بیشتر نظارت مورد نیاز برای مقابله با عدم قطعیت: Sanjeev Sanyal

چگونه باید سیاستگذاران آماده شدن برای مقابله با چالش های به طور فزاینده ای نامشخص و همیشه در حال تغییر جهان ؟ در بحث مقاله با عنوان خطر در مقابل عدم قطعیت: نظارت حکومت و پوست-در-این-بازیاصلی مشاور اقتصادی در امور مالی وزارت Sanjeev Sanyal تلاش می کند تا آدرس که فقط.

Sanyal می گوید: در اوایل خطر مملو از دنیای سیاست گذاری آسان تر بود به عنوان یکی می تواند غیر روحانی کردن امکانات مختلف است که می تواند آشکار. “این خواهد شد یا باران فردا یا آن را نمی خواهد باران. در مورد عدم قطعیت مانند coronavirus شما حتی نمی دانید که چه امکانات مختلف. از آنجا که ما زندگی می کنند در یک نامشخص دنیای سیاست گذاری باید متناسب به آن” توضیح می دهد K. سوبرامانیان ارشد اقتصادی و مشاور در وزارت مالیه و Sanyal رئیس است.

در بحث کاغذ Sanyal تساوی به شدت از تجربه گذشته خود را در بخش بانکی و مشکلات مرتبط با مقررات سختگیرانه معرفی شده توسط کمیته باسل به خصوص پس از بحران مالی جهانی از 2007-08. بازل هنجارهای ملی و تنظیم کننده تجویز خطر وزن برای بانک دارایی مربوطه و اعتبار بر اساس آن بانک ها محاسبه سرمایه نظارتی مورد نیاز به عنوان یک سهم از خطر وزن دارایی.

Sanyal می گوید: “یک اندازه متناسب با همه” نظارتی رویکرد برای اندازه گیری ریسک و تعیین ریسک وزن به معنی کاهش می یابد “تنوع ژنتیکی” در سیستم مالی به عنوان بانک ها و تنظیم کننده در سراسر جهان ریز لحن خود را در مدل های کسب و کار برای ارزیابی و مدیریت ریسک در شیوه ای یکسان.

“این خطرناک است تا آنجا که از کاهش خطر ابتلا به آن در واقع ترکیبات آن است. این یک نقص عمده در کل بازل سیستم به عنوان آن است که بر اساس این ایده از خطر و نه در ایده ها از عدم قطعیت در حالی که ما در جهان نامشخص. آن ساخته شده است آن را سیستمیک خطرناک تر است.”

مقررات مقابل نظارت

بنابراین چگونه می توان در مقابله با عدم قطعیت که عواقب ناخواسته و تصادفی شوک مانند جغرافیای سیاسی به شیوع به تغییرات تکنولوژیکی در حال ضربه زدن به جهان با فواصل منظم? Sanyal می گوید اگر شما می خواهید برای مقابله با عدم قطعیت و سپس شما نیاز به نظارت بیشتر و نه بیشتر قوانین و مقررات.

“راه معمول ما این است که هنگامی که یک دسته از چیزها اشتباه ما و حتی بیشتر معرفی قوانین و مقررات. شما برای حل هر گونه مشکل به جای شما در حال ایجاد یک مجموعه سیستم سفت و سخت در حالی که در جهان نامشخص شما نیاز به انعطاف پذیری. آنچه شما واقعا می خواهید این است که نظارت.”

حکومت در مقابل اختیار

هنگامی که با اشاره به این که بیشتر نظارت ممکن است منجر به بازرس-راج و اختیار سوبرامانیان رزین: “این یک قانون در مقابل اختیار مناظره!” سوبرامانیان می گوید به طور گسترده تر از آن است که در واقع در مورد ساختمان دولتی ظرفیت است که در واقع مهم است.

Sanyal توضیح می دهد: “ما به طور پیش فرض رویکرد در هند است که قانون دیگری به جای سرمایه گذاری در دولت ظرفیت. این چیزی است که ما در برابر استدلال. نقطه اصلی ما در حال ساخت است که قوانین حتی ممکن است حس را در خطر جهان; در جهان نامشخص آن را حس می کنند.”

هنگامی که با اشاره به مورد نخست وزیر نارندرا ثابت تاکید بر کمتر اختیار در سیاست ساخت CEA می گوید در حالی که تکنولوژی مهم است کدورت تضعیف اعتماد. “اما در همان زمان در این قوانین در مقابل اختیار بحث قوانین نمی تواند انجام تمام کار می کنند.”

در ژانویه سال گذشته در یک مصاحبه مودی در حالی که صحبت کردن در مورد اداره فرهنگ دولت او گفت: “کشور ما دیده می شود عمیق اصلاحات اقتصادی در چهار سال گذشته است که ما را در حتی بالاتر مسیر توسعه. در گذشته چهار و نیم سال سیاست های ما شده اند با ثبات و شفاف و قابل پیش بینی است. یک حکومت مبتنی بر سفارش کرده و به جای تشخیص مبتنی بر نظم است.”

Sanyal می گوید: جالب اینجاست که با ساخت بیشتر و بیشتر قوانین یکی است ایجاد فضای بیشتر در اختیار چون کسی است که در حال حاضر نیاز به دانستن آنچه که آن قوانین هستند و اعمال آنها را. “هر کارخانه در این کشور در نقض برخی از حکومت و یا دیگر. اگر ما یک قانون ساده و برخی از درجه ای از نظارت همه چیز خواهد بود بسیار بهتر است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>