نعناع نشست سرمایه گذاری | تمام پروژه ها از لحاظ اقتصادی قابل دوام: Nitin کرد

بمبئی:
دولت را در مدت کوتاهی موضوع مناقصه از 3000 کیلو متر از جاده ها در ساخت-عمل-انتقال (BOT) مدل گفت: Nitin کرد اتحادیه وزیر برای جاده ها و حمل و نقل و MSMEs.

کرد صحبت شد در نعناع هند سرمایه گذاری اجلاس سران برگزار شد در بمبئی.

“امروز صبح ما تصمیم گرفتیم به موضوع مناقصه از 3000 کیلو متر از PPP (public private partnership) جاده ها در ربات مدل. ما همچنین برنامه ریزی برای باز کردن از 2000 پمپ بنزین در بزرگراه ملی. زمین خواهد بود از NHAI و پمپ بنزین از شرکت های نفتی گفت: کرد.

این نشان دهنده این دولت انتظار است که بخش خصوصی به سرمایه گذاری در گرینفیلد پروژه جاده در زمانی که آنها به ویژه ریسک گریزی.

Build–operate–انتقال (BOT) است که یک فرم از پروژه های تامین مالی در جایی که یک پیمانکار خصوصی دریافت امتیازی از بخش دولتی برای تامین مالی ساخت و راه اندازی زیرساخت های تاسیسات. به عنوان بخشی از توافق او مجاز است به بازیابی سرمایه گذاری خود را عملیاتی و تعمیر و نگهداری هزینه در این پروژه با جمع آوری عوارض طول عمر قرارداد امتیازی.

با دولت تخصیص به بخش جاده در حال سقوط در بعد مالی کرد گفت: “در گروه ما هستند و نه به دنبال دولت بودجه. تمام پروژه ها از لحاظ اقتصادی قابل دوام.”

“ما باید برخی از تصمیم گیری برای افزایش بزرگراه ملی از 96,000 کیلومتر به حدود 2 لاخ کیلومتر” کرد گفت که او مطمئن است که در سه سال آینده دهلی-بمبئی خواهد بود فقط 12 ساعت.

اضافه کرد که او در حمایت از دادن تضمین دولت برای بودجه خصوصی پروژه جاده. “درآمد من است Rs40,000 کرور روپیه در هر سال است. بنابراین من می تواند به حمایت از تمام زیرساخت های پروژه. هنگامی که سرمایه گذاران به من می آیند و به من بگویید که آنها نیاز به تضمین دولت من به آنها بگویید چای piyo aur namaste. من آماده ام به شما درآمد خود را برای سرمایه گذاری, روزانه, هفتگی, ماهانه و سه ماهه و شش ماهه اما من آماده نیستم به شما تضمین دولت,” او اضافه شده است.

در چند ماه دولت ممکن است آن را اجباری که تمام پل ها و جاده ها در کشور خواهد بود pre-cast. کرد گفت که او در حال برنامه ریزی برای ایجاد pre-cast جاده جایی که او در حال برنامه ریزی برای تعیین سه Indian Institutes of Technology (IITs) که مراقبت از خواهد شد (تکنولوژی) برای ساخت و ساز از جاده ها, پل ها و تونل ها.

SBICaps اوراق بهادار به حال تخمین زده می شود که در FY20 تلفن مجموعه رشد کرده است و در بسیار متوسط سرعت 6 ٪ در هر متر (از Rs5.5 میلیون نفر/هکتار در FY13 به Rs8 میلیون/هکتار در حال حاضر) برای NHAI عامل جاده ها. “درآمد مجموعه به سختی پوشش های بهره هزینه نگهداری از این پروژه ها اجازه دهید به تنهایی پروژه را برمی گرداند. بنابراین افزایش نگرانی در بدهی. NHAI برجسته بدهی Rs1.8 تریلیون دلار می تواند مستلزم علاقه به نگهداری از Rs120-140 میلیارد دلار رسید که در مقایسه با Rs100 میلیارد دلار از NHAI تلفن مجموعه در طول سال است.

“هدف من این است که افزایش تلفات درآمد تا 1 لاخ کرور روپیه در سال آینده 5 سال,” او گفت:.

وزیر نیز به دنبال راههای جایگزین صندوق افزایش بازیافت بزرگراه ملی اقتدار هند (NHAI)’s سرمایه است. در اجلاس او افزود که NHAI است که جمع آوری پول از طریق موفق تلفات-operate-transfer مزایده از جاده های عمومی.

در گذشته مقامات آمریکا همچنین نشان داده است قصد خود را برای افزایش Rs15,000-20,000 کرور در NHAI قبل از ازدواج InvIT ارائه در سال مالی است.

کرد که همچنین دارای MSME نمونه کارها گفت: برای MSMEs وجود دارد که نیاز به کاهش هزینه تدارکات, قدرت, هزینه و هزینه تولید. که برای آن وجود دارد نیاز به دسترسی به فن آوری جدید نوآوری است.

“چین مواجه است بسیاری از مشکل پس از آن یک فرصت خوب برای صنعت هند برای افزایش صادرات و جذب بازار بین المللی است. بنابراین ما در حال تلاش ما بهترین سطح برای افزایش صادرات و کاهش واردات” کرد گفت.

او افزود که وزارت او هفته گذشته در زمان مشاهده تمام MSME طرح است و به دنبال کمک به شرکت در قبایل و مناطق روستایی است. “هر چه مسائل وجود دارد ما را امتحان کنید و حل و فصل آن و رسیدن به $5 تریلیون اقتصاد رویا است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>