مرسدس بنز GLC کوپه جراحی کشیدن صورت در زمین بدون انسان

زمانی که GLC کوپه وارد هند در سال 2017, آن در دسترس بود صرفا به عنوان یک AMG مدل و CBU وارد کنید. در حال حاضر با راه اندازی کشیدن نه تنها GLC کوپه محلی مونتاژ اما مرسدس بنز نیز راه اندازی دو به طور منظم انواع: بنزین 300 4Matic و دیزل 300d 4Matic.

آمدن به زیبایی شناسی چراغ پیشانی تجدید جزئیات و در حالی که این مدل همچنان به ورزش یک نوار الماس-الگوی سر پنجره مشبک بسیار شبیه به قبل از جراحی کشیدن صورت AMG کوپه سنجاق سر نیست کرومی. سپر همان است که در به طور منظم GLC و تهاجمی روکش فلزی در لبه پایین تر. در کنار GLC کوپه را حفظ باریک هیئت مدیره در حال اجرا از قبل و در حالی که AMG به حال یک پنجره تر و تمیز این مدل به روز شده کامل کروم را احاطه کرده است. 19 اینچ آلیاژهای همچنین ورزشی جدید شش-صحبت الگوی. در عقب وجود دارد restyled دم-چراغ با روشنایی عنصر طراحی در حال حاضر شبیه الگوی منظم GLC.

داخلی بیش از حد دریافت ظریف قبل. یک به روز رسانی بزرگ است معرفی مرسدس بنز جدید MBUX اتصال سیستم به همراه خودرو متصل تجربه با یک پردازنده سیم. سیستم جدید نرم و صاف و آسان برای استفاده با یک لمس حساس پد در مرکز کنسول دو مینی touchpads روی غربیلک فرمان جدید به همراه یک بزرگتر 10.25 اینچی لمسی-صفحه نمایش پاسخگو. این سیستم به خوبی کار می کند و اجازه می دهد تا کنترل دقیق. اما من ترجیح می دادم که قدیمی تر کلیک کنید چرخ در مرکز کنسول به عنوان آن را آسان تر برای کنترل توابع خاص در حالی که در حال حرکت است. نیز وجود دارد جدید ‘هی مرسدس بنز’ فرمان صوتی دستیار برای یک دست را; آن را نیز می تواند تشخیص مکالمه دستورات صوتی. سیستم ارائه می دهد Android Auto و اپل CarPlay همراه با ساخته شده است در ناوبری. یکی دیگر از کوچک اما علاوه بر خوش آمدید است که شارژ بی سیم, اما چیزی است که نه بزرگ است و تبدیل به نوع C پورت USB. بر خلاف استاندارد GLC این کوپه می شود تمام دیجیتال صفحة که می توان بر اساس اولویت خود را و حالت رانندگی بیش از حد. نیز وجود دارد یک عملکرد حافظه برای صندلی راننده.

Mercedes GLC Coupe facelift: In no man’s land

راحت به رانندگی

صحبت از صندلی راحتی در ماشین درجه یک و گذراندن یک روز پشت فرمان بود کمرشکن امر است. عقب صندلی بیش از حد راحت است و ارائه می دهد حمایت خوب اگر چه قد سرنشینان ممکن است پیدا کردن فضای کمی تنگ است. مرسدس بنز است و خوشبختانه آزاد فضای بیشتری در بوت با فضا-بهینه ساز در حال حاضر نشسته تحت بوت طبقه به جای آن است. فرو بردن سقف البته هنوز هم می خورد به فضا, اما شما می توانید حداقل در حال حاضر برخی از کیسه های در و لاستیک یدکی بیش از حد.

بنزین و دیزل انواع

همانطور که ذکر شد قبل از, GLC کوپه در حال حاضر می آید با بنزین و دیزل آسیاب. بنزین یک 2.0 لیتری چهار سیلندر واحد ارائه می شود که 250hp و 370Nm گشتاور در حالی که دیزل (مدل تست شده در اینجا) یک 2.0 لیتری چهار سیلندر واحد قرار می دهد که 245hp و گشتاور 500 نانومتر آناليز شد. هر دو BS-VI سازگار و واحد های مشابه در منظم GLC اما در دولت بالاتر از لحن.

2.0 لیتری OM654 واحد تحت تاثیر قرار با پالایش آن. سر و صدا و ارتعاشات حداقل در شروع و حتی زمانی که در حال حرکت شما را به یک تلاش آگاهانه برای به یاد داشته باشید وجود دارد-نفت سوز در زیر هود. برگرد و آن را آوازی در عین حال آن را هرگز احساس تلخ یا تیره و تار. قدرت تحویل خطی و قوی تمام راه را تا به اطراف از 4500 دور در دقیقه که در آن 9-سرعت گیربکس اتوماتیک خواهد upshift بدون توجه درایو حالت شما هستند. حتی در حالت دستی گیربکس را نمی خواهد اجازه می دهد تا شما را به ضربه 5,500 rpm redline. گیربکس صاف است-عیار نیست رعد و برق سریع. در مقایسه با 220d این 300d آیا احساس می کنید سریع تر با مرسدس بنز ادعا 0-100kph زمان 6.6 ثانیه برابر 220d 7.9 ثانیه زمان است.

مرسدس بنز همچنین نرم تعلیق این زمان در اطراف. با این نسخهها کار خوبی برای جذب ضربه و شیارهای. در سرعت وجود دارد این است که برخی از بدن شناور و روحیه رانندگی در گوشه و کنار شما مایل برای محکم اسپرت راه اندازی. فرمان است که تحت تاثیر درایو حالت بود و سنگین به اندازه کافی در سرعت های بالاتر و نور به اندازه کافی در سرعت های پایین تر.

کمی پیچیده

قبلا با کوپه در دسترس بودن به عنوان یک AMG-تنها مدل چیزهایی که خیلی ساده تر — شما هم برداشت عملی یا همه از سرگرم کننده است. در حال حاضر هر چند با عمل کشیدن و همه چیز کمی پیچیده است. در یک راه جدید مدل نشسته در زمین بدون انسان: آن است نه بزرگ و نه عملی به عنوان به طور منظم و آن را به عنوان ورزشی و یا سرگرم کننده به عنوان AMG. از سوی دیگر اگر شما همیشه خیالی درخواست تجدید نظر از یک SUV-کوپه, شما در حال حاضر لازم نیست برای رفتن کل گراز به AMG خاک و کشش کیف پول خود را بیش از حد. شما می توانید لذت بردن از اسپرت درخواست تجدید نظر از کوپه برخی از عملکرد فوق العاده در پدال و کمی بیشتر تجهیزات مانند یک حافظه صندلی و تمام دیجیتال پانل ابزار و این همه برای یک نه بیش از حد از یک حق بیمه از حدود ₹6 لاخ. این 300d Coupe 4Matic می آید در ₹63.70 لاخ در حالی که به طور منظم 220d 4Matic دیزل هزینه های ₹57.75 لاخ (ex-نمایشگاه پان هند).

این همه boils پایین به وضع خود را نسبت به SUV-coupés. اگر شما یک فن نگاه کنید به طور منظم GLC. اما اگر شما آنها را دوست دارم شما در حال حاضر انتخاب بیشتر. و آیا من به ذکر است? مرسدس بنز می گوید: AMG است که به احتمال زیاد به دنبال بیش از حد.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>