تنظیم مجدد به خواب: خواب آیین برای مستند و پس از

من نوشتن این قطعه به عنوان هند کامل یک هفته کامل مستند. به عنوان بدبختی نوردد بشر طبیعت است که با استفاده از این زمان به زخم التیام یابد. فقط در یک هفته یا بیشتر دهلی نو نشان می دهد آسمان آبی روشن در برنامه آب و هوا, شاید برای اولین بار در سال. این ویروس یک یادآوری است که زمین تعلق ندارد به ما به تنهایی. اما تنهایی را به ارمغان می آورد به تمرکز سوراخ خمیازه در زندگی ما است که ما معمولا با پر کردن حواس او را پرت. بنابراین به عنوان کشور تعطیل برای یکی دیگر از چند هفته ما هیچ چاره ای جز به درون نگاه کنید.

برای من خود مراقبتی به معنی نه فقط ماسک و شمع اما شفا در یک سطح عمیق تر. عملا صحبت از تمرکز و غلظت شده است قربانی در محراب از رسانه های اجتماعی شاید این خواهد بود یک جای خوب برای شروع. یک عمل باستان به نام tratakaطول می کشد یک زن و شوهر از دقیقه اما آثار فوق العاده برای تیز کردن ذهن است. شما می توانید با تمرین آن در سپیده دم یا هنگام غروب هر چند سحر ممکن است بلند پروازانه پس از نیمه شب تاریخ با Netflix بکشد.

تنظیم تمرکز خود را با trataka

با فرض اینکه شما تمرین این کار را در شب خاموش کردن تمام چراغ های مصنوعی در اتاق. صورت خود را به عقب به سمت هر منبع طبیعی نور و محل روشن دیا یا شمع مورد طول بازو دور در سطح چشم. خود را نگه دارید هنوز هم زل زل نگاه کردن و نرم نگه دارید نگاه کردن به شعله تا چشم آب نزدیک آنها را برای دو ثانیه دوباره باز کردن. این کار را برای چند دقیقه در هر روز. زمانی که من تمرین trataka فقط قبل از مراقبه پیدا کنم که من تمرکز واضح تر و ذهن من نمی پرسه. در طول زمان آن را افزایش تمرکز و کاهش بی خوابی است.

برای بسیاری از ما اضطراب آغاز می شود در شب. هفته گذشته من در مورد نوشت: پرانایامااست که مناسب ترین برای صبح. امروز من خواهد شد بحث در مورد تکنیک های به استراحت در شب. من نمی توانم قول می دهم که اضطراب یا بی خوابی حذف خواهد شد با این روش. این ابزار در حال آرامش بخش تر از زنجیره ای-کشیدن داستان در Instagram.

تایر خودتان

اگر شما می خواهید به استفاده از همه این که به عنوان یک کامل مراسم انجام این کار را پس از پیاده روی در شب و یا در یک سرعت سریع در اطراف بالکن. تمرین trataka اول دنبال brahmariیا نشسته مستقیم و یا دراز کشیدن در رختخواب. یک سال 2016 مطالعه توسط روپیه Ramachandra موسسه در چنای یافت که brahmari, یا وز وز زنبور عسل نفس را بهبود می بخشد استراحت پارامترهای قلبی عروقی بیش از کنترل نفس. نزدیک گوش خود را با forefingers و چشمان خود را. سپس تنفس و بازدم ساخت یک نرم زمزمه صدا با دهان خود را بسته است. ایده این است برای استراحت مغز خود را با ارتعاشات صدا. انجام به عنوان بسیاری از دور به عنوان شما احساس می کنید راحت.

شما همچنین می توانید تمرین نفس-کار با تمدید بازدم که شل شدن عصب واگ در نتیجه تسکین اضطراب است. بنابراین اگر شما در حال استنشاق با چهار فقره بازدم با شش به هشت فقره از نفس است. را نفس عمیق است که آن می رسد و گسترش حلقه. به یاد داشته باشید ساکت و بدون کالری است. یک تجسم از روش من می خواهم برای تمرین به ویژه هنگامی که من احساس می کنم یک مقدار منفی است تصور نفس من به عنوان یک غول تور (گیاهخواران می توانید از فکر می کنم یک سیب در سبد خرید). به عنوان نفس شما تصور کنید این تور گسترده تا هر منفی بلوک ها و پرتاب آنها را با بازدم خود را. این تنفس دنباله همچنین می توانید تمرین در رختخواب قبل از خواب.

باد کردن قبل از خواب

Yoga nidra یکی دیگر از زیبا روش برای شب. اگر شما بیش از حد سیمی برای تمرین هر چیزی را به خودتان و سپس این هدایت میانجیگری می تواند کمک به شما خواب. وجود دارد بسیاری از ویدئوها در یوتیوب, iTunes و Spotify در. پیدا کردن یکی با مدت است که مناسب شما و یک صدا که نمی رنده اعصاب خود را. قبل از اینکه شما شروع شما خواسته خواهد شد که به تکرار یک sankalpa یا مثبت تاکید سه بار با اعتقاد کامل. یکی از علاقه مندی های من “هر روز در هر راه من بهتر و بهتر.”

کسی به من اشاره شده که آنها نمی تواند خواب تا 3 هستم چرا که آنها به اندازه کافی خسته شده. در زمان نامشخص مانند این شما می تواند ثبات را به زندگی خود را با روال. اگر وجود دارد یک زمان خاص هنگامی که شما در حمل و نقل استفاده کنید که بخشی از روز را به ورزش — می شود آن را تصفیوی طبقه و یا بالا رفتن و پایین پله ها. به آرامی ورزش در شب دوباره به جایی که شما قرار بود در حمل و نقل. به تخت و 10 ساعت خواندن کتاب دنبال یک مراقبه هدایت اما برای خاطر آسمان نگه داشتن انگشتان دست خود را خاموش گوشی خود را.

Vasudha رای بود, زیبایی, مدیر هارپر بازار جهان وطنی و سلامت زنان. او در وبلاگ ها vbeauty.co. او همچنین یک گواهی یوگا معلم و تدریس شده است در ورزشگاه در دهلی نو. به او بپیوندید @thehinduweekend امروز (4 آوریل) در 9 ساعت برای هدایت جلسه در نور سفید مدیتیشن و یوگا nidra.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>