ساعت مودی روز مبارزات انتخاباتی باهوش اما ضعیف به پایان رسیده می گویند کارشناسان

دهلی نو:
نخست وزیر نارندرا تیزر کمپین برای زنان روز به نظر می رسد به خوبی در نظر گرفته شده اما ضعیف بهنگام به عنوان هند است که در میان یک سری از بحران از جمله Covid-19 شیوع مرگبار شورش در پایتخت کشور و رکود اقتصاد دیجیتال ،

روز دوشنبه مودی ارسال شده مرموز جیر ابراز قصد خود را برای ترک سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Facebook, Instagram, Twitter و YouTube. این معلوم می شود مقدمه ای برای یک کمپین با عنوان #SheInspiresUs.

صدای جیر جیر خود را بازتوییت تقریبا 50,000 بار ایجاد یک دیوانگی در توییتر. مردم پیام های ارسال شده با هشتگهای مانند #ModiQuitsSocialMedia, #NoSir, #NoModiNoTwitter و #IWillAlsoLeaveTwitter تا او را متقاعد به رها کردن ایده. این کمپین هدف از آن تنها برای ایجاد حس کنجکاوی قبل از راه اندازی رسمی آن برای روز جهانی زن در 8 مارس.

به عنوان بخشی از مبارزات انتخاباتی مودی خواهد دست خود را بیش از رسانه های اجتماعی دسته به انتخاب زنان که خواهد شد به اشتراک گذاری همه چیز در مورد بهتر از هند است. با بیش از 130 میلیون پیرو در سراسر سیستم عامل مودی یکی از با نفوذ ترین رهبران آنلاین. کارشناسان لقب صدای جیر جیر به عنوان یک “هوشمندانه تیزر’ شبیه به آنچه که برندها اغلب به ایجاد وزوز.

در حالی که این ایده خوب است, زمان اشتباه است گفت: Shrenik گاندی مدیر اجرایی و بنیانگذار شرکت در آژانس های دیجیتال سفید رودخانه رسانه ها.

“این خوب است که رئیس دولت است که با قرار دادن در سراسر الهام بخش مبارزات اما زمان خاموش است. من احساس می کنم که coronavirus گسترش مثلا باید بزرگتر حق از یک روز کمپین,” او گفت:.

Ashutosh Harbola بنیانگذار تاثیر گذار بازاریابی شرکت Buzzoka گفت که #SheInspiresUs است که احتمالا اولین تیزر کمپین تا کنون انجام شده توسط هر یک نخست وزیر در سطح جهان است.

“او یک مقدار کنجکاوی توسط تویت در روز قبل که منجر به مردم بحث در مورد آن. حتی اگر آن را یک حیله ما باید در نتیجه نهایی این است که در مورد زنانگی و آن را جشن”Harbola گفت.

به عنوان بخشی از #SheInspiresUs مبارزات انتخاباتی مودی به خواست شهروندان برای به اشتراک گذاشتن داستان های الهام بخش از زنان که aced زمینه های مربوطه خود را.

Sandeep Goyal رئیس بمبئی مبتنی بر بازاریابی و ارتباطات سازمان Mogae رسانه ها گفت که مودی می داند که رسانه های اجتماعی بهتر از هر سیاستمدار در هند.

“من فکر نمی کنم آن است که واقعا یک حیله. آن است که ساخت شخصی خود را در املاک و مستغلات بیشتر در ‘عمومی’ و دادن قدرت بیشتر به مردم است. اینکه او دستگیره را افزایش می دهد خود را ‘اجتماعی’ قد و قامت و باعث می شود این دسته بیشتر مشارکتی گسترده تر بر اساس و به احتمال زیاد بیشتر تعاملی” او گفت:.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>