نمره کيفيت همراه با امکانات رفاهی

سیاست جدید فشار به مسکن مقرون به صرفه است با توجه به افزایش رقابت میان بازیکنان خصوصی در ارائه محصولات با کیفیت به خریداران. مشتریان نیز به طور فزاینده ای آگاه شدن از برندها رقابت با یکدیگر برای ارائه امکانات جدیدتر. یک مطالعه اخیر توسط فرانک نایت جهانی مشاوران املاک نشان می دهد که خریداران برای انتخاب توسعه دهندگان/مارک های که ارائه کیفیت بهتر و نمره بالا در کیفیت زندگی’ index.

پان هند بررسی پوشش خریداران جدید اشغالگران و آنهایی که قصد خرید خانه ارزان در 15 ردیف اول و ردیف دوم شهرستانها می یابد که توسعه دهندگان که حاوی امکانات از قبیل مدارس و ادارات و فروشگاه ها و فعالیت های اوقات فراغت در این پروژه ها را به ثمر رساند بالا در کیفیت زندگی’ index.

مهم ترین تفاوت این رقابت ها انجام داده است که آن را تا زدم کاهش هزینه ها به عنوان عنصر کلیدی در حالی که foraying به این بخش است. از دیگر عوامل بسیار مهم مانند سبک زندگی هدفمند جمعیت ترکیب ترجیحات و انتخاب نهایی کاربران و مربوط به رضایت مشتری در حال حاضر به دست آوردن مقدم.

کیفیت محصول اعطا شد اولویت با عنوان بسیاری از 77 درصد از پاسخ دهندگان. نام تجاری نوشته شده توسط 72 درصد در حالی که دید تجاری با کیفیت از پروژه های تکمیل شده و شفافیت و وضوح در قیمت گذاری شد کلید اثرگذارندهها برای 56 درصد خریداران خانه های مقرون به صرفه. ویژگی ها و امکانات ارائه شده و سابقه در تحویل واحدهای انتخاب شدند 55٪. نزدیک به نیمی از پاسخ دهندگان (49%) گفت: آنها رفت و با تعدادی از پروژه های توسعه به اتمام بود. پیش فروش سرویس شد با توجه به 44 درصد در حالی که دقیق و با رعایت قوانین و مقررات از جمله RERA و توسعه دهندگان کمک در دنبال وام بودند ذکر شده 38 درصد و 36 درصد پاسخ دهندگان بود.

تنظیمات

چرا مردم را انتخاب کنید برای خرید خانه ؟ پنجاه و سه درصد مشتاق بودند به خانه خود استفاده کنید; 48 درصد به دنبال یک خانه در یک مکان بهتر و امکانات; 44 درصد می خواست خانه خود را به عنوان آنها انتظار افزایش در اندازه خانواده در آینده ای نزدیک; 37% می خواستم برای ایجاد یک دارایی; 34% به دنبال یک upgradation خانه های خود را; 23 درصد می خواست آن را به عنوان آنها نیاز به بیرون آمدن از خانواده های مشترک و 19 درصد به دریافت یک طعم و مزه از شیوه زندگی است. این بررسی تحت پوشش Chandigarh جیپور لکنو Bhubaneswar, رانچی کلکته و بمبئی و پونا احمدآباد ایندور, بنگلور چنای, حیدرآباد, کوچی و Coimbatore. 79 درصد از پاسخ دهندگان مرد بودند در حالی که 21 درصد زن بودند.

اکثر افراد مورد مطالعه (65%) در نظر گرفته شده برای انتخاب کردن برای آپارتمان/تخت و به دنبال آن خانه های مستقل مفهوم است. در شهرهای بزرگ این آپارتمان فرهنگ به دست آورده بودند ریشه های عمیق آن را به عنوان آمد درون پارامتر در حالی که قیمت خانه های مستقل بودند که در خارج از قلمرو با توجه به هزینه های عامل.

یک ارتباط نزدیک وجود داشته است بین محل سکونت فعلی خود را و توجه به حرکت به یکی دیگر از خانه. بالا در میان دلایل ذکر شده بودند فضا برای پارکینگ خودرو ایمنی و امنیتی و حضور مدنی زیربنایی مانند جاده ها و تامین آب است.

هر چند کاهش هزینه است نه تنها توجه برای خریداران 80 درصد گفت: هزینه شد نخست محرک اگر امکانات و تسهیلات و دسترسی به زیرساخت های مدنی در میان توسعه دهندگان مختلف بودند قابل مقایسه است.

نگرانی های بالا در حالی که خرید خانه های مقرون به صرفه بودند ایمنی و امنیتی (73%); کیفیت ساخت و ساز (71 درصد); تحویل به موقع (65%); قابلیت اطمینان از توسعه (64%); بازگشت سرمایه (64%); کیفیت برق اتصالات استفاده می شود (56 درصد); تعمیر و نگهداری از اموال (49%) و صاحبان دیگر خواهد بود که شرکت مقیم (23 درصد).

پس از سال 2016 مسکونی بازار از هشت شهر در کشور شاهد تزریق 0.57 میلیون واحد است. با توجه به فرانک نایت پژوهش سهم بالایی از ₹25 لاخ بلیط اندازه عرض این نشان می دهد انگیزه این سیاست را دریافت کرده است در میان توسعه دهندگان خصوصی که با شوق و ذوق شرکت کردند در تحقق هدف از “مسکن برای همه تا سال 2022′.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر