پست-coronavirus شهری هند خریداران ممکن است محوری برای خرید آنلاین: بررسی

دهلی نو: پست Covid-19 جهان خواهد نوسان خرید رفتار میلیون ها نفر از خانواده ها به عنوان همه گیر هل خریداران به خرید بیشتر کالا آنلاین سهام در مواد غذایی و مواد غذایی و اطمینان از ایمنی و بهداشت در شیوه های زندگی خود را.

در یک بررسی انجام شده توسط Capgemini موسسه تحقیقاتی در سراسر 11,000 مصرف کنندگان در سطح جهان از جمله هند یافته ها نشان می دهد که مصرف کنندگان را به دنبال راحتی در فرم خرید آنلاین رفتن به جلو; علاوه بر این نگرانی ها در مورد سلامت و ایمنی را تبدیل به برترین عنوان “آنها انتظار امن تر در فروشگاه و آخرین مایل شیوه”.

این موسسه که در نظر سنجی مصرف کنندگان از مارس 4-8 اشاره کرد و گفت که نزدیک به نیمی (48 درصد) از پاسخ دهندگان جهانی خوشبین هستند در مورد بهبود از بحران کنونی در شش ماه آینده به خصوص کسانی که در چین و هند است. “نگاه کردن به احساسات بیش از شش ماه آینده و خوش بینی است که به ویژه در چین و هند” در این گزارش است. در زمان این بررسی انجام شد و هند گزارش شده پایین تر تاثیر اعداد از کشورهای دیگر است که می تواند مربوط به بالا خوشبینی سطح با توجه به یافته های این نظر سنجی.

رفتن به جلو همه گیر است و به احتمال زیاد نیز تغییر رفتار خرید–نشانه هایی از آن در حال حاضر قابل مشاهده در این راه مصرف کنندگان جوراب زنانه ساقه بلند در مواد غذایی ضروری در حالی که آنها تسلیم خارج-از-خانه خرید و high-end نظافت محصولات.

“این COVID-19 همه گیر را مجبور به مصرف کننده محصولات و صنعت خرده فروشی به نقد و بررسی آن هسته بازارهای عامل و مدل” Capgemini موسسه تحقیقات گفت: به عنوان بخشی از یافته های آن است. به عنوان یک نتیجه بخش را مجبور به ارزیابی مجدد ترجیحات مصرف کننده. بسیاری از این تغییرات در عادات مصرف هستند به احتمال زیاد به چوب در اطراف آن گفت.

شهری در هند کسانی که در نظر سنجی گفت که بیش از شش تا نه ماه نیاز خود را برای خرید آنلاین را افزایش می دهد از 46 درصد به 64 درصد نشان می دهد که هند خریداران به طور معمول استفاده می شود برای بازدید از بازارهای محلی را بیشتر و خرید اقلام آنلاین.

علاوه بر این یافته های این نظرسنجی اشاره کرد که شهری هندی مصرف کنندگان را کاهش می دهد خرید خود را در فروشگاه های فیزیکی. بیش از 46 درصد از سرخپوستان را در فروشگاه فیزیکی فروشگاه های خرده فروشی در مقایسه با 59 درصد از مصرف کنندگان که خرید فیزیکی در فروشگاه های خرده فروشی قبل از همه گیر.

بیش از 70 درصد از شهری هندی مصرف کنندگان ترجیح می دهند به خرید اقلام از خرده فروشان که پیشنهاد صفحه اصلی-تحویل و ارائه جبران خسارت برای آینده لغو رفتن به جلو. نزدیک به 90% از افراد مورد بررسی در هند گفت: آنها را محتاط تر در مورد مسائل مربوط به بهداشت و ایمنی پست Covid-19– یک روند است که در حال حاضر باعث بسته بندی محصولات شرکت ها برای راه اندازی بیشتر بهداشت و تمیز کردن محصولات. آنها همچنین استفاده بیشتر پرداخت دیجیتال با 78% از مصرف کنندگان نشان دادن اولویت برای چنین حالت پرداخت رفتن به جلو.

این بررسی همچنین اشاره کرد که هزینه های مصرف کننده الگوهای در سراسر مقوله های است که تغییر به طور چشمگیری. بیشتر مصرف کنندگان در سطح جهانی گزارش شده است که افزایش آنها صرف در مواد غذایی و در خانه سرگرمی.

رفتن به جلو 65 درصد پاسخ دهندگان در هند گفت: آنها به احتمال زیاد به افزایش خرید مواد غذایی و مواد غذایی بیش از شش تا نه ماه به عنوان سیاستهای آینده غالب است. تعداد از زمان 51 درصد از خریداران که گفت: آنها باید خود را افزایش خرید مواد غذایی و مواد غذایی در حال حاضر. بیش از 60 درصد گفت: آنها نیز به احتمال زیاد به خرید لوازم خانگی بیش از شش تا نه ماه; در حالی که 59 درصد گفت: آنها را به انبار کردن محصولات مراقبت شخصی. جالب است که 47 درصد از خریداران گفت: آنها را به خرید بیشتر مبلمان و بهبود صفحه اصلی محصولات پس از 64 درصد از افراد مورد مطالعه گفتند که تا به حال کاهش خرید از این موارد که نشان می دهد یک مقید کردن تقاضا برای این کالا که در حال حاضر در دسترس نیست به عنوان آنها در موارد غیر ضروری.

به طور مشابه 63 درصد از افراد مورد مطالعه گفتند که در حال حاضر کاهش خرید مصرف کنندگان لوازم الکترونیکی و کالاهای سفید با 48 درصد از آنها به دنبال افزایش هزینه های خود را در چنین مواردی بیش از شش تا نه ماه. تقریبا نیمی از افراد مورد بررسی را به خرید بیشتر پوشاک و لوازم جانبی; در حالی که 46 درصد گفت: آنها به احتمال زیاد به صرف بیشتر در مورد نوشیدنی های الکل بیش از شش تا نه ماه.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>