آن را بسیار آسان به اخراج اما در طول این سالها من را کشف کرده اند که یک تعداد به ظاهر بی ادعا تغییرات در یک موتور سیکلت می تواند در نتیجه یک دنیا تفاوت در راه آن ، برای مثال تقریبا هیچ تفاوت بین Royal Enfield رهگیر 650 و Continental GT 650 گذشته از ارگونومی اما شما خواهد شد شگفت زده چگونه متفاوت دو دوچرخه احساس می کنید زمانی که زده. این یک داستان مشابه با 2020 TVS Apache RR310 و ما با هواپیما به چنای انتظار سعی کنید از چند تغییرات کوچک اما دور آمد تجربه قابل ملاحظه ای ظریف, روش سوارکاری با تجربه.

TVS Apache RR310 gets a BS-VI update

با در نظر گرفتن این مایه تاسف است که تلویزیون تغییر نکرد از نظر طراحی چون که می توانست آن را واضح تر به مشتری چقدر کار این شرکت قرار داده است. بصری تنها تفاوت هستند ‘تیتانیوم سیاه و سفید’ طرح رنگ به شما اینجا را ببینید (علامت تجاری قرمز طرح همچنان ادامه دارد) و انفصال شیشه طراحی شده به آن را آسان تر برای شما برای تمیز کردن آن سخت به رسیدن به فضاهای. فراتر از این دو به ظاهر آشکار تغییرات در فرم سوئیچ به کارشناسی-VI و جدید, 5.0 اینچ صفحه نمایش TFT است.

این صفحه نمایش جدید در ادامه با ال سی دی غیر معمول جهت عمودی اما این یکی به مراتب بهتر است به نگاه و بسیار آموزنده تر به بوت. این کنترل از طریق fresh تابلو در سمت چپ فرمان است که به نظر می رسد حق بیمه و بصری برای استفاده است. تلویزیون نیز پرتاب در آخرین نسخه از آن بلوتوث گوشی های هوشمند برنامه که باز یک میزبان کامل از ویژگی های از جمله آمار سوار موتور سیکلت, وضعیت, داده, جهت یابی به کمک و توانایی به ایجاد و دریافت تماس های تلفنی به عنوان به خوبی. اگر شما مانند اسباب بازی های خود را, شما عاشق طراحی و قابلیت های این صفحه نمایش جدید به ارمغان می آورد.

TVS Apache RR310 gets a BS-VI update

این همه به سختی تحت تاثیر تجربه سواری و که در آن ما به یکی از بزرگترین تغییرات در این سال — معرفی یک سواری جدید-با-سیم ساسات سیستم. این نه تنها احساس های مختلف را به سوار دست راست, اما آن را نیز به ارمغان می آورد در یک سطح کاملا جدید از امکان تنظیم برای دوچرخه. RR در حال حاضر می آید با چهار سوارکاری حالت — Rain, شهری, ورزشی و پیگیری است. این حالت های مختلف ارائه مجموعه یو پی اس بر اساس قدرت موتور/پاسخ و ABS.

در باران و شهرسازی حالت شما آرام پاسخ دریچه گاز و افت قابل ملاحظه در قدرت به 25.8 hp در حالی که گشتاور طول می کشد تا یک قطره کوچک به 25Nm. در مسیر حالت شما دریافت کامل 34hp و 27.3 نیوتن متر گشتاور. ساسات پاسخ در بالا دو حالت نیز واضح تر از آن استفاده می شود و وجود دارد چند لحظه که من فکر کردم آن را کمی بیش از حد تیز. من مشتاق به دیدن آنچه که این مثل این است که در ترافیک شهر به دلیل اگر شما می خواهید یک mellower دریچه گاز شما در حال رفتن به مجبور به حل و فصل برای یکی از قدرت پایین حالت که قطعا احساس بسیار کندتر است.

Dual-channel ABS set-up بهبود یافته است و همچنین در حال حاضر دارای سه سطح مختلف از مداخله با حداکثر حساسیت در باران حالت عادی حساسیت در مناطق شهری و حالت ورزشی و بیشتر ملایم نظارت در حالت مسیر. هر سوارکاری حالت می شود خود را تم در صفحه نمایش TFT; شما حتی می توانید سفارشی این انتخاب داده ویدجت شما می خواهم برای دیدن. شما نمی توانید آن را خاموش اگر یا غیر فعال کردن چرخ عقب ABS. اکثر مشتریان با این حال, خواهد به صرف وقت خود را در خیابان و تلویزیون در تلاش است تا زندگی خود را آسان تر بیش از حد.

RR می شود این شرکت جدید سر خوردن از طریق به علاوه فن آوری است. این سیستم دخالت در دامن زدن به اجازه دوچرخه به جلو حرکت می کند هموار در کم سرعت در هر دنده بدون اجازه revs رها کردن بیش از حد کم است. آن را به خوبی کار می کرد در حالی که کشیدن به pitlane و سیستم غیرفعال لحظه شما یا لمس یا کشیدن ترمز در کلاچ. آن را جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه آن را احساس می کند در روز-به-روز, ترافیک.

همانطور که برای موتور این یکی از بهترین BS-VI ارتقاء من تجربه کرده ام تا کنون. تلویزیون ادعا می کند همان 2.93 sec 0-60kph شتاب زمان و 160kph سرعت بالا, اما زمانی که شما در حالت مسیر آن را احساس می کند مانند موتور در واقع revs کمی سریع تر و آزادتر از یکی از آن را جایگزین. شاید بهترین از همه این است که شده است وجود دارد یک بهبود قابل توجهی در پالایش. موتور برای تلفن های موبایل سخت تر و برای اولین بار من سوار RR در اطراف مسیر بدون یک فکر واحد از ارتعاشات ظاهر به سر من. هنوز هم وجود دارد وزوز خفیف در صندلی منطقه در پایین rpms — که ما قصد داریم به بررسی در خیابان — اما زمانی که شما در حال سوار صاف کردن در مسیر شما به سادگی متوجه نیست هر چیزی که یک معامله بزرگ برای RR310.

عظیم دیگری را عامل RR را حس پویایی جدید Michelin جاده 5 لاستیک. این یک بهبود بزرگ بیش از بسیار متوسط خلبان خیابان لاستیک قبلی RR. گرفتن سطوح بسیار بالاتر و آنها نیز مشهور بود و بسیار عالی در مرطوب-آب و هوا شرایط. اما آنچه که من واقعا دوست دارم که چگونه آنها را تبدیل کرده ایم RR را حتی واضح تر پیچ دستگاه. دوچرخه خم در طرز محسوسی سریع تر در حال حاضر و با تلاش کمتر; به طوری که بسیاری از ما که پا گیره بودند خراش دادن خیلی بیشتر از قبل حتی با پروب پیچ و مهره حذف شده است. در این لاستیک و با کمتر سرزده ABS در حالت مسیر وجود دارد بدون شک که جدید RR را تنظیم سریع تر دامان زمان با وجود 4.5 کیلوگرم افزایش در محدود کردن وزن است.

2020 RR310 پس بهتر است مجهز به موتور سیکلت و یکی که حتی بیشتر پاداش برای سوار شدن. تلویزیون اتحاد پیاده قیمت ₹ 12,000 است که به نظر می رسد معقول و منطقی برای آنچه شما در حال گرفتن. در ₹ 2.4 لاخ (ex-showroom), the RR310 در حال حاضر فقط ₹ 8,000 کمتر از این قابل ملاحظه ای قوی تر RC390 — و آن را سخت به چشم پوشی اگر شما پس از آشکار با سرعت و بار دامان. اما RR همچنان به افتراق خود را به عنوان قبل از آن — در واقع حتی بهتر از آن با این به روز رسانی و آن را به طور کامل outdoes رقیب خود در نظر الکترونیک. اگر شما می خواهید یک faired موتور سیکلت است که آسان به زندگی در جاده ها و در عین حال سرگرم کننده در مسیر مسابقه به RR310 است که هنوز هم شیرین ترین دوچرخه در این قیمت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de