به روز شده

آن را گران ترین مخاطبان در تاریخ سرگرمی.

هر ماه فوریه برندها — حداقل کسانی که با عمده سرمایه — می خرید توجه ربوده شده از 100 میلیون سوپر باول بینندگان برای 30-60 ثانیه است. اما این همه برای هیچ اگر آن را سرگرم کننده است.

بنابراین هر سال برندها مانند Budweiser پپسی و E-تجارت جلو و از همه متوقف می شود با بهره گرفتن از بهترین تبلیغات خلاق ذهن و پرطرفدارترین افراد مشهور و ورزشکاران به تلاش برای ایجاد جذاب ترین تجاری آنها احتمالا می تواند.

حمایت: تماشای سوپر باول به صورت رایگان با fuboTV (7 روز تست رایگان)

گاهی اوقات آنها شکست. اما برخی از ویژه تبلیغات ترک برداشت برای سال.

بنابراین پیش از سوپر باول LIV ما گرد بهترین بهترین سوپر باول تبلیغات در تلویزیون تاریخچه: لکه های تلویزیونی ساخته شده است که ما بحث خنده و پاره کردن. دیدن همه آنها را زیر.

12. Budweiser “آواز قورباغه ها” (1995)

شما نمی تواند به دور از آن. در سال 1995 همه — کودکان گنجانده شده است — شروع به تقلید از ارتباطی ribbits اعمال شده توسط یک گروه سه نفره از لزج animatronic قورباغه ها در برکه در گرگ و میش. جوانه-Weis-Errr.

11. E-Trade “صحبت کردن در کودک” (2008)

چه خنده دار تر از یک حکیم-ترک خوردگی ، یکی که نمی توانید بر روی خود را دارد و تف کردن.

10. وندی “که در آن گوشت گاو?” (1984)

وندی آگهی در اصل برجسته سه سالمندان شوکه به کشف یک برگر آنها دستور داد (در وصف ناپذیر رستوران فست فود), برجسته, بزرگ, مستی و کمی گوشت. کوچک آنها می دانند که این شعار به زندگی به عنوان یک عبارت رایج استفاده می شود به یاد داشته باشید که ایده فاقد ماده است.

9. Snickers, “بتی وایت” (2010)

شما نه شما زمانی که شما گرسنه. شما ممکن است بتی سفید. در وسط یک وانت بازی تگ های فوتبال.

8. پپسی “بهترین تبلیغ پپسی همیشه” (1992)

آگهی بازیگران, سیندی کرافورد, ویژگی های سوپر که او اقدام به خرید یک پپسی از تلوان ماشین خیلی نمادین است که کرافورد دوباره آن را 26 سال بعد.

7. Doritos/Mountain Dew, “ترانه ای از یخ و آتش” (2018)

چه چیزی بهتر از یک رپ نبرد بین Busta Rhymes and Missy Elliott? پیتر دینکلاگه و مورگان فریمن ورود به cypher.

6. همیشه “مثل یک دختر” (2015)

در سال 2015 یک آگهی زنانه محصولات به طور گسترده ای مورد ستایش قرار داد به عنوان بهترین سوپر باول تجاری است که در سال. همیشه’ “مثل یک دختر” کمپین به دست آورده تشویق بیش از همه رسانه های اجتماعی زمانی که آن را در پخش به دلیل آن را تمرکز بر یک مسئله اجتماعی: چرا یک دختر اعتماد به نفس کاهش تا زمانی که آنها به شدت ضربه بلوغ?

5. کوکا-کولا “هی بچه بگیر!” (1980)

مشهور “هی بچه گرفتن” آگهی نیست اولین بار در طول سوپر باول — آن را برای اولین بار پخش شد چند ماه قبل — اما تجاری بازیگران hall of famer “به معنی” جو گرین با این وجود یکی از معروف ترین از همه زمان برنده شدن در یک کلیو جایزه در مدت کوتاهی پس از آن ضربه زدن به صفحه نمایش تلویزیون در سراسر کشور است.

4. اپل “1984” (1984)

آن را نگاه نمی کند چیزی شبیه یک زمان-روز اپل, تجاری, اما این تبلیغ Super Bowl یک ریف بر فرض از کتاب “1984” رو مردم صحبت کردن در همه یکسان است.

3. قدیمی ادویه “مرد را مرد می تواند بوی” (2010)

آن را پوچ بود اما مطمئن مشغول به کار در گرفتن توجه شما. قدیمی ادویه آگهی که لگد کردن یک سری از تبلیغات برای محصولات شرکت (و بطور غیر عادی و مرموز یک Hulu تبلیغی بیش از حد) ویژه بازیگر اشعیا مصطفی به عنوان smug, اعتماد به نفس, قدیمی ادویه مرد نشان دادن چگونگی “هر چیزی امکان پذیر است” هنگامی که یک مرد با استفاده از این نام تجاری خاص از دئودورانت.

2. Volkswagon و “زور” (2011)

سی و چهار سال پس از “جنگ ستارگان” برای اولین بار در تئاتر آن را هنوز هم مجذوب خود خانواده ها و کودکان است. در این بازرگانی یک جوان Darth Vader فن امیدوار به آشکار و مهار نیروی یک شوک زمانی که به نظر می رسد او را قادر به استفاده از آن.

1. مک دونالد “مرحله نهایی مسابقات” (1993)

مایکل جردن و لری پرنده دو نفر از بزرگترین بازیکنان بسکتبال از همه وقت رفتن سر به سر در اکثر bonkers بازی از اسب شما تا کنون دیده ام.

که تبلیغات را سرقت نشان می دهد در این سال ؟ تماشای سوپر باول LIV در یکشنبه 2 در 3:30 p. m. برای دیدن.

الهام پریرا یک SFGate دیجیتال ویرایشگر. ایمیل: alyssa.pereira@sfgate.com | توییتر: @alyspereira

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im