راه آهن حمل و نقل درآمد کاهش 38% در سال در آوریل-مه

هندی, راه آهن حمل و نقل درآمد کاهش یافته است بیش از سوم در طول دو ماه اول سال مالی 2020-21 میان یک رکود در اقتصاد ناشی از covid-19 اختلالات.

در آوریل-مه حاصل از جابجایی کالا کاهش یافته و به 38% در سال به 13,436 کرور اطلاعات منتشر شده توسط وزارت راه آهن نشان داد. از نظر حجم حمل و نقل ترافیک پایین بود 28 درصد در سال در آوریل-مه در 149 میلیون تن (تن).

در ماه مه حمل و نقل درآمد کاهش یافت و به 7,437 کرور از 11,043 در طول مدت مشابه سال پیش. از نظر حجم آن کاهش یافت و 21 درصد در سال به 82.6 MT. برای 2020-21 درآمد از حمل و نقل برآورد شده در 1.47 تریلیون.

درآمد حاصل از حمل و نقل تاثیر مستقیم در ملی حمل و نقل را عامل نسبت–هزینه به عنوان بخشی از درآمد یا مبلغ صرف شده در هر روپیه به دست آورده است. علاوه بر این حجم کالا حمل و نقل توسط راه آهن است که شاخص سلامت اقتصاد است. تحمیل یک مستند در سراسر کشور از 25 ماه مارس منجر به لغو تمام قطار خدمات برای بیش از یک ماه محرومیت حرکت قطار کالا.

حتی به عنوان حرکت قطار کالا ادامه داد: برای عملیاتی باقی می ماند درآمد تنبل شده اند و به دلیل پایین تر زغال سنگ و سیمان جنبش با توجه به عنوان این مستند آورده ترین فعالیت های اقتصادی متوقف.

راه آهن حمل و نقل گسترده سبد کالا از جمله foodgrains, کودهای صنعتی و خروجی از قبیل زغال سنگ, سیمان, سنگ آهن, در میان دیگران. سیمان و زغال سنگ بخش شامل بیش از 50 درصد از حمل و نقل جنبش راه آهن هند.

درآمد از زغال سنگ کاهش یافته است به 5,778 کرور در مه از 11,033 کرور در همان آخرین دوره سال است. درآمد از سیمان کاهش یافت و به 730 کرور از 1,630 کرور از یک سال پیش.

اما جنبش foodgrains شاهد جهش شدید با درآمد افزایش بیش از 50 ٪ در سال به 1,177 کرور. در حالی که این مستند مختل جابجایی کالا در سراسر ترین بخش های راه آهن ادامه داد: تسهیل حمل و نقل کالاهای اساسی از جمله foodgrains و دیگر منابع در کشور است.

اشتراک در خبرنامه

* ایمیل معتبر وارد نمایید

* با تشکر از شما برای عضویت در خبرنامه ما.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>