لذت بردن از رانندگی

پس از راه اندازی آن در سال 2010 فولکس واگن پولو شده است در یک حالت ثابت از تکامل است. در طول سال از آن شده است توسط بیش از هشت موتور مختلف آن است که این مدل 2020 که می شود انجام شده موتور است.

جدید 999cc سه سیلندر تزریق مستقیم توربو-موتور بنزین — بین المللی موتور سال برنده جایزه — هر دو پر بسته بندی شده با تکنولوژی و ریز مهندسی ماهرانه تعادل متضاد الزامات هر دو قدرت و اقتصاد سوخت. در مقایسه با خروجی 1.2 TSI واحد قدرت است تا با 5hp به 110hp در حالی که گشتاور یکسان باقی می ماند 175Nm البته از کمی بالاتر 1,750 دور در دقیقه (در مقابل از 1500 rpm برای 1.2 TSI).

The sheer joy of driving

نیز جدید هستند گیربکس گزینه های. TSI واحد در دسترس است با یک سرعت 6-گیربکس دستی برای اولین بار در حالی که سریع تغییر گیربکس DSG از قبل خواهد بود جایگزین معمولی 6-سرعت مبدل گشتاور خودرو (آن را در نمایشگاه هنوز).

جدا از موتور کمی تغییر کرده است در این پولو. شکل بی انتها است و هنوز هم دودی که جامد توتن احساس. واضح جزئیات هنوز استنباط طولانی سپاسگزار به نظر می رسد و می افزاید: به درخواست تجدید نظر جدید GTI-مانند بینی معرفی شده را با کشیدن در سال گذشته است. نیز وجود دارد یک کمی بیشتر از پوششی که امتداد در هیئت مدیره در حال اجرا و در اطراف به عقب ادغام با آنچه به نظر می رسد مانند یک faux منتشر کننده.

داخلی

داخل کابین هم کاملا آشنا است و در واقع احساس می کند مانند آن انجام شده است بیش بدون تغییر تنها با چند ویژگی های مهم اضافه شده است. همانطور که قبل از ساخت با کیفیت برجسته از این پولو. این ‘thunk’ هنگامی که شما درب بسته صحبت می کند حجم و آنچه نیز آشنایی هوا از کیفیت است که دکمه های ساخته شده به یک استاندارد بالا است. عمدتا سیاه و خاکستری کابین هر چند احساس کسل کننده است.

The sheer joy of driving

به 6.5 اینچ صفحه نمایش لمسی بسیار بزرگ است اما کیفیت صفحه نمایش و عملکرد لمسی خوب است. در واقع با استفاده از این سیستم کاملا بدون درز و CarPlay اپل با این نسخهها کار به خصوص به خوبی. کسانی که عشق رانندگی را نیز قدردانی ورزشی پانل ابزار با آن سفید روی سیاه زمزمههای و یک نواخت مرکزی صفحه نمایش. و پس از آن وجود دارد-چرم پیچیده شده تخت پایین فرمان لامسه تجربه را در خود دارد.

صندلی های جلو پیشنهاد خوب صندلی راحتی و رانندگی موقعیت بسیار عالی است بیش از حد. عقب-صندلی فضای نشده است پولو قوی ترین نقطه; با این حال گفت که صندلی نیست و بد را به خصوص اگر شما بسیار بلند است. ران پشتیبانی خوب زیر سازی درست و مناسب و پشتی است که به سادگی reclined بیش از حد.

وقتی که می آید به کیت, VW حذف برخی از اقلام ضروری. هیچ عقب پارکینگ دوربین بدون ESP و هیچ Led, اما در این Highline به علاوه شما می توانید چیزهای مانند سرد glovebox کروز کنترل فرامین صوتی و با یک لمس قدرت ویندوز.

درایو

عملکرد هر معیار قوی. تقلا از 3000 دور در دقیقه به حدود 6000 rpm ارائه قوی فشار در کوچک خود را به عقب; shift یک دنده است و بسیاری از اجازه دهید تا در عملکرد. شتاب بسیار قوی 1.0 لیتری می کند 0-100kph با حداکثر سرعت دویدن فقط در 9.97 sec ساخت آن را یکی از سریع ترین خودروی سواری در اطراف و کامل دوم سریع تر از 1.2 TSI. شتاب بیشتر و در زمانی که شما رسیدن به 160kph که فاصله بیش از 6sec!

این واحد همچنین کشد پاک از پایین موتور سرعت ساخت آن آسان برای رانندگی در ترافیک. دریافت کردن کلاچ حتی از به عنوان کم از 1100 دور در دقیقه در هر دنده و وجود دارد نه بیش از حد لرزش شدید و یا تردید. شتاب این است که کمی مسطح و قدرت در نمی آیند قوی تا زمانی که شما از عبور از 2500 دور در دقیقه.

The sheer joy of driving

قایقرانی از طریق گیربکس به نگه داشتن موتور جوش می افزاید فوق العاده برای تجربه رانندگی و به خوبی انتخاب شده نسبت دنده فشار بیشتر از این موتور. 6-سرعت گیربکس, اما طول می کشد کمی تلاش به حافظه از طریق دروازه و در مواردی احساس می کند کمی notchy.

Lopping کردن یک سیلندر است به خطر بیافتد پالایش به حدی و ناسازگار ضرب و شتم از سه سیلندر موتور است که قابل توجه است. بیکار است کمی ناصاف و شما می توانید احساس می کنید چند پالس در آینده از طریق کلاچ. عدم بالانس شفت به معنی آن قطعا نه به عنوان صاف به عنوان فورد 1.5 سه سیلندر اژدها — معیار برای پالایش. همچنین 1.2 TSI صاحبان را به وضوح دست صاف و ابریشمی پاسخ و بدون درز پانچ بزرگتر چهار سیلندر واحد.

The sheer joy of driving

که در آن هاچ بک آن بازدید از این پارک در اطراف گوشه. فرمان مستقیم شل و وزن سادگی که شما رفتن سریع تر. خودرو نیز وارد گوشه و کنار با اعتماد به نفس خیلی بیشتر. آن را به زحمت حمل با سرعت به گوشه و کنار به نوبه خود در تیز است, بدن کنترل مناسب و معقول است و چرخ های بزرگ و grippy لاستیک واقعا اجازه می دهد تا شما را به نگه داشتن سرعت. آن را حتی سوار است. وجود دارد یک اشاره از سفتی در چشمه اما تعلیق موفق به گرد کردن لبه های تیز بسیار خوبی. حتی چاله های بزرگی هستند بسیار مشکل است.

مشتاق رانندگان خواهد شد واقعا لذت بردن از گرد و عملکرد جدید پولو 1.0 TSI که واقعا می آید با هم به عنوان یک راننده ماشین. در واقع به محض لذت رانندگی شما نمی توانید هر چیزی بیشتر سرگرم کننده برای پول است. 1.0 TSI نیز کارآمد است. رسمی رقم در 18.24 kpl که بدان معنی است که یک دنیای واقعی شکل از بین 11-12kpl در شهر ما چرخه.

جوانب مثبت و منفی

اگر شما به دنبال فضایی و آسایش و عملی جدید سال 2020 پولو 1.0 TSI است نه هاچ بک برای شما. اما تغییر نگاه خود را به صندلی راننده و 2020 پولو به طور ناگهانی ظهور به عنوان یک دونده جلو. بله موتور باید کار می کرد برای دریافت بیشتر از آن است که نه کاملا به عنوان صاف به عنوان یک چهار سیلندر و برخی از مهم کیت حذف شده است. هنوز هم اگر شما به دنبال لذت بردن از وقت خود را در پشت چرخ آرامی پیری پلو با یک قلب جدید است که یک فوتی و فوری بسته است.

The sheer joy of driving

عملکرد آشکار است که چه مجموعه این ماشین از هم جدا و در حال حاضر وجود دارد هیچ دیگر سریعتر جریان اصلی تخم. آن است که با ثبات در سرعت به مقابله با گوشه و goads شما به درایو آن را به سرعت. به عبارت ساده این است که درخشان راننده ماشین . اضافه کردن به احساس خوب عامل فولکس واگن افسانه ای کیفیت ساخت. این احساس جامد هر دو در داخل و خارج و شما می دانید که حتی پس از پنج سال از استفاده آن را نمی خواهد نگاه بدتر برای پوشیدن دارم.

قیمت گذاری

در ₹8.02 لاخ آن است که نه بیش از حد دور کردن ماشین است که در حال حاضر غالب این کلاس — Swift ZXi+ در ₹7.58 لاخ. برای پول همان شما می توانید یک SUV جمع و جور بیش از حد, اما آن را نمی خواهد به عنوان نیمی از بسیار سرگرم کننده هنگامی که تازگی می پوشد.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>