لس آنجلس قوچ منتشر شد لوگوی جدید دوشنبه پیش از حرکت خود به کالیفرنیا را SoFi ورزشگاه برای سال 2020 فصل NFL طرفداران در همه جا در زمان استراحت از نرمال قرنطینه فعالیت های سرگرم کننده را از NFC غرب جدید تیم نگاه کنید.

در مجموع این تیم منتشر شد چهار جدید و رسمی آرم: 1. آرم اصلی است که به سادگی حروف “ل” و” با یک قوچ شاخ بیرون آمدن از “” و گسترش در پشت “L” 2. یک رم سر که در واقع به نظر می رسد نوع سرد 3. یک خط از متن زرد رنگ است که بار خوانده شده “لس آنجلس قوچ” و 4. اصلی لوگو با کلاه “قوچ” در کنار آن.

بسیاری در اینترنت می خواستم به دانم که چرا این تیم را انتخاب کرد “لا” آرم بیش رم سر به خصوص از لا آرم به یاد مردم از اینترنت اکسپلورر, لوگو, کروسانت و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مو, در میان چیزهای دیگر.

این وضعیت حتی بیشتر سرگرم کننده هنگامی که شما به سر قوچ,’ وب سایت رسمی و خواندن این تیم توضیح پشت آرم.

“با تمرکز بر روی نمادین ترین بخش از این تیم هویت نام تجاری در طول تاریخ حق رای دادن – شاخ – قوچ کشف زیبایی طبیعت آشکار با نسبت طلایی (با نام مستعار دنباله فیبوناچی) در آن انحنای” وب سایت متحده است. “این نسبت همان زیربنای مناسب مارپیچی و موج کامل شد و رانندگی مفهوم پشت آرم جدید.”

حس می کند کامل زمانی که شما در مورد آن فکر خواهم که.

کلیک کنید از طریق نمایش به صورت اسلاید در بالا برای دیدن واکنش قوچ,’ لوگوی جدید.

اریک تینگ است SFGATE دیجیتال خبرنگار. ایمیل: eric.ting@sfgate.com | Twitter:@_ericting

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im