RE را curtain call

بازگشت در ماه مارس, Royal Enfield کشیده پلاگین بر روی یکی از طولانی ترین در حال اجرا موتور سیستم عامل — 500cc تک. بزرگ تنها برای اولین بار به وجود آمد و در اواسط دهه 1920 و در پشت برگ یک میراث است که نمی خواهد فراموش شود هر زمان به زودی.

آغاز

اولین Royal Enfield موتور در ادامه فروش در سال 1901 بود اما تنها در سال 1927 که این شرکت راه اندازی اولین 500cc-تک — مدل 500 — هزینه £52 (معادل حدود £3,290 یا ₹3.15 لاخ امروز!). دو سال بعد این شرکت به نمایش مدل 505 بود اما در سال 1930 که برخی به جای به یاد ماندنی مراحل گرفته شده در طراحی موتور.

در سپتامبر سال 1932, Royal Enfield کارخانه در ردیچ آمد تا با یاد گلوله. آن را برجسته جدید LF 500 بالا-انجام واحد با چهار سر شیر است که تولید 25hp فقط 2.6 اسب بخار کمتر از 2019 کلاسیک 500. اما این شرکت تجربی آثار بخش دانست و آن را توانایی بیشتر و بنابراین یک مسابقه کیت ارائه شد با فشرده سازی عالی پیستون و مستقیم لوله اگزوز. نتیجه — 29hp!

در سال 1934 دو ویژه-آماده تکرار این موتور سیکلت نیز در جزیره ارشد TT مسابقه اما متاسفانه نه موفق به پایان برساند. سال بعد همان دستگاه سرنشین توسط سیسیل بارو به پایان رسید در این مسابقه در محل 8 به طور متوسط موثر 73.94 مایل در ساعت (119kph).

RE’s curtain call

در سال 1935 RE را 500cc موتور به تصویب رسید و منحصر به فرد سه شیر راه اندازی با موتور راک و سوپاپ دنده در حال حاضر به طور کامل محصور به حداقل رساندن نشت روغن. این موتور کوتاه بود هر چند که سه شیر راه اندازی دیدم قدرت پایین رفتن از قبلی تکرار. بنابراین, Royal Enfield آورده چهار مکانیزم سوپاپ با 1936 JF 500. این J2 یک تکرار از این دوره نیز به سفارش نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا در جنگ جهانی دوم است.

RE’s curtain call

بعد از دوران جنگ

در سال 1959 موتور دوباره طراحی شده برای ارائه عملکرد بهتر با استفاده از آزمون اجرا می شود و مدعی است که این دوچرخه قادر به 91mph (146kph)! این موتور نیز آخرین big-واحد تولید می شود در ردیچ کارخانه تولید آن متوقف و در سال 1962.

توسط 1956 عملیات آغاز شده بود در تیریوتیور کارخانه در مدرس که در آن 350cc گلوله تولید و صادر می شود. آنها یک ضربه بزرگ به صورت محلی و همچنین در بازارهای بین المللی اما تقاضای بین المللی نقل مکان کرد و در جهت قوی تر موتور سیکلت. وارد 1989 500 گلوله اول 500cc Royal Enfield به تولید در هند. آن را برجسته مهندسی مجدد نسخه Redditch-ساخته شده 1956 جی اس 500 با آخرین فن آوری های مانند کویل سیستم جرقه زنی و دینام electricals.

امروز کلاسیک

این UCE 500 بود و مهم ترین گام این شرکت با بزرگ خود را-تنها دارای یک دنده بود که در حال حاضر یکپارچه با اتصال میل لنگ و هیدرولیک شیر برداران و سوخت-تزریق — همه اولین ها برای یک Royal Enfield. موتور استفاده شده در مدل های مختلف مانند تاندربرد 500 گلوله 500 و کلاسیک 500 که رفت تا تبدیل به پرفروشترین Royal Enfield 500 تا کنون.

RE’s curtain call

یک افسانه در مسابقه صحنه G Subhash Chandra Bose با نام مستعار گلوله بوز تا به حال یک زن و شوهر جالب داستان های به اشتراک گذاری. او به من گفت که او احساس سیستم تزریق سوخت به طور کامل انجام نمی عصاره قابلیت های UCE بنابراین با تیم خود در UCAL سیستم سوخت و او شروع به در حال توسعه یک مونتاژ كاربوراتور. نتیجه این شد مدرن روز گلوله. چه آغاز شده به عنوان یک نه ساده تبدیل, به زودی شاهد متعدد نیمکت آزمون تجدید از مونتاژ كاربوراتور نقاط نصب و حتی مخزن سوخت بهتر به جای مونتاژ كاربوراتور. تبدیل شد به طوری کارآمد است که آن را حتی اجازه برای یکی از دو مبدل های کاتالیزوری برداشته شود و در نتیجه عملکرد بهتر است.

RE’s curtain call

500 مرگ در نهایت پایین آمد دقیق انتشار مقررات بلکه با توجه به این واقعیت که 500 بود قیمت خونتان به جدید 650s. Royal Enfield در حال حاضر ایجاد برخی کاملا به خوبی مهندسی شده محصولات و وجود یک نام تجاری جدید 350 پلت فرم مجموعه برای اولین بسیار به زودی. 500 عصر تا در نهایت کشیده شده به نزدیک و بعید است که ما تا به حال تجربه یکی دیگر از خام characterful و بله دور-از-کامل موتور مانند آن. 500 همیشه قابل توجه و از صمیم قلب معشوق نقطه عطف در شرکت 119-سال-مدت سفر.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>