باز کردن برنامه 1.0: مراکز و رستوران ها برای باز کردن از فردا. قوانین جدید به دانستن

در میان دستورالعمل های خاص و مهم ترین آنهایی که مبهوت ورود بازدید کنندگان و حرارتی غربالگری در مراکز. جدای از آن کاربران را مجبور به استفاده از پوشش یا ماسک است که باید در تمام زمانها در داخل.

به عنوان یک مشترک SOP دولت گفته است که افراد بالای 65 سال سن افراد با شرکت morbidities زنان باردار توصیه به ماندن در خانه به جز ضروری و مقاصد بهداشت و درمان. برای تمام موسسات دولتی توصیه کرده است حصول اطمینان از مناسب اجتماعی فاصله و ضدعفونی فضاها و پوشیدن ماسک. “نصب و راه اندازی و استفاده از Aarogya Setu برنامه باید توصیه به همه” به آن اضافه شده است.

اما دهلی نو, وزیر, Arvind Kejriwal, امروز اعلام کرد که هتل ها و سالن های ضیافت بسته باقی خواهد ماند در سرمایه های ملی خاک از فردا. تمام رستوران ها و مراکز و اماکن عبادت خواهد شد اما باز با توجه به مرکز و دستورالعمل های, او گفت:.

علاوه بر این, Haryana دولت تصمیم گرفته است تا اجازه بازگشایی عبادتگاه ها و مراکز خرید عمومی در تنظیم شیوه در دولت خود را به جز در گورگان و فریدآباد مناطق که بدترین ضربه COVID-19 گفته.

در اینجا عمده قوانین به دنبال در هنگام ورود به مراکز:

1) ورود به اجباری بهداشت دست (ضد عفونی کننده تلگراف) و حرارتی غربالگری مقررات.

2) تنها بدون علامت مشتریان و بازدیدکنندگان باید اجازه داده شود.

3) تمام کارگران/مشتریان/بازدید کنندگان برای اجازه ورود تنها در صورتی با استفاده از پوشش/ماسک. صورت پوشش/ماسک باید در تمام زمانها در داخل مرکز خرید.

4) پوستر/standees/AV media در اقدامات پیشگیرانه در مورد COVID-19 به برجسته نمایش داده شود.

5) متناوب از بازدید کنندگان انجام می شود اگر ممکن است.

6) کافی نیروی انسانی, باید مستقر شده توسط مرکز مدیریت برای اطمینان اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.

7) همه کارکنان که در معرض خطر بالاتر یعنی, مسن, کارکنان, حامله کارمندان و کارکنان که زمینه ای شرایط پزشکی به اقدامات احتیاطی اضافی. آنها باید ترجیحا نمی شود در معرض هر گونه خط مقدم کار نیاز به تماس مستقیم با عموم. مرکز خرید مدیریت به منظور تسهیل کار از خانه در هر کجا که امکان پذیر است.

8) مناسب جمعیت مدیریت در پارکینگ و بیرون ساختمان – بموقع اجتماعی زیر فاصله هنجارهای باید تضمین.

9) پارکینگ نوکر اگر در دسترس باید عملیاتی با عامل کارکنان پوشیدن صورت را پوشش می دهد/ ماسک و دستکش به عنوان مناسب. مناسب ضد عفونی فرمان دستگیره درب, کلید, و غیره. وسایل نقلیه باید گرفته شود.

10) هر مغازه ها و دکه کافه تریا و…. در خارج و در داخل محوطه باید به دنبال اجتماعی فاصله هنجارها در تمام زمانها.

11) خاص نشانه گذاری ممکن است با فاصله کافی برای مدیریت صف و اطمینان اجتماعی فاصله در محل.

12) ترجیحا جداگانه ورود و خروج بازدید کنندگان برای کارگران و کالا/لوازم باید سازماندهی شود.

13) کارکنان برای خانه تحویل باید به نمایش حرارتی توسط مرکز خرید مقامات قبل از اجازه دادن به صفحه اصلی تحویل.

14) مورد نیاز اقدامات احتیاطی در حالی که دست زدن به تامین موجودی انبار و کالا در این مرکز خرید باید تضمین. مناسب مدیریت صف و ضد عفونی باید سازماندهی شود.

15) حفظ فاصله فیزیکی از حداقل 6 پا در هنگام ایستادن در صف برای ورود و داخل این مرکز خرید به عنوان دور به عنوان امکان پذیر است.

16) تعداد مشتریان داخل فروشگاه باید در حداقل نگه داشته به طوری که برای حفظ فاصله فیزیکی هنجارهای.

17) تنظیم صندلی, اگر هر گونه ساخته می شود به گونه ای که کافی اجتماعی فاصله دارد نگهداری می شود.

18) تعداد زیادی از مردم در آسانسور باید محدود بموقع تأمین اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.

19) استفاده از پله برقی با یک نفر متناوب در مراحل ممکن است تشویق کرد.

20) برای تهویه مطبوع/تهویه دستورالعمل CPWD باید دنبال کرد که صرفا این است که درجه حرارت محیط از همه تهویه مطبوع, دستگاه باید در محدوده 24-30 o C رطوبت نسبی باید در حدود 40-70% مصرف هوای تازه باید تا آنجا که ممکن است و عبور از تهویه باید کافی است.

21) اجتماعات بزرگ/جماعت همچنان ممنوع است.

22) موثر و مکرر فاضلاب در داخل ساختمان باید با حفظ تمرکز خاص بر سرویسهای بهداشتی مجهز به نوشیدن و شستن دست ها ایستگاه های/مناطق.

23) موثر و مکرر فاضلاب در داخل ساختمان باید با حفظ تمرکز خاص بر سرویسهای بهداشتی مجهز به نوشیدن و شستن دست ها ایستگاه های/مناطق.

24) تمیز کردن و ضد عفونی منظم (با استفاده از 1% هیپوکلریت سدیم) از اغلب لمس سطوح (دستگیره درب, آسانسور, دکمه, دست, ریل, نیمکت, حمام وسایل و غیره.) ساخته شده اجباری در تمام مراکز در زمینه های مشترک و همچنین در داخل مغازه های آسانسور, پله برقی و غیره.

25) دفع مناسب از صورت را پوشش می دهد / ماسک / دستکش چپ توسط بازدید کننده و/یا کارکنان تضمین می شود باید. تمیز تمام washrooms باید تضمین در فواصل منظم.

قوانین دادگاه های مواد غذایی در داخل مراکز خرید:

26) در مواد غذایی-دادگاه:

یک. کافی جمعیت و مدیریت صف به تضمین برای اطمینان اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.

b. در دادگاه های مواد غذایی و رستوران ها بیش از 50 درصد از صندلی ظرفیت مجاز است.

c. دادگاه مواد غذایی کارکنان / پیشخدمت باید پوشیدن ماسک و دستکش و دیگر مورد نیاز اقدامات پیشگیرانه.

d. آرایش صندلی باید اطمینان کافی اجتماعی فاصله بین

کاربران تا آنجا که امکان پذیر است.

e. تماس با ما نحوه سفارش و دیجیتال نحوه پرداخت (با استفاده از کیف پول الکترونیکی) به تشویق شود.

f. جداول به بررسی در هر زمان مشتری برگ.

g. در آشپزخانه کارکنان باید به دنبال اجتماعی فاصله هنجارها در محل کار.

27) بازی های آرکید باید بسته باقی می ماند. زمین بازی کودکان باید بسته باقی می ماند. سینما و سالن در داخل مراکز خرید باید بسته باقی می ماند.

28) در مورد مشکوک یا تایید در مورد محل: ضد عفونی از محل گرفته شود تا اگر فرد یافت می شود مثبت است.

قوانین جدید برای رستوران ها:

تحت رستوران دستورالعمل های MoHFW اظهار داشت که رستوران در مهار مناطق باید بسته باقی می ماند. “تنها کسانی که در خارج مهار مناطق خواهد شد مجاز به باز کردن در حال انجام” وزارت بهداشت در بیانیه ای گفت.

برای کسانی که در رستوران هستند که عامل یا عمل خواهد شد با توجه به قوانین گذاشته شده توسط هر ایالت به صورت جداگانه از جمله رستوران ها باید اطمینان حاصل شود اجباری بهداشت دست (ضد عفونی کننده تلگراف) و حرارتی غربالگری مقررات و ورودی. فقط بدون علامت کارکنان و مراجعان باید اجازه داده شود و باید پوشیدن ماسک صورت در همه زمان ها در داخل رستوران.

علاوه بر این وزارت بهداشت و درمان اضافه شده است که takeaways به تشویق به جای شام خوردن در. تحویل مواد غذایی پرسنل باید ترک بسته در مشتری درب و مستقیم تحویل غذا بسته به مشتری مجاز نیست.

“کارکنان برای خانه تحویل باید به نمایش حرارتی توسط رستوران مقامات قبل از اجازه دادن به صفحه اصلی تحویل. تنظیم صندلی به گونه ای است که کافی اجتماعی فاصله دارد نگهداری می شود. در رستوران ها بیش از 50 درصد از صندلی ظرفیت مجاز است. یکبار مصرف منوها توصیه می شود استفاده می شود. به جای استفاده از دستمال پارچه ای استفاده از با کیفیت خوب یکبار مصرف دستمال کاغذی به تشویق کردند.”

تماس با ما نحوه سفارش و دیجیتال نحوه پرداخت (با استفاده از کیف پول الکترونیکی) به تشویق آن اضافه شده است.

در میان سایر دستورالعملهای عملیاتی استاندارد کافی نیروی انسانی باید مستقر توسط مدیریت رستوران برای حصول اطمینان اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای. دیگر قوانین عبارتند از:

1) یکبار مصرف منوها توصیه می شود استفاده می شود.

2) به جای استفاده از دستمال پارچه ای استفاده از با کیفیت خوب یکبار مصرف دستمال کاغذی برای تشویق شود.

3) بوفه سرویس نیز باید به دنبال اجتماعی فاصله هنجارها در میان کاربران.

4) تعداد زیادی از مردم در آسانسور باید محدود بموقع تأمین اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.

5) استفاده از پله برقی با یک نفر متناوب در مراحل ممکن است تشویق کرد.

6) برای تهویه مطبوع/تهویه دستورالعمل CPWD باید دنبال کرد که از جمله بر این است که درجه حرارت محیط از همه تهویه مطبوع, دستگاه باید در محدوده 24-30oC رطوبت نسبی باید در محدوده 4070% مصرف هوای تازه باید تا آنجا که ممکن است و عبور از تهویه باید کافی است.

7) اجتماعات بزرگ/جماعت همچنان ممنوع است.

8) موثر و مکرر فاضلاب در داخل ساختمان باید با حفظ تمرکز خاص بر سرویسهای بهداشتی مجهز به نوشیدن و شستن دست ها ایستگاه های/مناطق.

9) تمیز کردن و ضد عفونی منظم (با استفاده از 1% هیپوکلریت سدیم) از اغلب لمس سطوح (دستگیره درب, آسانسور, دکمه, دست, ریل, نیمکت, حمام وسایل و غیره.) ساخته شده اجباری در همه مهمان خدمات منطقه و مناطق رایج است.

10) دفع مناسب از صورت را پوشش می دهد / ماسک / دستکش چپ توسط کاربران و/یا کارکنان تضمین می شود باید.

11) تمیز تمام washrooms باید تضمین در فواصل منظم.

12) مناسب جمعیت و مدیریت صف به تضمین برای اطمینان اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.

13) کارکنان / پیشخدمت باید پوشیدن ماسک و دستکش و دیگر مورد نیاز اقدامات پیشگیرانه.

14) جداول به بررسی در هر زمان مشتری برگ.

15) در کارکنان باید به دنبال اجتماعی فاصله هنجارها در محل کار. آشپزخانه های منطقه باید بررسی شود در فواصل منظم.

16) بازی های آرکید/زمین بازی کودکان (در هر کجا که قابل اجرا باشد) باید بسته باقی می ماند.

در صورت مشکوک و یا مورد تایید شده در محل:

یک. محل فرد بیمار در یک اتاق یا منطقه که در آن آنها را از دیگران جدا شده.

b. ارائه یک ماسک/پوشش تا اين زمان او/او در حال بررسی توسط یک دکتر.

c. بلافاصله به اطلاع نزدیکترین مرکز درمانی (بیمارستان/درمانگاه) تماس بگیرید و یا دولت و یا منطقه خط تلفن.

d. ارزیابی ریسک انجام خواهد شد با تعیین بهداشت عمومی قدرت (منطقه RRT/پزشک معالج) و بر این اساس اقدام دیگری آغاز شود در خصوص مديريت مورد خود مخاطبین و نیاز به ضد عفونی.

e. ضد عفونی از محل گرفته شود تا اگر فرد یافت می شود مثبت است.

آنچه باقی می ماند بسته:

همه موسسات که تحت مهار مناطق بسته باقی خواهد ماند به عنوان اعلام کرد در اوایل. سینما و سالن های بازی های آرکید و زمین بازی کودکان در مرکز خرید بسته باقی خواهد ماند.

اشتراک در خبرنامه

* ایمیل معتبر وارد نمایید

* با تشکر از شما برای عضویت در خبرنامه ما.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>