منظور از بعد: چگونه رستوران در Coimbatore در حال مقابله با شیوع کروناویروس

برای Chippikul Muthu که به فروش می رساند dosas در کنار جاده غرفه آن کسب و کار به طور معمول تا مقامات از او خواست به تعطیل. او امیدوار است که او می تواند دوباره به عنوان به زودی به عنوان او می شود اجازه, از آنجا که مردم به اندازه کافی که او می گوید: شما را به خوردن مواد غذایی خود را. تا او تعطیل “ما از کسب و کار سریع.” Muthu دعا شور و شوق است که همه چیز بهتر خواهد شد. “من نمی توانیم به آن را برای مدت طولانی. من باید وام را بازپرداخت کنند.”

A file photo of Chippikul Muthu who runs a roadside eatery near Lakshmi Mills Junction in Coimbatore.

یک فایل عکس از Chippikul Muthu اجرا می شود که رستوران های کنار جاده ای در نزدیکی لاکشمی میلز اتصال در Coimbatore. | عکس های اعتباری: M. Periasamy

کویمباتور مورد علاقه امد و شد زیاد مواجه است Coronavirus فشار بیش از حد. “کسب و کار ما می آیند به شدت در طول هفته می گوید:” مدیر اجرایی Jegan Srinivasan از Annapoorna. RHR گروه M Sivakumar موافق است که پیاده روی را شاهد افت شدید از ٪ 30-40. “ما کاهش تولید برای دو هفته. کارکنان در محل کار هستند اما آنها بیکار بیشتر از زمان.” Sivakumar خوشبین است: “ما فکر نمی در مورد هر فعالیت دیگر به تعامل با آنها را به عنوان این است که یک مسئله به طور موقت. به زودی امیدوارم همه چیز را بهبود بخشد.”

اما هر دو نقطه که بهداشت همواره اولویت و آنها با در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی اضافی در حال حاضر برای اطمینان از کارکنان و تجهیزات در آشپزخانه ها در سلامت و بیماری است. Sivakumar می افزاید که کارمندان بیمه درمانی داشته باشند.

Shreeya Adka of The French Door

Shreeya Adka از درب | عکس های اعتباری: M Periasamy

این بار تلاش. نامشخص آنهایی که برای صاحبان رستوران و کارکنان خود را. به عنوان مشتریان پیتر خارج وجود دارد بسیار واقعی نگران چه چیزی برای انجام با کارکنان. برخی انجام داده اند بهترین آنها می توانند و امید خود را به مشتریان به طور منظم خواهد شد و در حال حاضر سفارش از طریق مواد غذایی aggregators. “ما اصرار کردن مشتریان برای سفارش آنلاین. ما در حال انجام همه چیز ما می توانیم به آنها اطمینان خاطر بدهید که غذا آماده شده است در امن ترین و بهداشتی راه می گوید:” Shreeya Adka خوب-ناهار خوردن در رستوران های فرانسوی ،

Ranjana Singhal talks to her staff about health and hygiene at On The Go

Ranjana Singhal مذاکرات به کارکنان خود در مورد سلامت و بهداشت در در رفتن | عکس های اعتباری: M Periasamy

صحبت از سه رستوران (در رفتن که Y مواد غذایی و کافه Totaram), Ranjana Singhal می گوید: “حتی کسب و کار آنلاین انجام نمی دهد که به خوبی. اما از سه Totaram در حال انجام یک کمی بهتر است.”

آرون Viswanathan از تزریق کافه ترجیح میدهد که بیشتر خوش بین به عنوان او می گوید: “در حالی که وجود دارد این است که 15% کاهش در تعداد زیادی از مردم راه رفتن در فروش از طریق نرم افزار باید 30 درصد افزایش یافته است.”

Neel Chhabria conducting a COVID-19 awareness session at his restaurant Kailash Parbat

نیل Chhabria انجام COVID-19 آگاهی جلسه در رستوران کایلاش پاربات | عکس های اعتباری: M Periasamy

نیل Chhabria که اجرا می شود کایلاش پاربات (Brookefields بازار) و رشته تئوری (RS Puram) بارها و بارها با استفاده از عبارت ‘نیاز به ساعت’. “اگر آن را به حال شده است هر چیز دیگری ما را به احساس بد در مورد بستن. اما با توجه به قدر آنچه اتفاق می افتد هیچ شکایتی,” او می گوید. هر دو رستوران ها اجازه می دهد هر شام خوردن در. “نیاز به ساعت پیشگیری است بنابراین ما تصمیم به تعطیل کردن.”

Shreeya Ranjana, نیل و آرون با استفاده از زمان اضافی به عنوان مولد به عنوان آنها احتمالا می تواند. نیل می خندد. “من از گفتن آنها را به بازی در فضای باز. هیچ کس دور و آنها هرگز شانس بود,” او می گوید: قبل از اضافه کردن بیشتر به طور جدی “ما نمی توانیم ارسال آنها را دور. آنچه آنها انجام خواهد داد ؟ بنابراین ما در حال خونریزی مضاعف اما به اعتقاد من ما ضرر کسری نسبت به آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.”

Ranjana اطمینان است که تیم او روحیه نه به پایین. “ما با استفاده از زمان به upskill کارکنان. ما در حال کار بر روی یک ناهار دسته کوچک موسیقی جاز منو تدارکات که برای چیدن جدید ظروف یکبار مصرف و به طور مداوم صحبت کردن با کارکنان در مورد روابط مشتری مهارت های نرم افزاری… همه این است که نگه داشتن ما را اشغال کردند. من نمی توانم کلاچ سر من در ناامیدی و رها کردن. من ترجیح می دهم به فعال ماندن ذهنی حداقل. من امیدوار هستم که مدتی در آوریل من خواهد بود به خوبی آماده با منوی جدید و ما می توانیم یک محاکمه اجرا شود.” البته همه وابسته به این وضعیت به عنوان “هنگامی که من راه اندازی منو, من نمی تواند به عقب.”

کارکنان تزریق کافه نیز زیر کت و شلوار با داشتن محاکمه برای موضوعات جدید برای معرفی در آینده است. می گوید: Arun “ما با استفاده از زمان مولد و تمرکز بر روی خدمات تحویل. در حالی که من هیچ برنامه فوری از بستن کافه من انجام خواهد داد اگر همه چیز را بهبود نمی بخشد.”

چگونه شما می تواند کمک به

  • شدن جرم اگر کارکنان شما یادآوری برای شستن دست های خود را (از آن است که هیچ چیز شخصی است و برای ایمنی شما و ایشان)
  • سفارش آنلاین از آنها (اگر آنها باز باقی می ماند). این تضمین می کند کمتر امکان سرایت نگه می دارد و رستوران رفتن
  • نه خواستار دست sanitisers. رستوران ارائه handwashes و شما ممکن است بخواهید به ترک میز خود را به شستن دست های خود را. و یا خود را دست sanitisers

Shreeya ترکیبی از استعفا و مثبت. “چیزهایی که در حال حاضر با افت نزدیک به 50 درصد در مهمانان ما. آن دشوار است. اما کسی به من گفت که این آلودگی در حال پایین آمدن و آنچه که اتفاق می افتد این است که طبیعت را راه دادن خودش هم به استراحت و نیروی تازه یافتن. این شکست به ما داده است زمان بیشتری به تمرکز بر روی یک منوی جدید. همه ما در آن نقش داشته به طوری که خوب است. ما تا به حال کنار بسیاری از پروژه های کوچک و ما می توانید آنها را در حال حاضر. به طوری که وقتی این همه کار خسته کننده به عقب پایان کار خواهد بود و ما می تواند تمرکز بر مهمانان ما.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>