Sandeep Khosla: ما نمی اویختن با مردم عصر ما

Sandeep Khosla نسیم به ‘عسل’ فروشگاه ساعت قبل از پرتاب آن در حیدرآباد لباس پوشیدن و در یک پیراهن سفید. تیم او می خواهد او را به تغییر به چیزی dressier اما او ترجیح بدون سر و صدا پیراهن سفید. و چرا که نه ؟ سفیده نقش قابل توجهی در افزایش ابو جانی و سندیپ Khosla برچسب.

خانه طراحی متنوع است در سال های اخیر — به غیر از حق بیمه AJSK couture آنها معرفی اشاعه خط Asal مردانه, Mard, Gulabo برای جوانان و روحیه و Khosla جانی برای مشتریان بین المللی.

Asal که به معنی واقعی و اصلی معرفی شد هنگامی که ابو Sandeep رشد خسته از بسیاری از بد گویی کردن آف از مجموعه های خود را. “هنگامی که ما شروع چیزی جدید ما فکر می کنیم می خواهم نام آن را Asal چیزی واقعی” می خندد Sandeep نشسته در سلیقه طراحی استودیو در داخل فروشگاه. این پراکندگی خط او نشان می دهد نیز ناشی از نیاز به ایجاد یک کمی بیشتر مقرون به صرفه خط از مدل به تهیه کردن به یک aspirational مشتریان. او را سریع به اضافه کردن که هیچ سازشی بر کیفیت و به پایان برسد. “مردم خواهد بود و راه رفتن تا به ما و می گویند: “من آرزو می کنم شما بیشتر مقرون به صرفه”. آنها عاشق AJSK داستان اما آن را بیش از حد گران است چون همه چیز دست ساز بود,” او می گوید.

Asal متکی بر هر دو دست و ماشین گلدوزی. Sandeep اصرار دارد: “ما نمی کامپیوتری طرح است. آن را هنوز هم یک هنرمند که انجام ماشین گلدوزی.”

امضای خود تکنیک های مانند آینه کار در بر داشت راه خود را به عسل. “ما انجام داده ایم آینه کار برای 100 سال در حال حاضر” Sandeep می خندد با یادآوری این که چگونه او و ابو اول طراحی یک آینه کار قنتد, ژاکت برای Reema کاپور (راج کاپور دختر) عروسی سه دهه پیش است. آینه برجسته برای یک گروه برای Madhuri Dixit در Devdas.

Sandeep Khosla and Abu Jani

معامله واقعی

صحبت از عسل و بد گویی کردن آف Sandeep توضیح می دهد که چگونه طراحی خانه تیم حقوقی نظارت بر رسانه های اجتماعی می فرستد و اعلامیه های حقوقی برای کسانی که آنها را کپی کنید و می افزاید: “آنها فقط ناپدید می شوند از رسانه های اجتماعی در حالی که آن را غیر ممکن است برای ردیابی هر کسی که ریپ کردن طرح های ما. آن را دشوار است.” اواز یا موسیقی دو نفری آن را از خنده یا اذیت زمانی که کسی پست یک AJSK قنتد, ژاکت پوشیده شده توسط آمیتا باچان و ادعا می کند آنها از آن ساخته شده ایم. آنها فقط تمرکز بر روی چیز بزرگ بعدی خود را برچسب.

ابو Sandeep غذا شده به حیدرآباد خریداران و Sandeep نظر حیدرآباد به عنوان یک تکامل بازار نیست که سازش در کیفیت “مردم اینجا دوست دارم خوب زندگی — مواد غذایی شگفت انگیز آنها حزب در طول هفته به خوبی پیموده و هنوز هم ساده است در قلب. آنها نه snobs.”

هنگامی که این دو آغاز شده و برچسب خود را 34 سال پیش مد بود حالا پر جنب و جوش میباشد. “ما جلال درزیs (خیاط),” Sandeep به یاد. او نشان می دهد که چگونه هر دو از آنها متولد شد به خانواده های ثروتمند اما به عنوان آنها رشد کرد تا خانواده خود را از دست داد برخی از ثروت و آنها تا به حال برای شروع از یک فروتن تنظیم. “ما خانواده ها را تشویق آمریکا به دنبال رویاهای ما.” هر دو از آنها نیست روت طراحان و Sandeep استدلال می کند: “یک مدرسه مد شما می توانید آموزش فنی چرخ خیاطی ساخت و ساز چگونه به فکر می کنم. امروز هر کس در هند فکر می کنم آنها در حال طراحان و فقط مانند بسیاری از مردم رسم ‘کل’ [مانند رضا] و خود هنرمندان است.”

عشق به سینما

برای ندیده ابو Sandeep, چه چیزی باعث علاقه به مد ؟ “ما با وسواس فیلم می گوید:” Sandeep. او و ابو بزرگ شده در Hindi کلاسیک مانند Pakeezah در حالی که ابو پدر ارزشمند یک کارت پستال مجموعه ای از ستاره های هالیوود. آن شعری است که زمانی که آنها خود را باز برای اولین بار در فروشگاه به نام ماتا هاری در میان خود و مشتریان بودند Dimple Kapadia و جایا باچان. “و بقیه سابقه است می گوید:” Sandeep ذکر است که رفت و آمد مکرر خود پوشیدن برچسب Gulabo نامگذاری شد پس از Waheeda رحمان شخصیت در Pyaasa.

این دو طراح آمده است یک راه طولانی است. Sandeep اعتبارات ابو بیشتر خلاق یکی از این دو و اشاره او چگونه طرح گلدوزی الگوی طرح برای هر یک از مجموعه های خود را. “ابو کمتر بود بلند پروازانه از این دو. من می خواستم برای کسی مهم است. در آن زمان من فکر کردم من نمی خواهم به فقط یکی دیگر از Sandeep Khosla در جهان از Sandeep Khoslas در سن 40 سالگی.”

جشنواره کن, داستان

تعویض بازی در AJSK سفر بود که سونام کاپور عینک خود را در ساری با frou فرش قرمز در جشنواره کن. “برای چند سال ما غذا به یک مشتریان. هیچ شکایتی کسب و کار خوب بود اما ابو احساس ما همچنین نیاز به فکر می کنم ، سونام پوشیدن ما ساری در جشنواره کن در آورده انرژی جوان و سپس ما طراحی شده برای ویر دی عروسی” او سهام.

عسل و Gulabo معرفی شدند به تمرکز بر روی مخاطبان جوان. ثابت اختراع مجدد کمک می کند تا طراحان دفع خلاق رکود. “ما عمدتا دیدار با جوان مردم را به فکر می کنم تازه; ما نمی اویختن با مردم عصر ما. آن را بسیار خسته کننده به شنیدن در مورد درد زانو و یا افتادگی گونه ها” Sandeep guffaws امضای کردن.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>