سوار مانند یک حرفه ای پیروزمندانه

پیروزی ببر یکی از شناخته شده ترین و مورد احترام موتور سیکلت در رده, به طوری که آن را به یک مگا زیر فن در سراسر جهان است. با چنین موفق موتور سیکلت در نمونه کارها خود را, شما فکر می کنم که پیروزی نمی خواهد سرهم بندی کردن بیش از حد با تاسیس فرمول. هنگامی که ما متوجه است که پیروزی را توسعه داده است یک ببر شک و تردید پدید آمده است. می توانید جدید ببر 900 پر کردن فوق العاده بزرگ ماجراجویی-موتور سیکلت-اندازه کفش از سلف خود? ما آمده اند تمام راه را به مراکش برای پیدا کردن پاسخ.

Ride like a Pro, triumphantly

چه آن را مانند نگاه ؟

خوب راست کردن خفاش, اجازه دهید ما به شما بگویم که جدید ببر 900 خرس هیچ شباهتی به ببر 800 آن را جایگزین صرفه جویی برای این تابلو. این طبقه بندی به دو — GT و یا تجمع — با این نرم افزار پسوند در هر دو نشان می دهد که هر دو به طور کامل لود بالا-of-the-line نسخه. GT Pro جاده-گرایش ببر آشکار است که از بازیگران آلیاژ چرخ های پایین تر سوار ارتفاع و جدید خود را Marzocchi تعلیق با الکترونیکی قابل تنظیم گاز-شارژ monoshock. این تجمع طرفدار از سوی دیگر بالاترین تنظیمات off-road-گرایش ببر به عنوان دیده می شود از این به طور کامل قابل تنظیم و سفر طولانی تعلیق Showa بالاتر ترخیص زمین و بزرگتر از چرخ های جلو. صحبت از چرخ رالی می شود تیوبلس سیم صحبت رینگ و که شما آن را بسیار آسان تر برای رفع سوراخ.

در حالی که این چیزی است که اساسا جدا GT و تجمع آنها را به اشتراک همان قاب پانل های بدن, 7.0 اینچ صفحه نمایش TFT (با اتصال بلوتوث و به نوبه خود توسط نوبه خود ناوبری) و به تازگی توسعه یافته در خط سه گانه موتور.

Ride like a Pro, triumphantly

تا آنجا که طراحی می رود, ببر 900 به نظر می رسد تازه و دروغ در آن تجدید نظر شود. جمله عناصر براق جفت چراغ چراغ پیشانی با یک رهبری یکپارچه unibrow بالا و برجسته منقار تکمیل ماجراجویی موتور سیکلت-درست جلویی. سمت و مشخصات نشان می دهد که هوشمندانه طراحی شده مخزن سوخت; اگر چه آن را باریک تر از قبلی ببر مخزن آن دارای سوخت بیشتر با آن ظرفیت دارای رتبه در 20 لیتر. جدید اسپلیت رادیاتور نشسته در دو طرف دوچرخه است و به خوبی طراحی شده کفن پوشش زیادی از طرفداران. در بخش دم ببر 900 دارای یک نگاه حداقلی به عنوان وجود دارد بدون پانل های بدن, صرفه جویی برای یک پلاستیک فرمت که خانه های جدید افقی دم-لامپ.

چه در مورد آن ارگونومی?

زمانی که شما نشستن در جدید ببر, صندلی احساس به مراتب بیشتر از انطباق مشخصات باریک خود را نشان می دهد. درست مانند سلف خود در صندلی GT Pro Rally Pro می تواند به صورت دستی با کاهش 20 میلی متر در عرض 2-3 دقیقه که باید جدید ببر دسترسی به گسترده تر مجموعه ای از خریداران. اما این همه نیست — فرمان نیز منتقل 10mm و نزدیک به سوار که منجر به آرامش بیشتر موقعیت سواری چه نشسته یا ایستاده بر روی گیره.

چه موتور بود ؟

ببر 900 جدید در خط سه گانه است ستاره نشان می دهد. عمده و برجسته است که راه آن را برای تلفن های موبایل. بخشی از دلیل این است که موتور جدید را 1-3-2 شلیک نظم و T-هواپیما خم (خم پین در سیلندر 1 و 3 تنظیم شده در 180 درجه در حالی که تعداد 2 سیلندر میل لنگ است که در 90 درجه تشکیل یک T) است که نه تنها ادعای آن را قوی تر کم و اواسط محدوده خر خر کردن, اما همچنین باعث می شود آن صدای عمیق تر و عصبانی شوم و در سراسر برگرد محدوده.

Ride like a Pro, triumphantly

موتور نرم طبیعت و قوی از پایین به پایان دیدم من معلق در هوا حدود 30-40kph در دنده چهارم در حالی که در راه من در اطراف خیابان های شلوغ از مراکش و تمام من مجبور به انجام رول بر روی دریچه گاز برای عبور از ترافیک. اما باز کشش است که این موتور واقعا نمایشگاه پتانسیل خود را بسیار جذاب. شما به راحتی می تواند نشستن بین 60-200kph در تمام طول روز بدون احساس نیاز به downshift از ششم به پنجم دنده. همچنین با توجه به grunty طبیعت از موتور شما را مدیریت برای ماندن در قدرت باند در حالی که سوار جاده بسیاری از زمان است که به معنی شما لازم نیست که به موتور برگرد سخت برای سرعت بخشیدن به خروج از شرایط روی حیله و تزویر — می گویند در حالی که سوار بر یک شیب سنگی شیب.

باهوش مجموعه الکترونیک در دسترس در هر دو GT نرم افزار و تجمع نسخه های نرم افزار در قالب کنترل کشش (کوچکتر ببر در نهایت می شود یک IMU) و حالت نگه می دارد همه چیز در چک. جاده, باران, ورزش, خارج از جاده و سوار (سفارشی) حالت تغییر سطح کنترل کشش و ABS مداخله. این سیستم کار می کنند تا چون که تنها راه برای گفتن کنترل کشش (TC) در حال کار است که با نگاه روشن و نارنجی شاخص عمومی یک نور در فاصله.

صوفس (جاده) در حالت GT Pro نسخه تغییرات دریچه گاز نقشه برای فعال کردن آن برای مقابله با مسیرهای پیاده روی نور اما برای کسانی که به دنبال لذت بیشتر از تجمع طرفدار های اختصاصی خارج از جاده Pro حالت چرخش ABS و TC کردن به طوری که شما می توانید یک نهنگ از زمان دست خوش پیشامد میشه در سراسر شن و ماسه و پوزخند گوش به گوش در داخل کلاه بود.

آنچه در آن است مانند سوار ؟

در جاده ببر 900 GT نرم افزار Marzocchis انجام یک کار درخشان از خیساندن تا برجستگی — آیا در یک خط مستقیم و یا mid-گوشه — و است که می رود راه طولانی در تقویت اعتماد به نفس به خصوص در جاده های ناشناخته. دوچرخه باقی می ماند چسب به یک در نظر گرفته شده و خط ارتباطی آن جلویی اجازه می دهد تا سوار دوچرخه فشار سخت حتی به نقطه که در آن گیره تا پایان سنگ زنی به آسفالته. و این به رغم این دوچرخه بیشتر پیچ ترخیص از قبل.

این تجمع طرفدار اما با کمال تعجب سرگرم کننده به چاک در اطراف برخی از بخش های پیچ در پیچ ما مواجه برجسته توانایی خود را برای مقابله با هر دو آسفالته و جاده بخش با اعتماد بنفس. به طور طبیعی آن است که در قسمت دوم که در آن تجمع طرفدار موفق به تحت تاثیر قرار دادن بیشتر است. ترکیبی کاملا تنظیم سیستم تعلیق و شاسی و تعادل و سرحال موتور ساخته شده آن را فوق العاده بصری برای سوار این ماجراجویی بزرگ tourer صوفس (جاده).

باید خرید کنم ؟

آن را قطعا یک کار آسان برای ساخت بر قوی با ویژگی ببر 800 اما آنچه پیروزی موفق به رسیدن به ببر 900 GT نرم افزار و تجمع طرفدار دوچرخه باور نکردنی است.

جدید ببر 900 است که انتظار می رود برای فروش در هند در ماه مه یا ژوئن سال 2020 است. در مقایسه با سلف خود, قیمت انتظار می رود به افزایش ₹60,000 ₹1 لاخ با توجه به تجهیزات اضافی.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>