رستوران در کرالا سرمایه بخشی از بازگشایی پست-مستند

کمی بیش از چند ماه پیش, غذای بیرون استفاده می شود نه تنها در مورد مواد غذایی بلکه در مورد چرخ و اجتماعی است. اما در یک پست-COVID-19 جهان طبیعی جدید از صنعت رستوران به نظر می رسد کاملا متفاوت است.

به عنوان مستند برطرف و رستوران در تریواندروم آسانسور کرکره به استقبال مشتریان دوباره آن را به نظر می رسد مانند شام خواهد بود و مورد استقبال پیشخدمت پوشیدن ماسک و دستکش های حرارتی چک sanitisers و البته کمتر جداول.

ویلا مایا که بازگشایی درهای خود را به مشتریان در چهار شنبه تشویق مهمانان به رزرو به طوری که برای حفظ یک sanitised جدول برای آنها آماده است.

Unnikrishnan, NP, که بازگشایی زرد فلفل در روز سه شنبه می گوید: “به جای استفاده از دستمال پارچه ای وجود خواهد داشت دستمال سفره. یکبار مصرف منوها را جایگزین جدول تشک. وجود خواهد داشت بدون کارد و چنگال می ایستد و یا نمک و فلفل شیکر روی میز. و در حالی که پیشخدمت را سفارش و تحویل غذا در جدول مهمانان باید به آن خدمت کنند.”

رستوران نصف آن گنجایش. در حالی که خانواده ها می توانند با هم دیگران خواهد بود نشسته “نگه داشتن یک متر فاصله داشته باشید. برای مثال یک چهار نفره میز در حال حاضر صندلی فقط سه. همچنین اگر یک عضو از یک گروه است که در حال اجرا یک حرارت ورودی برای کل گروه خواهد بود مجاز,” او می گوید.

شام در ویلا مایا را مجبور به پر کردن پرسشنامه. “این شامل سوالاتی از قبیل اینکه آیا آنها در تماس با هر COVID-19 بیمار اگر آنها در حال بازگشت از هر کانون مناطق ، آنها می توانند وارد این رستوران تنها اگر آنها تحقق همه پیش نیاز کنه می گوید:” Sashi یعقوب معاون رئیس جمهور (غذا و نوشیدنی), ویلا مایا و Muthoot Skychef.

مهمانان در رستوران می توانید با اسکن کردن یک کد QR بر روی تلفن همراه خود را به اتمام “برای-در حال حاضر کمرنگ منو” در حالی که کسانی که نمی است که با تکنولوژی زرنگ و دانا می توانید بپرسید برای یکبار مصرف منوها. یکی می توانید پرداخت صورتحساب آنلاین.

شام مانند Zam Zam زنجیره ای از رستوران ها و Poomaram — Ram آشپزخانه در نزدیکی Akkulam کردن Kazhakuttam بزرگراه در نظر گرفتن پوسته پوسته شدن خدمات و به این امید است که مشتری بلند را به تدریج افزایش خواهد یافت. با غذای آماده خدمات در حال حاضر در خط با دولت پروتکل مفاصل مانند طرح همچنان به تمرکز بر روی takeaways در حالی که همچنین راه اندازی ناهار خوردن در ترتیبات را با مقایسه کردن منو تا همه چیز شروع به دنبال.

“ما کمی کوتاه کارکنان به عنوان در حال حاضر از آنجا که برخی از ما outstation کارکنان هنوز به بازگشت. اولیه طرح به حدی باز ما خروجی در YMR تقاطع اول قبل از اینکه دوباره شکل دهی یک در Palayam. اما محوری برای زمان حال خواهد بود و معمولا غذاهای محبوب در رسانه های ما مانند shawarma shawai, biriyani, مندی masirah و غیره می گوید:” محمد اشرف مدیر Zam Zam.

Sukil Ram, صاحب Poomaram است که با تمرکز بر “naadan” غذاهای افزایش سرعت منو با اضافه کردن برنج سرخ شده و محبوب دیگر طرف مانند Manchurian مرغ و…. “ما انتظار نداریم که بزرگ و بلند را در ابتدا و بنابراین یکی دیگر از ایده بودن مطرح است باز کردن چندین غذای آماده شمارنده در سراسر شهرستان. به این ترتیب ما می توانیم جلوگیری از ازدحام در آشپزخانه مرکزی حفظ و دوباره اعزام خدمت کارکنان و همچنین سعی و حفظ نام تجاری” او اشاره می کند.

با توجه به B Vijayakumar, منشی, کرالا هتل و رستوران انجمن (آخرا), تریواندروم ترین رستوران ها ممکن است پیدا کردن آن را دشوار است به پیروی از دستورالعمل های تعیین شده توسط دولت برای eateries برای باز کردن. “بسیاری از مهمان کارگران که بازگشت به مربوطه صفحه اصلی شهرها مشغول به کار بودند در رستوران. به عنوان یک نتیجه وجود دارد کمبود نیروی انسانی در بسیاری از eateries,” او اضافه می کند.

The kitchen staff at Villa Maya

مواد غذایی بلاگر Anjana Gopakumar احساس می کند که تصمیم به باز کردن رستوران کمی شتابزده و زودرس است. او می گوید در حالی که این درست است که مستند بود یک ضربه مالی به رستوران های خوبی گذاشته دستورالعمل برای عملکرد در طول مستند خروج مرحله نیز ممکن است تبدیل به یک کار بسیار دشوار برای بسیاری از کسب و کار با توجه به کمبود کارکنان مطبوع محل کمبود فضا و….

“من احساس می کنم ممکن است یک زمان خوب به بسیار مراقب باشید و نه اجازه پایین گارد ما. من صحبت کرد و به صاحب رستوران و او می گوید او نمی خواهد باز به زودی به عنوان او نمی خواهد بود قادر به حصول اطمینان از ایمنی کامل. او می گوید او نمی خواهد بود قادر به زندگی با آن اگر کسی به سقوط بیمار پس از بازدید از محل خود,” او می گوید.

Dr Padmavathy R, مشاور pulmonologist SK بیمارستان Edapazhinji و بهار باغ پزشکی مرکز Pattom ادعا میکند که این امر می تواند بهترین به ماندن در خانه و شام خوردن خود وجود دارد. او اشاره می کند که آن سخت است برای حفظ اجتماعی فاصله در بسیاری از رستوران ها و کسی نمی تواند پوشیدن ماسک در حالی که غذا خوردن. “این بیماری گسترش می تواند در طول یک دیدار بیش از مواد غذایی به دلایل متعدد. صحبت کردن با صدای بلند و یا خندیدن و یا سرفه در چنین گردهمایی مشترک است. علاوه بر این, آن را سخت را برای یک کوک/پیشخدمت اجتماعی را حفظ فاصله داخل آشپزخانه یا خوردن مناطق” او توضیح می دهد.

Padmavathy احساس می کند که در انتظار مناطق دستشویی و شستن مناطق نیاز به طراحی دوباره در ذهن نگه داشتن اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای. “هنگامی که مردم از چند خانوار جمع آوری می گویند برای شام و اگر فقط یکی از آنها مثبت است برای COVID-19 او/او قرار می دهد در معرض خطر تمام کارکنان و مهمانان. تحویل مواد غذایی پسران نیز می تواند آلوده و به همین دلیل نیز دور از خانواده که به آنها خدمت می کنند غذای آماده منجر به یک سوپر پخش رویداد است.”

و در حالی که رکود اقتصادی از دست دادن شغل و کاهش دستمزد و ترس از ویروس ممکن است منصرف کردن مشتریان از غذا خوردن اکثر رستوران احساس می کنید که مردم را به تدریج شروع به trickling به رستوران شده اند در این مستند برای مدت طولانی. “غذای خوب و مکالمه خوب را همیشه نگه دارید مرکزی فضا در جامعه ما است. همچنین مطابق با مقررات تعیین شده توسط دولت ما در حال نشان دادن مشتریان ما که ما برای مراقبت از ایمنی خود را. آن را به سهولت ذهن خود می گوید:” Sashi.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>