برای بسیاری از مردم دنیا در ’80s یا ’90s, Maruti Suzuki 800 است که به احتمال زیاد به یکی که در آن آنها آموخته که چگونه به رانندگی یک ماشین. چند دهه پس از آن برای اولین بار راه اندازی شد و در سال 1983 شما هنوز هم نمی توان به سادگی چشم پوشی از اهمیت 800 به خصوص زمانی که هر کسی که متعلق به و یا رانده می خواهد به شما بگویم که چقدر خوب یک ماشین در آن بود.

اما قبل از سوزوکی و متعددی وجود دارد دیگر خودروسازان بودند که در نزاع به توسعه هند برای اولین بار مردم ، نام اصلی از سراسر جهان — از جمله فیات رنو و دایملر و فولکس واگن — در حساب برای کمک به مهندس چه خواهد شد اولین بار واقعا مقرون به صرفه برای هند توده ها.

اما چه می شود اگر من به شما در مورد یک “قبل از” از حتی قبل از این شرکت ها نزدیک شد? که نام دیگر که در یک نقطه در زمان به عنوان یک نامزد بالقوه برای عنوان هند برای اولین بار مردم و که این امر می تواند لوید LP 250!

دنیا پس از جنگ در آلمان نیاز به کوچک ارزان, خودروهای دو درب LP 250 — که اقدامات کمتر از 3.4 متر طول — شد مشتق از چهار صندلی LP 400 که تا به حال بزرگتر جابه جایی موتور. ‘LP’ مشخص کرایه تاکسی یا سدان.

تاریخ لوید

  • لوید Motoren Werke GmbH تاسیس شد در سال 1908 و تولید اتومبیل در مرکز آن در برمن. جذب Borgward — آلمانی دیگر خودروساز در سال 1929 لوید تنها آغاز تولید انبوه وسایل نقلیه در 1950s.
  • اولین اتومبیل تا به حال بدن ساخته شده از چوب و پارچه.
  • لوید به فروش می رسد نسبتا بالا بودن تعداد وسایل نقلیه بین سال 1953 و 1960. این شرکت برای ورشکستگی زمینه در سال 1961 و متوقف شد تولید خودرو در سال 1963.

LP 400 تولید شد در اوایل 1950s; آن طراحی شده بود به یک نسبتا اساسی شکل از حمل و نقل شخصی. در سال 1956 لوید معرفی LP 250 بود که اساسا LP 400 اما با کوچکتر 250cc نسخه از آن دو زمانه دو سیلندر هوا خنک موتور. آن را به تولید فقط 11hp و اساسی ترین مدل در ارائه LP 250 حتی نمی آیند با توپی کلاه ضربه گیر یا استراحت برای عقب-صندلی مسافر. آن را به حال 3-سرعت گیربکس دستی خودکشی درب های فاقد کولر وزن تنها کمی بیش از 500 کیلوگرم و هزینه کمتر از 3000 دویچه علائم (حدود €1,530 امروز بدون حسابداری تورم).

در آن میهن LP 250 بود به عنوان ‘Prüfungsangst-خودرو’ که ترجمه را به “امتحان ترس ماشین’. دلیل این سرگرم کننده مستعار این واقعیت است که LP 250 می تواند رانده شده توسط کسانی که تا به حال به دست آمده گواهینامه رانندگی یک وسیله نقلیه سواری. قانون در زمان لازم آزمون های اضافی برای کسانی که می خواستم به درخواست برای یک ماشین سواری, گواهینامه, اما نه برای کسانی که رانندگی یک خودرو با یک موتور 250cc جابه جایی و یا پایین تر است.

لوید LP 250 به پایان رسید تا آمدن به هند با تشکر Sanjay Gandhi, پسر نخست وزیر ایندیرا گاندی بود که قصد دادن هند خود را برای اولین بار درست مردم ، گاندی در حمل سه لوید LP 250s. دو نفر از آنها گفته اند که جدا از هم گرفته شده برای طراحی و توسعه کار برای آن هند با توجه به شرایط و سلیقه اما این پروژه کنار گذاشته شد میدوی.

تنها بازمانده مثال به حراج گذاشته شد توسط دولت معاملاتی شرکت که فروخته شد پس از آن رئیس جمهور از جهان تامیل کنگره Janardhanam. این ماشین حتی امروز وجود دارد, داشتن شده است به دست آورد و با تفاضل Gopal پسر معروف هندی مخترع و مهندس GD Naidu در سال 1996. پست مرمت LP 250 است بر روی صفحه نمایش در ماشین های آلمانی بخش از Gedee موزه خودرو در Coimbatore.

کمتر از 4000 واحد از LP 250 تا کنون ساخته شده و در حال حاضر بیش از نیم قرن بعد این ماشین خاص است که قطعا در میان آخرین بازمانده در جهان است. تا به حال این پروژه در هند شده است کنار گذاشته وجود دارد احتمالا می شده اند و نمرات از این.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im