مراکز پین امید در تئاتر بازگشایی به گزاف گویی به کسب و کار

دهلی نو: مراکز خرید که مجاز به بازگشایی در ماه ژوئن پس از یک مدت طولانی covid-19 مستند به دنبال از سرگیری تئاتر فیلم عملیات در ماه آینده به عنوان یک راه برای جستن به عقب به کسب و کار.

اشغال حدود 30 درصد از بازار فضای سینما را می توانید در بین 30 ٪ و 40 ٪ از footfalls در برخی موارد با مصرف کنندگان اغلب چماقی مشاهده فیلم با خرید و غذا خوردن قبل و یا بعد از آن. همانطور که در حال حاضر بازار صاحبان اعتراف مردم تنها بازدید از مغازه ها برای ملزومات و واقعا قدم زدن در اطراف.

“تجربه فیلم تئاتر است که هنوز هم منحصر به فرد و محبوب با وجود دیجیتال و جریان سیستم عامل” گفت: Nimish Arora, مدیر و مدیر عامل شرکت در دهلی شهر را انتخاب کنید به راه رفتن. “سفر به یک فیلم است که معمولا همراه با درمان های خرده فروشی و یک وعده غذایی نیز هست. Multiplexes افزایش تمام مقصد و سرگرمی کامل تجربه جذب جمعیتی متنوع از افراد جوان به خانواده است.”

Arora اضافه شده است که جهش در کسب و کار معمولا دیده می شود در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات زمانی که ليزينگ, فیلم, منتشر می شوند, جذب برخی کوانتومی footfalls.

در میزگردی با محل کار روند یک انجمن جهانی برای اتصال رهبران صنعت و ذینفعان Arjun شارما رئیس انتخاب گروه گفته بود که سینما خواهد بود و قرعه کشی بزرگ برای خواستگاری مشتریان بازگشت. هر چند footfalls در شارما Saket بازار شده اند لمس 6,500 علامت روزانه از اواخر با مواد غذایی و آشامیدنی (persian) فروش در Rs. 3-4 لاخ صبر است برای تئاتر به باز کردن.

“همه ما مسئول کسب و کار و دیر یا زود دولت بیش از حد متوجه خواهد شد آن را بسیار امن تر می شود در یک سالن سینما از بسیاری از جاهای دیگر” Sharma گفته بود.

Dalip Sehgal ارشد اجرایی در Nexus مراکز گفت: موفقیت multiplexes و مراکز پیوسته با تجربه جامعه از دومی ناقص و بدون سابق.

“Cinemagoers جدی هستند spenders” گفت: Devang Sampat مدیر در روش Multiplex, انجمن هند, و اضافه کرد که در حالی که در موارد عادی 35 درصد از افرادی که به مراکز تا پایان خرید و صرف پول 100 ٪ از کسانی که به multiplexes پوسته از پول ابتدا با فیلم و اغلب به چیزهای دیگر.

یک مشتری وفاداری نسبت به روش multiplex است و بیشتر شرکت و کشش و این کمک می کند تا بازار در افزایش آن تکرار تعداد بازدید تئاتر صاحبان گویند.

“مسیرهای دسترسی هستند حفظ و موانع کمتری وجود داشته باشد در ذهن مشتری منجر به افزایش میل وفاداری و آسایش” گفت: Alok Tandon, مدیر عامل, INOX, فراغت, Ltd. “Multiplexes نیز سرمایه گذاری به شدت نسبت به افزایش این فیلم را مشاهده و تجربه را با اضافه کردن جدیدتر سینما فن آوری های و فرمت های برای افزایش ارائه دادن جدیدتر دلایل سطح مقطع بزرگتر از مصرف کنندگان به بازدید از مراکز آنها در عمل.”

در گذشته یک و نیم ماه هر چند مصرف کننده رفتار رانده محدود جریان های نقدی و یک حس ترس شده است در اطراف محور آمدن به مراکز تنها به خرید ملزومات گفت: آمیتا Taneja رئیس مراکز خرید انجمن هند (SCAI). و تا مطمئن شوید که هر دو فروشندگان و تئاتر زنجیر آگاه از شرایط دشوار آنها در هستند. بازیابی نخواهد بود فوری مردم بعید به گله عقب یا سینما و یا رسانه های خرده فروشی در اعداد بزرگ حداقل در هفته های آینده. اما منصرف نشده آنها را از شاخص های ایمنی و بهداشت پروتکل از جمله cashless معاملات حرارتی چک آموزش کارکنان و غیره.

“این می تواند شروع کند برای سینما با متوسط نرخ اشغال 30 درصد پایین نصف اما شاید مردم آینده آغاز خواهد شد در غیر ساعات اوج مانند صبح را نشان می دهد” گفت: Pushpa Bector مدیر اجرایی در DLF مراکز خرید که می گوید آنها امیدوار هستند هر دو میله و سینما به اجازه برای بازگشایی در مجموعه ای از دستورالعمل با توجه به این اوت.

اشتراک در خبرنامه

* ایمیل معتبر وارد نمایید

* با تشکر از شما برای عضویت در خبرنامه ما.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر