبل از سقوط سفارشات در هفته گذشته,” او می گوید. “با ایتالیا در قرنطینه و اعداد وجود دارد و هنوز هم در حال افزایش است, آنها نمی بینم و پایانی در چشم. این پرتاب تمام لوکس زنجیره تامین به اختلال هراس و نگرانی در مورد کوتاه مدت از آنجا که بسیاری از مردم وابسته به این شغل است.”

املاک و مستغلات است مراتب بهتر است. “وجود دارد حداقل 89,200 واحدهای لوکس دروغ unsold در آن زمان در سراسر بالای هفت شهرستانها توسط 2019 پایان در برابر 81,290 واحد از یک سال پیش می گوید:” Anuj پوری رئیس Anarock مشاوران املاک. او معتقد است که هیچ بخش قیمت خواهد بود ایمنی به خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر. “در واقع خریداران از پایان بالا خانه ها معمولا ترجیح می دهند چند سایت بازدیدکننده داشته است به طوری که نیاز به اجتماعی فاصله خواهد بود تشخیصی,” او اشاره می کند و اضافه کرد که “بسیاری از توسعه دهندگان در حال به تعویق انداختن جدید خود را راه اندازی و صبر کنید تا ببینید که چگونه این وضعیت آشکار بیش از ماه آینده و یا دو”.

NS Harsha’s Recent Life exhibition at Chemould Prescott Road

NS Harsha اخیر زندگی نمایشگاه در Chemould پرسکات جاده

دو پایین دیجیتال

بازار هنر نیز نهفته است. متعدد نمایشگاه های هنری در این منطقه لغو شده اند که در آن تراشه های آبی هندی, گالری شرکت و تولید قابل فروش است. اگر چه Roshni Vadehra از دهلی Vadehra گالری هنر می گوید که Covid-19 مؤثر آنها تا کنون او پیش بینی کاهش داده نوسانات بازار. با دهلی نو ممنوعیت تجمع بیش از 50 نفر در این گالری است نه انجام هر گونه نمایشگاه بزرگ و یا حوادث.

Shireen Gandhy از Mumbai-گالری بر اساس Chemould پرسکات جاده می گوید آن است که سخت به می گویند که چگونه به طور جدی این را تحت تاثیر قرار کسب و کار “اما نگاهی به وضعیت جهانی [چگونه به طور جدی بازار هنر شده است, نهفته,], آن را قطعا خواهد شد”. او می افزاید که پس از شلوغ شروع به ماه — با دو موفق نمایشگاه NS Harsha و انجو Dodiya — شهر احساس می کند مانند شهر ارواح. چگونه باور نکردنی تصور کنید که تنها چند هفته پیش همه چیز خیلی متفاوت است.

حتی به عنوان جهان به عنوان ما آن را می دانم توقف لوکس شرکت ها را مجبور به دوباره فکر می کنم در آینده خود را شاید تبدیل به هوش مصنوعی و دیجیتالی به شدت بیشتر است. به عنوان گوپتا می گوید: “این یک بحران انسانی و واکنش ما به این اورژانس را شکل عواقب.”

What do we do with a problem like corona?

مستقیم صحبت می کنند

این بی سابقه است و ما نمی دانیم که چه انسانی و مالی و مهمتر روانی هزینه تمام از این است. برای مدت زمان طولانی من شده اند [و گفت] که… ارزش سیستم نیاز به تغییر با تعهد به خرید خوب و لذت بردن از آن را به طور کامل و نمی توان سبک و تعریف خودتان از آنچه شما را بر روی بدن خود و یا پوشیدن چیزی فقط یک بار به خاطر شما بوده ام در Instagram. همانطور که برای ما تعجب اگر ما باید تعطیل کارخانه. من نمی خواهم برای مردم غیر روحانی چرا که هیچ کس در حال رفتن به یک کار. یا باید ما را پرداخت برش و کار سه-چهار روز در هفته ؟ فرض ما نمی را تعطیل کرده اند زیرا از یک دولت بخشنامه! این همه بیش از حد به زودی به می گویند و این داستان به روز می شود هر هفته

Tarun Tahiliani طراح (به تیم آخر هفته)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر