نقد و بررسی: Activa 6G است سبزتر از نسخه گذشته خود

وجود دارد محبوب اسکوتر و پس از آن وجود دارد Activa. با توجه به هوندا کسی در هند اقدام به خرید یک Activa هر نه ثانیه و مجموع عبور کرده 2 کرور واحد در حال حاضر. شماره هایی از این ثابت کند که این شرکت کامل فرمول. و به همین دلیل آن است که یک معامله بسیار بزرگ هنگامی که هوندا تصمیم می گیرد به طور کامل ازنو محبوب ترین روروک مخصوص بچه ها و در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن.

چه آن را مانند نگاه ؟

هوندا به آن بازی امن با لوازم آرایشی و بهداشتی به روز رسانی در 6G و آن است که تنها با دریافت یک جزئی کشیدن. روروک مخصوص بچه ها در حال حاضر به نظر می رسد کمی واضح تر از جبهه به لطف sleeker به دنبال چراغ جلو و دوباره طراحی لهجه کروم در صحن. این گلگیر در حال حاضر کمتر گرد و به نظر می رسد شبیه به یک در Activa 125. پانل سمت تغییر نکرده که خیلی اما آنها در حال حاضر یک کمی واضح تر و با چنگک جمع کردن به سمت عقب. در حال حرکت به عقب است, آن است که کاملا جدید و همچنین قرض الهام از Activa 125 برای دم-نور. Activa علاقه مندان خواهد بود خوشحال می دانیم که روروک مخصوص بچه ها هنوز خود را حفظ بدنه فلزی.

چگونه آن را سوار کنم ؟

افزایش فاصله دو محور عقب, دیسکی در جلو و 12 اینچ چرخ جلو آورده اند در مورد یک تحول آشکار. روروک مخصوص بچه ها را احساس نمی کند به عنوان عصبی در سرعت های بالاتر بیشتر و تغییر خطوط بسیار ساده تر اما هنوز هم وجود دارد کمی دمدمی مزاج احساس فوق 60kph. از دست زدن به بهبود و ثبات نیز نمی آید در هزینه های کیفیت سواری به عنوان روروک مخصوص بچه ها کمپرس آب چاههای و undulations بسیار خوبی است.

موتور در Activa 6G است یک امر است. آن را متفاوت با مته سوراخ کردن و سکته مغزی (دومی در حال حاضر دیگر) و در حال حاضر با استفاده از تزریق سوخت به جای مونتاژ كاربوراتور. همانطور که با بسیاری از BS-VI-سازگار با موتور قدرت و گشتاور را بر باد رفته — توسط 0.17 hp و 0.21 نانومتر بود. آن را نمی کند به عنوان یک شگفتی آمده است که این Activa نیست بسیار سریع روروک مخصوص بچه ها. شتاب است و نه بی حال و 6G در تلاش برای سرعت بخشیدن به بالا 75kph.

که گفت: 6G احساس بسیار تصفیه شده در تمام سرعت خیلی بیشتر از این 5G و بسیاری از خریداران نیز چه قدر باور نکردنی آرام موتور جدید است. وجود دارد که من احساس می کردم که این موتور حتی در حال اجرا است. در حالی که عملکرد پایین رفته هوندا ادعا می کنند که 6G است 10 درصد بیشتر سوخت کارآمد است.

همانطور که برای ارگونومی آن است که قادر به انطباق مردم از اکثر اندازه, اما, بسیار, بلند, آنهایی که نمی شود راحت به عنوان فرمان قرار گرفته است کاملا نزدیک به سوار.

چه ویژگی های آن را دریافت کنم ؟

هوندا رفته است کمی به عقب با صفحه نمایش به عنوان 5G را digi-آنالوگ واحد جایگزین شده است با یک پایه آنالوگ خوشه. اما 6G به دست آورد یک دسته از ویژگی های است. در حال حاضر آن را می شود یک سوئیچ کشتن آن نیز دو برابر به عنوان یک استارت را فشار دهید و آن را خاموش-شروع خواهم در Activa 125. این 6G نیز می شود عبور از سوئیچ نور است که کوچک اما مفید را لمس کنید. یکی دیگر از مراتب بیشتر علاوه بر مفید است خارجی سوخت-پرکننده کلاه است که می توان از راه دور از طریق کلید fob. در نهایت با گران, لوکس, نوع, شما همچنین می توانید یک چراغ LED شبیه به 5G که ما هنوز این فرصت را به را امتحان کنید در شب. با این حال ما آرزو هوندا نیز در اولویت قرار داده شده یک دیسک جلو ترمز به دلیل عملکرد از ترمز درام بسیار ضعیف و ناامید کننده است.

باید خرید کنم ؟

این Activa 6G است که قطعا بهتر روروک مخصوص بچه ها از سلف خود. نه تنها آن را سبزتر اما آن را نیز بسیار بهتر مجهز شده و این خیلی بیشتر از رفتن به آن را به عنوان یک به طور کلی محصول. این به روز رسانی در یک قیمت می آیند — ₹63,912 به صورت استاندارد و ₹65,412 برای لوکس.

هزینه آن در حال حاضر ₹7,500 بیش از 5G است که سایت هنگامی که شما در نظر تمام کاری که به آن رفته است. آن هم تنها کمی گران تر از رقیب مستقیم آن از تلویزیون های مشتری (₹61,449-67,911). اما آنچه باقی می ماند همان است که قبل از این است که هوندا اتهامات شما کاملا حق بیمه برای محصولات خود و که شما می توانید بهتر انجام اسکوتر 125cc در پایه تر و تمیز از قهرمان تلویزیون و سوزوکی در حدود همان قیمت.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>