نبرد برای نجات هند آماری سیستم

در آن زمان ISI در مرکز هند در تلاش برای ساخت یک برش لبه آماری سیستم و بررسی نمونه ملی (NSS)—اول-از-آن-نوع مطالعه خانواده در جهان در حال توسعه—اجرا شد از وجود دارد. آن را در ISI را NSS واحد است که ژو “نشستم روی میز و حاضر به حرکت می کند تا او سوال شده بود رضایت بخش پاسخ داد:” با توجه به مورخ Arunabh Ghosh از دانشگاه هاروارد که نویسنده یک سال 2016 جامعه بریتانیا برای تاریخ علم مقاله پژوهشی در چین و هند آماری مبادلات.

“ما می خواهیم از شما یاد بگیرند…,” ژو گفت Mahalanobis قبل از او باقی مانده است. در اواسط قرن 20th هند شد آماری نیروگاه تنظیم استاندارد برای بقیه جهان است.

از آن زمان به بعد با کیفیت از هند آمار رسمی و شهرت خود را در سطح جهانی دچار کاهش شیب. در حالی که این مدت طولانی است که در ساخت, هرگز هند آماری بحران به نظر می رسد به عنوان عمیق به عنوان آن امروز با هر اطلاعات دیگر آزادی (یا سرکوب) همراه با جنجال.

حتی قبل از جنجال جدید محصول ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی) سری اعداد می تواند حل و فصل شود یک بحث جدید در یک NSS مصرف بررسی به وجود آمد در سال گذشته پس از وزارت آمار و برنامه اجرای (Mospi) تصمیم به دفن این گزارش با استناد به “اطلاعات با کیفیت” مسائل.

امروز unflattering مقایسه کشیده شده با چین که در آن ارقام تولید ناخالص داخلی بوده است شک و که در آن عوارض جانبی گزارش به طور معمول سرکوب شده است. اعتبار بحران به نظر می رسد در حال حاضر مجبور ماندارین در Mospi برای احیای طولانی در انتظار پیشنهاد برای ارائه قانونی پشتوانه و استقلال بیشتر به آماری ملی کمیسیون امنیت ملی).

آماری بهشت

اگر امنیت ملی است که واقعا مجاز به تابع به عنوان اوج اقتدار در آمار رسمی آن می تواند لرزش های آماری سیستم. یک قدرت شورای امنیت ملی به طور موثر به این معنی است که گزارش آماده شده در زیر آن را تماشا می دیگر برگزار می شود از عموم صرف نظر از اینکه آن را به نحوی یاری می دولت و یا رنگ آن را در نور ضعیف. این امر به این معنی نیست که همه آماری محصولات از جمله تولید ناخالص داخلی سری خواهد بود به طور مستقل حسابرسی است. نقاط قوت و ضعف از داده های خام مورد استفاده در این محصولات خواهد آمد که در باز است.

در چنین آماری بهشت تحلیلگران دیگر مجبور به تکیه بر فروش بیسکویت یا از undergarments برای سنجش سلامت اقتصاد است.

در حالی که پیش نویس شورای امنیت ملی لایحه 2019 مطرح است امیدوار است در میان برخی از کارشناسان در مورد دولت قصد تمیز کردن آماری ظروف سرباز یا مسافر آن نیز نگرانی در مورد اینکه آیا این لایحه در شکل کنونی آن اجازه خواهد داد که شورای امنیت ملی برای رسیدن به اهداف خود.

جدید لایحه پیشنهاد برای راه اندازی یک وقت شورای امنیت ملی (آن را در حال حاضر دارای یک وقت رئیس و پاره وقت عضو) دائمی دبیرخانه اختصاص بودجه و قدرت به نظارت هسته آماری محصولات. آن می تواند رسیدگی به نیازهای عملکردی از شورای امنیت ملی است. اما برخی از فعلی و سابق شورای امنیت ملی اعضای ترس است که این لایحه را فراهم می کند نیست کمیسیون با نوع اقتدار و استقلال است که این امر نیاز به بازگرداندن اعتبار از آمار رسمی است.

“من فکر نمی کنم این لایحه به شورای امنیت ملی استقلال آن را به معنای” گفت: سابق شورای امنیت ملی عضو خواست نامش فاش نشود. “کل ایده این بود که باید آن را یک نهاد مستقل و پاسخگو به مجلس و نه به هر وزیر یا مقام اداری. در اینجا (در آخرین پیش نویس لایحه) اجرایی بخشی از بدن است.”

اما همه این است که به عنوان بی اعتنا از این لایحه.

آخرین لایحه سیگنال تمایل به افزایش اعتبار از آمار رسمی است و اولین گام به سوی این هدف گفت: Sonalde دسای, یک استاد جامعه شناسی در دانشگاه مریلند و رئیس شورای ملی اقتصاد کاربردی تحقیقات-ملی داده های مرکز نوآوری.

V. Anantha Nageswaran اقتصاددان و اخیر منصوب به نخست وزیر اقتصادی در شورای مشورتی (PMEAC), توافق, تماس, این لایحه یک “اولین گام در بازگرداندن اعتبار از هند آماری سیستم”.

پیش نویس لایحه تساوی در سال 2011 گزارش یک کمیته به رهبری قانونی جرم نورافکن اسمانی N. R. Madhava منون. این منون کمیته تا به حال برای اولین بار توصیه می شود تنظیم از ممیزی و ارزیابی بال تحت شورای امنیت ملی به رهبری یک “رئیس آماری حسابرس”. پیش نویس لایحه مشابه ارائه. آن را نیز حفظ قدرت نظارتی بیش از core آمار که منون کمیته تا به حال پیش بینی شده.

بخشی قیامت

با این حال وجود دارد برخی از تفاوت های مهم بین پیش نویس فعلی و ارائه شده توسط منون کمیته. برای حفظ شخصیت مستقل از شورای امنیت ملی این منون کمیته گفته بود كه در آن نفع انتصاب مقامات دولتی به عنوان اعضای سابق مقام. آخرین پیش نویس شامل سه سابق مقام شورای امنیت ملی از جمله اعضای ارشد آمار هند, رئیس, مشاور اقتصادی وزارت دارایی (CEA) و معاون فرماندار از بانک مرکزی هند (RBI).

“داشتن سابق مقام و اعضای شورای امنیت ملی است که در تضاد با اهداف یعنی ارتقای اعتماد به نفس و دستیابی به استقلال و یکپارچگی آمار رسمی ذکر شده در مقدمه پیش نویس لایحه گفت:” M. V. S. Ranganadham که عضو-دبیر منون کمیته که بازنشسته شد به عنوان مدیر کل اداره آمار مرکزی در سال 2018 است.

وی افزود: “اگر سه سابق مقام و اعضای گنجانده شده وجود دارد خواهد بود یک خطر در حال اجرا در شورای امنیت ملی با این سه عضو بدون پر کردن دیگر خالی. ثالثا سه مقام سابق اعضای صورت همزمان یا تولید کنندگان یا کاربران از آمار رسمی و از این رو وجود خواهد داشت یک تضاد منافع.”

پیش نویس لایحه همچنین نشان می دهد کوتاه مدت (سه سال) در مقایسه با آنچه منون پانل توصیه می شود (پنج سال); اکثر کارشناسان بر این باورند که پنج سال-مدت باعث می شود بیشتر حس برای بدن از این نوع است.

بر خلاف منون کمیته پیش نویس که پیش بینی شورای امنیت ملی پاسخگوئی به دولت به عموم مردم (از طریق یک وب سایت اختصاص داده شده است که ارائه یک حساب کاربری از شورای امنیت ملی به فعالیت های عمومی) و به دادگاه (با ارائه شکایت شورای امنیت ملی) کنونی پیش نویس لایحه نیست وضع مقررات اجرای عمومی پاسخگویی. “آن را رقیق آن پاسخگویی به مردم گفت:” Nageswaran از PMEAC. “وجود دارد به یک گروه اختصاص داده های وب سایت شورای امنیت ملی که در آن جلسات منتشر شده و شورای امنیت ملی فعالیت های ذکر شده است.”

به طور کلی زمان لایحه یک خانه نیمه راه بین آن چیزهایی که امروز ایستاده و که در آن همه چیز باید گفت P. C. Mohanan سابق شورای امنیت ملی عضو که استعفا در اعتراض به سرکوب یک NSS شغل گزارش در سال 2018 است. این لایحه نمی دهد این نوع از نظارت قدرت که زودتر پانل مانند Rangarajan کمیسیون توصیه کرده بود اما این آدرس به نیازهای عملکردی از شورای امنیت ملی ارائه آن با پشتوانه قانونی و دبیرخانه گفت: Mohanan.

Pronab Sen سابق رئیس آمار و سابق امنیت ملی رئیس فکر می کند این لایحه در شکل کنونی آن می تواند انجام بیش از آسیب خوب. “این است که بدتر از مدل فعلی چون حداقل در مدل فعلی شورای امنیت ملی رئیس یک وزیر از دولت و در این دولت این چیزها مهم نیست,” او گفت:. “هنگامی که شما یک بدن خارج دولت او را اساسا به عنوان یک PSU رئیس و است که می تواند تفاوت به چه بوروکرات درمان او.”

“به استقلال و به عایق آمار از فشارهای سیاسی من ترجیح می دهم یک CIC (رئیس کمیساریای اطلاعات) از نوع مدل” گفت: سناتور. “CIC تعبیه شده در درون دولت است اما قدرت را به تصمیم گیری بدون وزرا مداخلات.”

یک سوال از اقتدار

سوال از اقتدار می آید تا دوباره و دوباره در گفتگو با اعضای فعلی و قبلی هند apex آماری بدن. و یکی از دلایلی که به تضعیف امنیت ملی اقتدار در طول زمان است.

ایده مستقل apex آماری بدن برای اولین بار مطرح با سطح بالا را به کمیته ریاست سابق RBI فرماندار C. Rangarajan. کاهش در هند آماری سیستم آشکار بود به محققان و ناظران توسط نوبه خود از قرن Rangarajan کمیسیون خواسته شد تا طرح به ساقه جزر و مد.

“به عنوان آمار رسمی نقش مهمی در ارزیابی عملکرد دولت, این مهم است که این آمار نه تنها دقیق اما همچنین اعتماد به چنین توسط شخص غیر روحانی به عنوان به خوبی به عنوان آن اصلی کاربران” گفت: این کمیسیون در گزارش خود. این هدف را می توان ملاقات کرد تنها در صورتی مستقل “سطح بالا سیاستگذاری بدن” نظارت آماری سیستم.

مانند یک بدن خواهد شد نهادینه کردن نقش است که Mahalanobis بازی کرده بود به عنوان مستقل و افتخاری آماری مشاور کابینه گفت که این کمیسیون گزارش.

در خط با توصیه های کمیسیون های امنیت ملی راه اندازی شد تا از طریق یک قطعنامه دولت در سال 2005 با اولین پنل وظیفه تدوین قانون برای ارائه قانونی حمایت و دندان به اوج آماری بدن. یک پیش نویس بود و در واقع آماده شده اما آن را دیدم هرگز نور روز.

این اولین تلاش ناموفق در داشتن یک قانون-حمایت شورای امنیت ملی ؛ منون کمیته دوم تلاش. به جای تقویت امنیت ملی Mospi مقامات محدود آن حواله را در طول زمان نشان داد نعناع تحقیقات منتشر شده در سال گذشته است.

مسائل را تنها بدتر از آن با امنیت ملی خود را از دست دادن طولانی-برگزار اقتدار بیش از حتی NSS نظرسنجی. “اقتدار در حال حاضر جلیقه با دولت گفت:” یک عضو شورای امنیت ملی خواست نامش فاش نشود. “آنها را به تصمیم گیری و اطلاع رسانی در آمریکا و در برخی از موارد که در آن آنها احساس آن است که مهم تصمیم گیری در سیاست آنها حتی نمی که مگر اینکه خواسته. در مورد NSS مصرف گزارش تصمیم به خودداری از گزارش دولت نه از شورای امنیت ملی است.”

شورای امنیت ملی در حال حاضر فقط به توصیه هایی که دولت ممکن است قبول یا رد گفته این عضو شورای امنیت ملی. پیش نویس لایحه ممکن است به معنی تغییر زیادی در این رابطه به غیر از ساخت آن را اجباری برای دولت در نوشتن توضیح که چرا این توجه شورای امنیت ملی مشاوره ،

بازپس اعتبار

چگونه موفق جدید شورای امنیت ملی در حال رفتن به می شود بنابراین بستگی دارد تا حد زیادی در چقدر قدرت دولت و یا Mospi مقامات در حال حاضر به صرفنظر کردن به آن است. اما حتی اگر قانونی استقلال و اقتدار هستند اعطا امنیت ملی هنوز هم به صورت یک کار بسیار نیرومند در تبدیل زمان آماری سیستم به یک nimble-footed نیروی است که می تواند تولید به موقع و معتبر داده است.

به گفته اکثر کارشناسان حاضر آماری سیستم فاقد توانایی پردازش حجم زیادی از داده ها است که در حال تولید حتی در ادارات دولتی.

با توجه به این که آماری افسران درمان مانند سایر کارمندان دولت منتقل و به طور معمول تخصص رنج می برد گفت: سابق شورای امنیت ملی عضو Mohanan. همراه با عدم وجود انگیزه برای تحقیق این مانع نوآوری در سیستم او اضافه شده است.

“استقلال باید تکمیل با صلاحیت” گفت: آرویند سوبرامانیان سابق CEA که استدلال برای “big-bang داده اصلاحات” در اخیر مقاله پژوهشی. “سپس شما را به یک چرخه هستند و قادر به حک کردن فضای خود را و هر کسی را به فکر می کنم دو بار قبل از تضعیف شما. اما از آن آسان است به سقوط به منفی مارپیچی نیز: که در آن شما از دست دادن صلاحیت توقف پاسخگو بودن به بازخورد از کاربران داده و سپس خود را از دست دادن فضا به سیاستمداران و بوروکراتها.”

در نهایت داده های کاربران باید قادر به اعتماد رسمی شماره. عبور از “بوی آزمون” را تعیین موفقیت هر آماری اصلاحات بسته است.

سایت ترجمه مقاله

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>