SpiceJet Oct-Dec پت تا 21 درصد درآمد دیگر با توجه به احتمال بوئینگ جبران

SpiceJet گزارش 21 درصد افزایش در تثبیت سود خالص این شرکت در سه ماه منتهی به دسامبر 2019 از یک سال پیش دوره به 77.97 کرور ، شرکت هواپیمایی گزارش شده بود تثبیت سود 64.44 کرور یک سال پیش. یک نظرسنجی بلومبرگ از هشت تحلیلگران انتظار حامل به گزارش سود 57.63 کرور در Q3.

این شرکت در مجموع درآمد در سه ماهه رفته بود 270.21 کرور روپیه در برابر 44.03 کرور در سه ماهه دسامبر 2018. شرکت رزرو 246.41 کرور در دیگر درآمد منتسب به احتمال زیاد بوئینگ جبران.

با توجه به توجه داشته باشید توسط این شرکت مستقل, حسابرس, S. R. Batliboi & Associates, LLP, تا به حال این شرکت به رسمیت شناخته نشده مانند سایر درآمد این گزارش سود برای سه ماهه شده اند از دست دادن 1,73.19 کرور.

“بر اساس زمان مرحله از بحث و با توجه به موقت ارائه غرامت دریافت شده از این هواپیما تولید خود را ارزیابی و مشاوره حقوقی به دست آمده توسط گروه مدیریت با اعتماد به نفس است از مجموعه ای از بالای درآمد به رسمیت شناخته شده توسط این گروه” این شرکت گفت: در آن توجه به مبادلات سهام.

روز جمعه SpiceJet سهام بسته 5.8% در 89.60 در BSE outperforming معیار Sensex که سقوط 0.5% به 41,257.74 امتیاز. سهام را لمس کرده بود و بالا از 93.40 در طول جلسه.

هزینه های افزایش یافته در حدود 56 درصد از سال پیش از آن به 3,848.61 کرور سه ماهه گذشته. این شامل هزینه های سوخت از 102.46 کرور از 343.17 کرور در طول دوره مشابه سال قبل است.

“با وجود چالش هایی که شرکت هواپیمایی مواجه است از نظر هزینه های اضافی متحمل شده مرکب ادامه داد: زمین از آن بوئینگ 737 MAX, هواپیما, هواپیمایی ظرفیت رشد 59 درصد در سال 2019,” SpiceJet در بیانیه ای گفت.

“متوسط داخلی ضریب بار برای سه ماهه (اکتبر-دسامبر 2019) بود 91.9%” آن اضافه شده است.

هواپیمایی تثبیت درآمد کل رشد 55 درصدی 3,926.58 کرور در Q3 از 2,532.61 کرور روپیه در سال پیش از آن. این رقم پیشی 3,201.2 کرور اجماع برآورد در نظرسنجی بلومبرگ.

SpiceJet نتایج آینه کسانی که از هند بزرگترین داخلی حامل نیلی (اجرا شده توسط InterGlobe حمل و نقل هوایی با مسئولیت محدود) که گزارش شده دو برابر افزایش در سود خالص در Q3 به 496 کرور.

“هر دو SpiceJet و نیلی دسامبر چهارم نتایج نشان می دهد که قیمت گذاری فشار وجود داشته است که در طول فصل های قبلی کاملا مخروطی از” یک بمبئی-بر اساس تحلیلگر ردیابی این بخش گفت.

این Gurugram-دفتر مرکزی شرکت گفت: آن اضافه کرده است شش هواپیماهای جدید در سه ماهه دسامبر. این گسترش ناوگان خود را به 119 از جمله 82 بوئینگ 737 هواپیما, 32 بمب افکن Q‐400s و پنج B737 باری.

“SpiceJet انجام داده است قابل ملاحظه ای به خوبی این سه ماهه با وجود سود قابل توجهی آمار از پایه از (بوئینگ 737 MAX) MAX هواپیما که تحت تاثیر عملیات ما و منجر به هزینه های اضافی” SpiceJet را رئیس و مدیر عامل آجی سینگ در بیانیه ای گفت.

بوئینگ 737 Max در نظر گرفته شده بیشتر سوخت هواپیما از پیشینیان خود مبتنی بود توسط DGCA در 13 مارس 2019 پس از حمل و نقل هوایی تنظیم کننده در سراسر جهان را همان پس از سقوط از یک اتیوپی صدای هواپیمایی 737 Max در نزدیکی آدیس آبابا در مارس 10, کشته شدن 157. این به دنبال یک بوئینگ 737 Max از شیر تصادف هوایی در ماه اکتبر گذشته که به کشته شدن 180 نفر در اندونزی.

در حال حاضر, SpiceJet تنها اپراتور هند از بوئینگ 737 Max با 13 هواپیما.

SpiceJet که تا به حال در ژانویه 2017 دستور 205 بوئینگ هواپیما به ارزش 22 میلیارد دلار در لیست قیمت, برنامه ای برای استفاده از تعداد زیادی از 737 Max هواپیما به گسترش عملیات بین المللی.

تک راهرو 737 Max هواپیما نه تنها بیشتر سوخت کارآمد تر از بوئینگ 737 هواپیما, اما همچنین می تواند پرواز مسافت های طولانی تر و صندلی بیشتر مسافران است.

“ما انتظار داشتند که حداکثر به بازگشت به خدمات ژانویه 2020 اما این اتفاق افتاده است. ادامه داد: پایه و تاخیر در بازگشت خود را به سرویس بدون شک آمار ما برنامه رشد منفی و منجر به ناکارآمد عملیات و افزایش هزینه های” سینگ گفت.

“که گفت: SpiceJet انتظار برای رشد سودآوری در حالی که حفظ کنترل بر هزینه ها و ما نگاه به جلو به یک بازی هیجان انگیز سال 2020” Singh اضافه شده است.

در طول ماه دسامبر سه ماهه SpiceJet اضافه شده 65 جدید پروازهای داخلی از جمله دو تحت حکومت منطقه ای اتصال طرح. این شرکت هواپیمایی در حال حاضر عمل 600 میانگین پروازهای روزانه به 63 مقصد از جمله 54 داخلی و 9 بین المللی هستند.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im

ایندکسر