اولی تا به حال نسبتا آرام سال تا کنون — آنها به راه اندازی جدید ورود به سطح مدل ها برای 3 و سری 5 خودروی سواری و X7 SUV — با به روز رسانی X1 که با نام تجاری عمده از راه اندازی این سال است. اولی ورود به سطح لوکس SUV نشسته در یک بخش که تنظیم شده است برای دیدن برخی از تغییرات بزرگ در ماه های آینده; هر دو مرسدس بنز و آئودی را در نسل های جدید از گلا و Q3 بود. این فقط یکی دیگر از بسیار به طور معمول BMW-esque به روز رسانی جزئی و یا آن را چیزی بسیار بیشتر ؟

به عنوان دیده می شود در دیگر جدید BMW Suv ها X1 در حال حاضر یک واحد بزرگتر-قطعه کلیه پنجره مشبک بیش از حد آوردن آن را در خط با برادران بزرگتر خود. اما بر خلاف کروم به پایان رسید واحد در آن خواهر و برادر رنگ نقره اسلاید روی X1 را مشبک به نظر نمی آید به عنوان حق بیمه و انجام ترک ما بیشتر مایل bling. تغییرات دیگر شامل سپر جلوی جدید با قرار گیرند چراغ مه شکن (در حال حاضر افقی نوار LED) و دوباره طراحی LED چراغ جلو. در مشخصات به روز شده در X1 به نظر می رسد بسیار بسیار مشابه به عنوان قبل از, البته با یک مجموعه جدید از 17 اینچ چرخ در این xLine نوع. در ضمن تغییرات در اطراف عقب هستند ظریف با خفیف به روز دم چراغ لامپ و یک کمی به روز شده سپر و کمی بزرگتر اگزوز راهنمایی.

تغییرات در داخل نیز لطیف است. این 8.8-اینچ صفحه نمایش لمسی طول می کشد در مرکز صحنه اما اگر صفحه نمایش بزرگ است بر روی کاغذ و قرار دادن آن باعث می شود آن را به نظر می رسد کوچکتر از آن واقعا است. این سیستم همچنین می شود یک نسخه جدیدتر از BMW i-رابط کاربری هارد درایو که به خوبی کار می کند; هر چند آن را به آخرین نسخه شما در نسل جدید اتومبیل های مانند Z4 و سری 3. همچنین در حالی که شما بی سیم CarPlay اپل, BMW هنوز هم ارائه نمی Android Auto. تغییرات دیگر شامل جدید اهرم دنده (که به خوبی طراحی شده) و با قابلیت تنظیم روشنایی محیط داخلی. نیز وجود دارد یک بیت از تضاد رنگ دو دوخت در داشبورد است که به آن غنی تر احساس اما X1 سن شروع به نشان می دهد که با مواد فقط احساس نمی کاملا به عنوان غنی به عنوان در اولی جدیدتر اتومبیل.

چه بدون تغییر باقی مانده است که به محض مقدار فضایی که این SUV بسته. هر دو صندلی جلو و عقب هنوز هم بسیار جادار, پانوراما سقف شیشه ای برجسته احساس از فضا. بهترین در کلاس بوت بسته در چشمگیر 500 لیتر فضا. فضا-محافظ لوازم یدکی نشسته در زیر چکمه های طبقه بدون خوردن به فضای توشه. آن را بپیچید تا اولی را فراهم کرده است دو USB-C شارژ امتیاز برای سرنشینان عقب در هماهنگی با زمان و در صورتی که شما لازم نیست که حق آداپتور وجود دارد به طور منظم پورت USB در جلو.

پس از آن وجود دارد موتور — به روز شده در X1 هم در آن بنزین و دیزل پوشش در حال حاضر BS-VI سازگار است. مدل ما در اینجا 2.0 لیتری چهار سیلندر دیزلی است که باعث می شود 190hp و 400Nm گشتاور — آمار و ارقام هستند که بدون تغییر از BS-IV-spec مدل. موتور جدید مطابق با BS-VI انتشار هنجارها با اضافه کردن یک فیلتر ذرات دیزل (DPF) و انتخابی کاتالیزور کاهش (SCR) است که با استفاده از AdBlue کاهش انتشار افزودنی است که می تواند پر شود از طریق یک پورت بعدی به سوخت باک.

در حالی که خروجی آمار و ارقام نشان می دهد هیچ تغییری وجود دارد یک تفاوت قابل توجه در راه موتور برای تلفن های موبایل و درایوهای. برای شروع, آن است که بیشتر تصفیه شده — هر دو در حالی که در بیکار و وقتی که سخت تحت فشار قرار دادند و BMW جدید نقشه برداری نیز ساخته شده و تحویل قدرت خیلی بیشتر خطی. این ساخته شده است که X1 راحت تر رانندگی به خصوص در ترافیک; هر چند بعضی از آنها به احتمال زیاد به دست معمولی پانچ که این موتور آنقدر مشهور است. اما اگر شما می خواهید که سرگرم کننده (و بی امان توربو گشتاور) شما همیشه می توانید تغییر حالت درایو به ‘ورزش’ — تغییر گیربکس به ‘S’ و یا با استفاده از پره به رفتن را از طریق 8-سرعت گیربکس.

در حال حرکت به عملکرد جدید X1 است که سریعتر از خروجی مدل است. ما در تست های ما ثبت شده 0-100kph زمان 7.72 sec برابر ماشین را 8.07 sec. این شکاف شد و حتی بیشتر در kickdown شتاب. همچنین شایان ذکر است که BS-IV ماشین ما مورد آزمایش قرار گرفته بود AWD در حالی که این BS-VI ماشین در جلو (front-wheel drive. صحبت از درایو تمام چرخ اولی را ارائه نمی شود که در X1 هر بیشتر حتی در top-مشخصات M ورزشی تر و تمیز.

X1 جراحی کشیدن صورت نیز کمی راحت تر. در حال حاضر در حالی که ممکن است نسبت به این ماشین 225/55 R17 لاستیک وجود دارد قطعا اضافه می کند به تعلیق راه اندازی. دست انداز جذب بهتر است قبل از اینکه X1 هنوز زمینه ای حس معمولی اولی و استحکام آن را در حال حاضر خیلی بیشتر غفور در جاده های بد در حالی که حفظ سرعت بالا خونسردی.

با این به روز رسانی اولی به نظر می رسد که هدف خود را ورود به سطح لوکس SUV نسبت به بیشتر های متنوع مخاطبان است. رفته اند روز هنگامی که یک Bimmer خواهد بود به سختی به ناخن و مظهر لذت رانندگی. به جای آن جایگزین محصولات است که بسیار به خوبی طبقه بندی شده اند همه سرآمد و X1 است که فقط. به نظر می رسد خوب است جاده بزرگ منش است که به خوبی مجهز و جادار. مدل ما آزمایش هزینه های ₹39.90 لاخ (ex-نمایشگاه هند) و قیمت در کل در مورد ₹40,000-60,000 بیش از خروجی ماشین بسته به نوع. این است که بد نیست در همه, با توجه به به روز رسانی و تجدید نظر موتور و در حالی که هیچ بالا-تنظیمات AWD مدل هر بیشتر وجود دارد در حال حاضر یک پایگاه جدید SportX مدل است که به ارمغان می آورد قیمت ورود به ₹35.90 لاخ برابر مدل قبلی است ₹38.30 لاخ.

پس هیچ هاچ بک BMW در ارائه هر گونه مطلب و سری 2 گرن کوپه است با توجه به راه اندازی تا بعد از آن در سال, این به روز رسانی X1 باعث می شود برای ورود قدرتمند به نام تجاری. علاوه بر این ولوو XC40 شده است کاهش می یابد به یک نوع بنزین و آئودی و مرسدس-بنز خسته شده اند سهام خود را از نسل فعلی Q3 و GLA (و اما صبر کنید قبل از آنهایی که جدید آمده است همراه) در لحظه اولی است و این بخش تقریبا همه را به خود.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im