نقشه برداری اساطیر و تاریخ و هنر با Wendell Rodricks

من پیدا کردن آن سخت به این باور است که Wendell رفته است. این خبر یک شوک بود. اما پس از آن Wendell همیشه مرا شگفت زده کرد. از عادت خود را از بیدار شدن از خواب در صبح خیلی زود به زندگی می کنند زندگی خود را با اطمینان و آشکارا با شوهر خود جروم دادن شجاعت و جهت به جوان گی مردان مثل من برای داشتن یک کسب و کار بدون به خطر انداختن خود را در هنر به عنوان یک میزبان سخاوتمند به من و خواهر و برادرزاده من هنگامی که ما در بازدید از گوا به حال کنجکاو دانشجو از اساطیر در نظر گرفتن یادداشت ها را با دقت در دست است. این است که چگونه ما ملاقات ده سال پیش. او دیده بود کار من و می خواستم به دانستن بیشتر در مورد Goan اساطیر. او متقاعد شده بود که ایده های موجود است که خواهد کمک به ما در درک تکامل گوا.

جغرافیا و فرکتال

به عنوان ما به بررسی چیزهایی که من متوجه شدم چیزی جادویی – چگونه جغرافیا در هند است که مانند یک فراکتال. هر منطقه در هند می گوید همان داستان اما منحصر به فرد. ما می دانیم که گوا رد شد توسط پرتغالی برای 450 سال است. قبل از آن بود که بخشی از بیجاپور و Bahamani Sultanate. قبل از آن بودند Vijaynagar و Kadamba پادشاهان. قبل از آن Shatavahanas و Mauryans.

قبل از این که ما حکاکی سنگ, نشان می دهد اولین سکونتگاههای بشر. این Goan عطریست با مسیحیت و اسلام و هندو بودایی و شکارچی-جمع آوری ماقبل تاریخ جوامع شناخته شده است. اما آنچه در مورد اساطیر خواسته Wendell? ما راه می رفت در اطراف خود ایجاد کرد و دیدم که او تا به حال جمع آوری شده و در نقشه معابد گوا و آنچه پدید آمده بود – اساطیر گوا منعکس اساطیر هند است. گوا یک هندو فراکتال یک مینی هند نشان دادن تمام تأثیرات دیده می شود در جای دیگر تقریبا در دنباله همان.

اولین لایه از خدایان متعلق به شکارچی و هیچ ربطی به با زمین-برگزاری و کشاورزی است. این شامل پرستش anthills که حاکی از یک ارتباط با یک قنات جهان است. امروز این لانه پرستش به عنوان یک الهه فرم مادر-زمین حتی دورگا. وجود خدایان است که محافظت از ببر حملات مانند Vaghoba و دیگران که محافظت از بیماری است. در Dev-رئیس یا باغ مادر-الهه, شناخته شده به عنوان ‘هوش مصنوعی’ یا مادر ما متوجه این تغییر به جوامع کشاورزی. کشاورزان و دامدار بودند مجاز به ورود و یا کشت مقدس که در آن جنگل خدایان ایفا کرده است. این یک راه باستانی برای حفاظت از تنوع زیستی ما در حال حاضر متوجه شدم.

Mapping mythology, history and art with Wendell Rodricks

مستند اسطوره

به من گفت: Wendell چگونه ساما ودا تمایز بین آهنگ ها برای حل و فصل و آهنگ ها برای جنگل شاید منعکس کننده این دوره از تاریخ بشر است. روستاها بود و مزارع بودند که متعلق به جامعه ارائه شده توسط یک grama-deva یا grama-devi. این مرد و زن خدایان مرتبط با باروری و قدرت. در سراسر گوا یکی می یابد تصاویر الهه با اغراق آمیز آلت تناسلی و شدید عبارات. وندل اسیر بسیاری از این خدایان در کتاب خود Moda گوا.

این Brahmin نفوذ می کند دنبال کنید. وحشی خدایان تبدیل ملایم تر Mangeshi. عجیب و غریب به گوا فلزی facemasks که در آن بيشکل شیوا-linga داده شده است ، وحشی الهه می شود Shanta دورگا خفيف یکی که ندارد خشم جنگ-آماده Chandi. مسکونی ساحل از جمله گوا مرتبط است Bhrigu از این رو به Vamana و به Parashurama. Vamana ادعا کرد زمین از عاشورا-پادشاه بالی بود که هل بازگشت به Patala. Parashurama انداخت تبر خود را تیره و تار با خون ناصالح پادشاهان به دریا. دریا عقب کشیدم و وحشت و نشان داد ساحل.

وجود نقاط مربوط به رم سفر جنوب. و با کریشنا بیش از حد است که دوست داشتم به سواحل غرب هند است. گوا منحصر به فرد Devaki معبد کریشنا که در آن Devaki (و یا آن را Yashoda) دارای کریشنا بسیار شبیه به مادر مریم دارای عیسی. و در طول دیوالی مردم رایت effigies از Narakasura آنجا که مردم رایت تصاویر از Ravana در Gangetic دشت در طول Dassera.

وندل احساس این عمل سوزاندن Narakasura ممکن است در سفر به پرتغال و ممکن است دوباره به هند به عنوان عمل سوزاندن مرد در شب سال نو.

همکاران تا پایان

آن مکالمات مانند این اتصال اساطیر به تاریخ به انسان شناسی به جامعه شناسی به مد و هنر ساخته شده است که Wendell فوق العاده بیشتر از دوستان است. او باز راه های جدید فکر من. من او را از دست ندهید. و خوشحالم که در حالی که او بر روی زمین با ما, او تا به حال جروم توسط سمت خود را.

نویسنده می نویسد: در این ارتباط از اساطیر در دوران مدرن به خصوص در زمینه مدیریت حکومت و رهبری است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>