خود را آبی: Tiffany & Co می آید به دهلی نو

لوکس هدیه هرگز به دست آورده حرکت آن را بدون یک اختراع مهم — تقویم. چرا که هدیه ای است از بیان احساسات آن بیان شده می تواند در هر زمان. اما پرتاب یک تقویم به مخلوط roils تا چیز ساخت میل حتی بیشتر افزایش به عنوان گفت: روش های تاریخ.

آنچه باعث می شود این بازی حتی بیش از هیجان انگیز است که در اکثر زوج ها (یا thruples) وجود دارد که هرگز فراموش خرما و دیگر کسی نمی تواند همیشه به یاد داشته باشید آنها را. این است که زمانی که به شما می گویند: “خدا را شکر برای Tiffany & Co.”

آیا فاصله مهم است ؟

هدیه من به شما بگویم این است که یکی از خطرناک ترین جفت گیری رقص از نوع بشر; زیادی وجود دارد که می تواند به اشتباه. از “اشتباه در اندازه و یا رنگ’ نوع خطاها به بیشتر شدید faux pas — مانند زمان من استعداد شانه برای من فولیکول-y-چالش کشیده pate — شانس هستند نه در نفع هدیه-er.

Own your blue: Tiffany & Co comes to New Delhi

فکر می کنم از تیفانی و سپس به عنوان یک لوکس خدمات دربان است که تا جایی در تقاطع این معمای. چرا ؟ چون (a) شما هرگز نمی توانید به اشتباه با یک نام تجاری است که دستورات یکپارچهسازی با سیستمعامل شیک cred, (ب) کالاهای گران قیمت هستند و (c) با یک هفته اطلاع در مورد بورس. تکیه مارک Ltd قطعا می داند که یک چیز یا دو مورد عاقلانه سرمایه گذاری — این در حال حاضر مشارکت با نام هایی مانند برادران بروکس و Ermenegildo Zegna و در حال برنامه ریزی برای پایین آوردن Balenciaga بعدی — و این نام تجاری به هند تنها به اضافه کردن بیشتر درخشندگی جناس در نظر گرفته شده.

اما در عین حال یکی دیگر از لوکس هدیه امکان بود به اندازه کافی برای زن سبک و جلف احزاب دهلی نو? و یا خواهد شد ‘طمع به چیزی داشتن ارزش” برند ایستاده به سقوط در حال حاضر با توجه به نحوه روبان پیچیده جعبه آبی می تواند خریداری شده به صورت محلی و بدون اتلاف غیر ضروری کربن مایل به نشان می دهد چقدر گرانبها در آن بود به آنها ؟ یک تیفانی خریداری شده به صورت محلی به عنوان خاص به عنوان یک خرید در باند خیابان ؟ ما وعده ما دلبر ماه پس مطمئنا فاصله نقش بازی در میزان هدیه. فقط زمان خواهد شد بگویید اما حداقل در حال حاضر برای موارد خاص فقط کمی مهم تر به طور متوسط برای خواستگار.

Own your blue: Tiffany & Co comes to New Delhi

منحصر به فرد و یک نفره

من به تازگی sauntered به خود مغرور جدید پاسگاه که در دهلی پین کد که اگر این بخش راه اندازی فروشگاه اهداف خواهد بود اردک نشسته. فروشگاه نگاه مانند هر دیگر تیفانی فروشگاه در جهان; پلاگین و بازی های لوکس در صورتی که می تواند وجود داشته باشد. یاد رابین تخم مرغ آبی همراه با شلاق زدن, نقره ای, تسلط 2,600 فوت مربع فضا با دیوارهای ورزشی چشم نواز سیاه و سفید عکس های از New York skyline. پس از آن بود منظمی nestled در Chanakya بازار نشسته در میان دیگر برندهای مشابه در قد و قامت یک نفر می تواند فقط تصور کنید که آنها را به عنوان محبوب بچه ها در مدرسه ، خریداری شده توسط LVMH تغییر نکرده هر چیزی در مورد آن اخلاق و یا زبان بصری (نه چندان دور حداقل و من امیدوارم که آن باقی می ماند که راه).

کارکنان اندک اما هوشیار و با احتیاط و در عین حال affably جذاب اما مهمتر از همه در حالی که آنها باید یک لمس است که تیفانی قیافه, آن را هنوز هم آمد با یک پایه cognisance از هزینه آگاهانه هندی خریدار. اگر آن را فقط در مورد خرید نقره یا پلاتین من مطمئن هستم که خانواده jewellers انجام بسیار خوب کار آن است. اما در اینجا که در آن یک نام تجاری است فرمانده چشم آبیاری ارقام برای کار و طراحی تا آنجا که برای مواد اولیه فروش عامیانه نیاز به niftier برای رفتن در مورد زمین است.

ذهن شما, من فکر نمی کنم هر کسی در هر تیفانی فروشگاه تا به حال به فروش تیفانی یک نفره; آنها فقط خود را به فروش. نام تجاری احتمالا تا به حال یک دست خود را در راه اندازی زوج ها بیشتر از سنت ولنتاین را انجام داد. کسانی که حلقه نشستن وجود دارد در خیلی پایه بالا و انفرادی خود را تقریبا نامرئی اقامت نه تنها فقط در کلاس خود. مطمئن محلی شما طلا و جواهر می توانید یک شبیه تنظیم, اما آن را مانند استدلال که حتی یک تاتا نانو می توانید کنترل آب و هوا.

در پایان پس از مرور از طریق دستبند و گردنبند, حلقه, لینک های کاف و دیگر ساز — ترکیبی از طرح های جدید و کلاسیک از مجموعه از جمله تیفانی T اطلس و کلید — من هم راه می رفت و با یک جعبه کوچک چیزی که نه این خانم را رد کرد و نه کارت اعتباری خود را کاهش یافته است.

برخی از جواهرات و اشیای قیمتی شروع می شود در اطراف ₹10,000 اما شما نیاز به دید خوب برای پیدا کردن آن اگر آن را به سقوط به زمین است. صحبت از کدام فروشگاه در طبقه همکف از Chanakya و خواهد شد بسیار ساده تر برای پیدا کردن.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>