فیزیوتراپ جدید مربیان

اگر شما به فکر شروع یک فعالیت ورزشی حتی اگر برای اوقات فراغت اولین چیزی که شما باید آگاه از استقامت است.

“دونده یا دوچرخه سواران و…بیش از یک دوره از زمان مربوط به هر عضله از بدن خود را به تولید و [حفظ] آن تلاش. بنابراین آنها نیاز به اعتماد به نفس و مناسب در هسته خود و در حس عمقی مناطق. بنابراین همه اجزای تناسب اندام — تغذیه, استقامت و قدرت — باید خطاب قبل از شروع این نوع از فعالیت ها می گوید:” دکتر Anshu Gulati ارشد فیزیوتراپی در آسیب های ورزشی, مرکز Safdarjung بیمارستان (SIC).

او می افزاید که فیزیوتراپ همچنین راهنمای دونده به خصوص دوندگان ماراتن در “مجدد فرآیند هیدراتاسیون به دنبال در حال اجرا”.

جامع آموزش

Suresh Srinivasan, 45, یک دونده و مشاور مدیریت که در حال آماده سازی برای ماراتن برلین در ماه سپتامبر می گوید: physio نقش بزرگی در آماده سازی است.

“ثابت تعامل با فیزیوتراپی کمک می کند تا به تحقق بخشیدن به پتانسیل کامل” او می گوید:, و اضافه کرد که “یک physio کمک می کند تا یک دونده نه تنها از بهبود از یک جراحت سریع تر و به شیوه مناسب, اما همچنین کمک می کند تا حمل بر یک به بعد سفر در حال اجرا با اطمینان در یک ساختار علمی و راه.

Suresh Srinivasan at a run

به عنوان مثال دونده با یک مچ پا و یا زانو آسیب توصیه می شود در برابر “load-bearing” فعالیت بدنی می گوید دکتر بادرينات ، Prathi سر ورزش فیزیوتراپیست در DDCA. در عوض, آنها توصیه “تخلیه” فعالیت هایی مانند شنا و پیاده روی.

به این منظور مشاوره با یک متخصص فیزیوتراپی — حرفه ای در دسترس میدوی نقطه بین متخصصان پزشکی و مربیان و یا مربیان — در حال حاضر اثبات پربار برای کسانی که درگیر در ورزش های تفریحی.

مدیریت آسیب

فیزیوتراپیست ها مثل دکتر Prathi همچنین استرس در پزشکی به طور منظم ارزیابی که بر روی آنها می توانید دنبال کنید. “چک کردن کمبود ویتامین, کامل بدن غربالگری برای دریافت ایده اولیه از عوامل خطر و عضلانی اسکلتی جنبش بسیار مهم است,” او می گوید. “ما دوباره ارزیابی هر سه ماه فرد نیاز نمی شود درد به رفتن را از طریق این فرایند است.”

“انطباق” بین physio و بیمار کمک می کند تا در دستیابی به عملکرد سازگار می گوید: دکتر Gulati. “اگر یک دوچرخه سوار در حال رفتن برای سوار شدن طولانی و نمی خواهند به زانو خود را مجروح و سپس این مسئولیت ما را به او را با ارائه اقدامات پیشگیرانه,” او می گوید.

Cyclist Tarundeep Singh

اقدامات پیشگیرانه است که یک دوچرخه سوار به عنوان مثال می توانید برای جلوگیری از صدمات شامل کار بر روی خود را قدرت هسته و انجام تحرک و ورزش است. “صندلی ارتفاع از چرخه تنظیم شود بايد با توجه به طول اندام بیش از حد” Prathi می افزاید. “آنها را مجبور به انجام مخالف تحرک تمرینات مانند پشت و گردن تقویت در خنک کردن فرایند به عنوان دوچرخه سواران همیشه خم شدن به جلو” می گوید: دکتر Prathi که زد در 100 کیلومتر ultra trail نژاد در ماه نوامبر گذشته.

برای مسافت های طولانی

سه سال پیش یک دوچرخه سوار مشتاق Tarundeep Singh, 31, دچار پارگی در تاندون شانه چپ خود را پس از افتادن چرخه خود را. “من در مورد شروع درمان allopathic. اما درمان و نوتوانی تمرینات به من کمک کرد به دوچرخه سواری در عرض دو ماه” او می گوید: اضافه کردن “بیشتر ما انجام هر گونه فعالیت فیزیکی بیشتر ما نیاز به یک physio مشاوره به عنوان ما در حال هل دادن محدودیت های ما.

فیزیوتراپیست ها نیز به دنبال به سوخت و ساز بدن تجزیه و تحلیل به درک که چگونه بسیاری از کالری شما در حال سوختن در هر کیلومتر از فعالیت. سپس بر این اساس آنها نشان می دهد برنامه غذایی بیش از حد.

با توجه به تمام این هر دو سینگ و Srinivasan معتقدند که physio مشورت اضافه کردن یک “سود دراز مدت” به عملکرد. از همه مهمتر کمک به آنها در تقویت اهمیت قبل و بعد از فعالیت کشیده و سرد کردن تمرین های کم ارزش بخشی از آموزش که آموزش به عنوان یک تازه کار.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>