وجود دارد در حال پخت و پز نشان می دهد که توسط مشاهیر و برخی از آنها ممکن است می دانم که fricassee از یک frittata و همچنین نشان می دهد که از ویژگی های متکبر سرآشپزها و بد آشپز. حتی وجود دارد یک آینده دیجیتال سری که در آن blindfolded سرآشپزها دریافت smacked در این صورت با یک ظرف و رقابت برای شناسایی و آن را.

پس از آن وجود دارد این است که با حیله-رایگان america’s Test Kitchen, آن در 20 فصل ماهرانه هدایت بینندگان از طریق به خوبی بررسی مراحل را برای خوش طعم سس کاملا ماهی کبابی و پوسته پوسته پای يافته میان 1,000-به علاوه دستور العمل آن است demystified به تاریخ. همچنین در منوی در حال بررسی طیف وسیعی از مواد از آنچوی به پخت شکلات به ماکارونی و همچنین وسایل آشپزی.

بدون نیاز به نمونه بیش از یک و نیم دوجین سبک ماست از جمله استرالیا و بلغاری چون امریکا آشپزخانه تست آن را انجام داده است برای ما. عملی بودن و نه مرسوم است و مزایای آن — به خود می بالد از اینکه طولانی ترین در حال اجرا ایالات متحده آشپزی سری (ژاپن امروز پخت و پز است که عرضه در سال 1957 آن را ضرب و شتم در سطح بین المللی).

نشان می دهد تزلزل تمرکز توضیح می دهد که موفقیت آن گفت: جک اسقف رئیس محتوای افسر امریکا آشپزخانه تست و بر روی صفحه نمایش میزبان مقایسه محصول بخش.

“در بسیاری از مواد غذایی محتوا در تلویزیون و در تصویری سیستم عامل به خصوص در هر دو نوع رقابت و یا در سفر ژانر” اسقف گفت. این اولین و مهمترین نشان می دهد که کمک می کند تا مردم به طبخ.”

متوسط هفتگی مخاطبان است 2.25 میلیون برگزاری مداوم و حتی بالا رفتن از یک درصد یا دو نقطه در دو سال گذشته. در ضمن نشان می دهد گسترش آن برسد — و درخواست تجدید نظر آنلاین, با, یوتیوب اشتراک کانال که مخاطبان شامل پخت و پز-عجیب مرد جوان که تا به حال کشف این مجموعه در تلویزیون با توجه به america’s Test Kitchen شرکت.

شرکت منتشر cook’s Illustrated و کشور کوک مجله که در حال تبلیغ رایگان به تلویزیون سری.

دستور العمل های تست شده ده ها بار بیش از 50 تمام وقت آشپز که با کمک یک پانل از برخی از 40,000 آشپز خانه. هدف این است که برای ایجاد یک قابل طرح است که می تواند پس از بینندگان

آن همه اتفاق می افتد در گسترده صنعتی-آشپزخانه به دنبال در بوستون در تلویزیون دیده می شود. مداخله در این فصل 26 قسمت شد قبل از تکمیل Coronavirus اپیدمی مجبور گسترده خاموش کردن تلویزیون و تولید فیلم.

“همه تحقیقات ما در مورد نشان می دهد نشان می دهد مردم می خواهم به فقط آن را روشن و صرف زمان با ما” اسقف گفت. “ما در واقع شبیه به یکدیگر است. من انجام داده ام نشان می دهد پس از یک روز. من شناخته شده Bridget از سال 1998 جولیا از سال 1999 و آدم (تجهیزات آشپزخانه کارشناس آدم Ried) پس من فکر می کنم, 1995.”

وجود دارد در حال صحبت کردن در نقاط اما هیچ اسکریپت یا prompters اسقف گفت: به این معنی که بیننده در حال گرفتن انجام سرآشپزها و دیگر کارشناسان به اشتراک گذاری دانش خود را در راه آرام.

شاید بزرگترین تغییر در طول سال می توان در این دستور العمل های خود را. زمانی که امریکا آشپزخانه تست راه اندازی وجود دارد تاکید بر خانواده سنتی کرایه که مادر یا کون به دهن ساخته شده است. که مورد علاقه همه اما تبخیر اسقف گفت و مردم به جای انتخاب به دوباره ایجاد غذاهای لذت بردن از آنها در هنگام غذا خوردن.

“آنها می خواهند به غذا تایلندی مکزیکی, مواد غذایی, مواد غذایی ایتالیایی و آن را خوب انجام دهد. پس از انتخاب دستور غذا واقعا تکامل یافته بیش از 20 سال نشان می دهد و نشان دهنده سلیقه مخاطبان,” او گفت:.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de