در نظر گرفتن یک سفر جاده ای از دهلی نو به چنای در طول COVID-19 مستند

من تا به حال به صرف 14 روز در قرنطینه در دهلی نو پس از ورود به خانه از سان فرانسیسکو, ایالات متحده آمریکا, در چه احتمالا آخرین پرواز به هند قبل از سرکوب هوایی بین المللی-سفر آغاز شده در مارس 22.

این مستند به دنبال در مارس 25, و من تا به حال به باقی می ماند در دهلی نو برای یکی دیگر از 21 روز. در این زمان دو نفر از دوستان و من تصمیم گرفتم به دنبال پلیس اجازه دسترسی به یک سفر جاده ای توسط یک تاکسی خصوصی به چنای.

ما اطلاع داد که اجازه چنین خواهد بود اعطا تنها در صورت یک اورژانس پزشکی یا در مورد مرگ که مورد نیاز ما برای سفر و ملاقات ما نه از این شرایط است. اما واقعیت این است که ما تا به حال به اتمام اجباری قرنطینه و آزمایش منفی برای COVID-19 بدان معنی است که ما می تواند به خانه سفر.

ما صادر شد تخلیه گواهی از قرنطینه یک تست منفی گزارش از مقامات بهداشتی و قرنطینه آزادی عبور زیر بخشی دادرس. سفر عبور با مته سوراخ کردن هر یک از ما نام و اعتبار آن, دلیل برای, سفر, به شماره ثبت و خودرو نیز به عنوان نام راننده. پاس نیز نشان داد که این وسیله نقلیه برای بازگشت به قبل از اعتبار منقضی شده است.

اما پیدا کردن یک وسیله نقلیه برای رانندگی ما را به Chennai از دهلی نو بود و هیچ معنی تلاش است. تاکسی-استخدام شرکت ها شد و با احتیاط به سادگی چون هیچ مسکن و راحتی. حتی یک سوراخ تعمیرگاه بعید است که باز باشد.

خط قرمز نازک

  • در تامیل نادو دولت الکترونیکی تصویب اتاق کنترل بوده و صدور مجوز از مه 2 از طریق پورتال https://tnepass.tnega.org.
  • افرادی که مایل به سفر به داخل و خارج از تامیل نادو را به استفاده از این پورتال; مجوز پردازش در 24 ساعت و یک-رنگ کد عبور با QR جاسازی صادر شده است موضوع را به معیارهای تحقق است.
  • یک e-pass برای سفر صادر شده است به یک فرد تنها در چهار دسته بندی ها: مرگ/مراسم عروسی, اورژانس های پزشکی (مربوط به یک خون نسبی) و یا بازگشت از رشته مردم است.
  • اسناد و مدارک مربوطه مانند مرگ گواهی دعوت عروسی, گواهی پزشکی صادر شده توسط منطقه افسر پزشکی یا سرپرست تایید ماهیت اورژانس و اگر شما را به اتمام قرنطینه منفی COVID-19 گزارش آزمون و قرنطینه تخلیه گواهی از زیر بخشی بازپرس ناحیه دادرس یا شهر شرکت کمیسر (در مورد چنای) مورد نیاز است.
  • علاوه بر این افراد وارد تامیل نادو از کشورهای دیگر قرار داده خواهد شد در قرنطینه اجباری برای 14 روز. تنها یک نرم افزار هر فردی سرگرم است. در تامیل نادو تنها دو نفر به همراه یک راننده مجاز برای سفر در یک ماشین و یا جیپ. هیچ ترک سوار سوار اگر شما مایل به رفت و آمد بر روی دو چرخ.

در نهایت Umesh سینگ کوچک-زمان تاکسی اپراتور در دهلی نو که ما در تماس با از طریق یکی از بستگان بود مایل به ارائه خود را تنها تاکسی — SUV — با دو نفر از رانندگان مهربان Bablu و پریم کومار به رانندگی ما به چنای.

زمانی که ما قرارداد Umesh تاکسی ما غافل بودند که یک راننده می تواند خواسته به ترک با توجه به فاصله فیزیکی هنجار اما ما متوجه آن مدت کوتاهی پس از آن و jettisoned پریم کومار در دهلی نو خود را. نه راننده و نه ما آگاه بودند از مسیر بنابراین ما با اتکا بر روی نقشه های گوگل.

رسم مسیر

راحت ترین مسیر را برای ما از طریق آگرا گوالیور جانسی, Nagpur, اورد, حیدرآباد, اونگل, Nellore و در چنای. پس تنها سوخت تختخواب خواهد بود را به ما توصیه شد برای حمل مواد غذایی به اندازه کافی و مایعات به آخرین سفر تمام.

آن همچنین پیشنهاد شد که ما درایو بدون توقف به عنوان توقف enroute ممکن است ما در معرض COVID-19 عفونت اگر ما آمد و در تماس با دیگران است. ما به حمل و صابون کافی تعداد بطری از دست sanitisers. مسکن که در آن ما باقی می ماند در دهلی نو بود بسیار مهربان و بسته بندی شده به ما مواد غذایی که شامل ساندویچ, سبزی, kati , رول, میوه ها, ده ها تن از نوشیدن آب در بطری و آب میوه.

همانطور که ما مطمئن نیستید از در دسترس بودن از امکانات این هتل پیشنهاد کرد که ما با خوردن نور بیش از 37 ساعت سفر (در نقشه های گوگل) به چنای. آنچه ما در بر داشت قابل توجه بودند سکس راحتی در هر سوخت خروجی و تمایل به ما اجازه استفاده از آن است.

ما شروع سفر ما به چنای در ساعت 7: 30 صبح در 27 آوریل از دهلی نو به تصویب رسید و به اوتار پرادش از طریق فریدآباد در هاریانا و رهبری به سمت آگرا دور زدن.

An empty highway in New Delhi

به عنوان وجود دارد بدون وسایل نقلیه در بزرگراه ها به غیر از چند کامیون ما امید ما می تواند سفر هموار. در آگرا بودیم و مورد ستایش قرار داد را در یک نقطه چک’ به طور موقت ایجاد شده در هر کشور و در منطقه نقاط ورود به مطمئن شوید که وسایل نقلیه مسافرت لازم است مجوز مسافران سفر در وسایل نقلیه به رعایت فیزیکی فاصله هنجارها و در برخی موارد برای انجام سریع حرارتی تست در نقطه.

به عنوان ما عبور مشخص شده به عنوان مقصد چنای ما مجاز به ورود به شهر بود و به چوب به سفر در بزرگراه ها است. ما برای متوقف مشابه چک در گوالیور جانسی و در ناگپور. نقشه های گوگل نشان داده شده 19 ساعت به عنوان زمان سفر بین دهلی نو و ناگپور.

گمشده و پیدا

عدم وجود راه مناسب علائم گمراه و ما رفت بزرگراه بین جانسی و ناگپور.

به ما گذشت شهر ساغر در حالی که رهبری نسبت Nagpur دو نشانه ها — یک انحراف ما را بزرگراه ها و دیگر نشان می دهد که ما همچنان گرفتار ما خاموش نگهبان. این یعنی ما تا به حال به درایو بدون توقف به مدت 20 ساعت برای رسیدن به ناگپور. ما خسته شده بود ما تنها راننده Bablu و بنابراین ما موفق به درخواست هتل به ما دو اتاق به استراحت برای چند ساعت از آنجا که ما تا به حال لازم مجوز است.

Migrant workers had to walk hundreds of miles to return to their home town during the lockdown

کارگران مهاجر تا به حال به راه رفتن صدها مایل به بازگشت به شهر خود در طول مستند | عکس های اعتباری: Mahesh کومار یک

دیپلم دوست من که ما در نزدیکی بزرگراه در ناگپور که ما راه افتادیم به سمت Telangana آورده ما مواد غذایی باقی مانده از سفر. ما رهبری نسبت اورد بعد انتظار سفر به آمریکا را چهار ساعت.

در ادیلبد بررسی نقطه, اما, موشکافی بسیار کامل — مدارک ما با عکس فرستاده شد به Collectorate برای تصویب در حال بررسی است که ما نمی تواند ادامه سفر ما.

در حالی که برخی که در حال عبور از نقطه چک چند روز قبل به ما گفت که به انتظار زمان انتظار از سه تا پنج ساعت ما به نظر می رسید که کمی شانس. ما اسناد پاک شد در یک ساعت و ما ادامه داد.

ما متوقف در یک بسته dhaba enroute بعدی ما توقف اونگل. ما خواسته یک مرد که به نظر می رسید مانند صاحب آن اگر ما می تواند ایستادن در زیر سایه بان و وعده غذایی ما است. او با ملاحظه و ارائه شده ما یک زن و شوهر از صندلی برای نشستن و خوردن وعده غذایی ما است. در حالی که وجود دارد ما متوجه چند نفر از مردان و زنان و حتی کودکان راه رفتن در امتداد بزرگراه; ما تا به حال کشف آنها را در صبح بیش از حد در این سفر ما را از ناگپور به ادیلبد.

یک بازرس بهداشت که نشسته بود روی یکی از صندلی در dhaba, توضیح داد که این کارگران مهاجر در بازگشت به روستاهای خود در اوتار پرادش از آندرا پرادش با پای پیاده رفت و آمد در برخی موارد تقریبا از 1300 کیلومتر. آن قلب wrenching دید.

CHENNAI, TAMIL NADU, 11/04/2020 : A migrant worker carrying heavy luggage walks on the Chennai -Tiruchi National Highway in Mamandur on April 11, 2020, during the 21-day government imposed nationwide lockdown as a preventive measure against the COVID-19.
Photo: B. Velankanni Raj

CHENNAI, TAMIL NADU, 11/04/2020 : یک مهاجر کارگر حمل چمدان های سنگین پیاده روی در چنای -Tiruchi بزرگراه ملی در Mamandur در آوریل 11, 2020, طی 21 روز دولت تحمیل سراسر کشور مستند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در برابر COVID-19.
Photo: B. Velankanni راج | عکس های اعتباری: B_VELANKANNI راج

برخی از dhabas بودند پخت و پز و آنها ارائه رایگان مواد غذایی بازرس بهداشت به ما گفت. در طول راه, کامیون بودند توقف به آنها کمک کند: حتی اگر آنها مملو از کالاهای رانندگان شد اجازه می دهد مردم را به صعود بر روی پارچه کرباسی قیراندود وعایق اب و سفر برخی از راه دور اگر نه کل بدون شارژ آنها هر گونه پول.

استراحت خوش آمدید

ما در ادامه سفر ما به سمت چنای اما ورود آندرا پرادش از Telangana بود تجربه ناخوشایند است. ما بازداشت شدند و در بررسی نقطه و آن زمان تقریبا دو ساعت قبل از ما بودند مجاز به ادامه.

بنابراین سفر از ناگپور به اونگل در زمان ما یکی دیگر از 20 ساعت اما ما خوش شانس بودند به تسلیم برای چند ساعت توسط خیرخواه آسیاب صاحب یک دوست از یک دوست در مهمان خانه در اونگل بزرگراه. ما در سمت چپ برای چنای در اوایل صبح روز بعد به امید رسیدن به در یک ساعت.

اما ما یک بار دیگر متوقف شد و در یک نقطه چک بین آندرا پرادش و تامیل نادو در Gummidipoondi و قرار گرفتند و به سوالات مشابه و سند موشکافی. با وجود ارائه تمام شواهد لازم از سلامتی ما خواسته شد منتظر ترخیص از مقامات بهداشتی است که تاخیر در ورود ما به Chennai توسط سه ساعت است.

هنگامی که ما رسیده و در نهایت در 29 آوریل 7 pm بوده است 49 ساعت از سفر ما سفر کرده بود تا 2200 کیلومتر سوخته 150 لیتر سوخت و صرف ₹2,300 در تلفات هزینه.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>