پیشرو در هند سرآشپزها و رستوران برندها در حال گرفتن تخیلی با تحویل مواد غذایی

چگونه شما را مناسب درام مبتکر مدرن پخت و پز در یک غذای آماده ، آشپز Vikramjit Roy قرار دادن تمام انرژی خود را تجربه و استعداد خود را به پیدا کردن یک راه است.

دهلی-بر اساس آشپز کار می کرد که با Michelin Hamilton در توکیو و راه اندازی نمادین پان آسیایی در ITC Grand Chola در چنای قبل از حرکت به تیان در دهلی نو است پله از آشپزخانه رستوران برای اولین بار برای راه اندازی یک تحویل-فقط فضا همراه با کسب و کار خود شریک Anurodh سامال.

More from Hello Panda

حتی شش ماه پیش در حال حرکت از یک آشپزخانه لوکس به یک غذای آماده مبارزه شده اند دیده می شود به عنوان خطرناک و مخرب. اما پس از تقریبا سه ماه از بودن در مستند رستوران های متعدد و از جمله بسیاری از هتل های پنج ستاره اند چرخد به تحویل و به نظر می رسد مانند یک منطقی و شهودی حرکت می کند. پس از همه با COVID-19 هنوز هم در کمین آن ممکن است در حالی که قبل از رستوران ها بسته بندی شده دوباره. و حتی دیگر قبل از آنها سود آور است.

در حالی که در یک رستوران طراحی شده برای شام را پیدا خواهد کرد آن را به چالش برای به دست آوردن سود از تحویل با توجه به بالا سربار: تحویل-تنها ساز و برگ است که در یک بسیار راحت تر فضا.

یک حرکت منطقی

“من شده اند prepping برای این کار همیشه از من ترک ITC می گوید:” یک خوش بین Vikramjit بیش از یک تماس از 580 فوت مربع آشپزخانه در Gurugram. سلام پاندا که راه اندازی خواهد شد در ژوئن 20, خدمت, ژاپنی, تایلندی مواد غذایی چینی.

The food at Hello Panda

ساختمان در Vikram نقاط قوت که شامل تخیلی رویکرد مدرن پخت و پز منو شامل لیانگ بان جی (سرد فشرده مرغ با پیاز و بادام زمینی) miso-زنجبیل لعاب مرغ و آسایش مواد غذایی مانند برنج و سوپ با سبزیجات. سلام پاندا, ژاپنی, منو نیز شامل آهسته-غذاهای پخته شده که باید قبل از دستور از جمله 18 ساعت ملایم پخته شده گوشت خوک شکم.

قیمت گذاری است که در آن غذای آماده راه اندازی شبیه به این استفاده بیش سنتی رستوران. سلام پاندا شروع می شود در ₹295 و می رود تا به ₹1,995.

اتصال خلاقانه

  • Tarun Sibal که صاحب Titlie در گوا و درشکه چهار چرخه در دهلی نو در میان دیگران است استفاده و در عین حال-به-بازگشایی Gurugram رستوران برای ایجاد و بسته لذیذ برگر بتس اعم از گیاهی به کاخون مرغ و فیله, تحویل در سراسر Gurugram.
  • نور مبارک babka و پر brioche دونات فروش مثل کیک داغ. این Notting Hill نانوایی سه ماهه استقرار در بمبئی Colaba یک ابر آشپزخانه آغاز شده است که در طول همه گیر برای جمع آوری پول برای Quarancharity یک COVID-19 جمع آوری کمک. آن است که در حال حاضر یک زن نشان می دهد. “من نمی دانم آنچه در صحنه رستوران رفتن است. سفارش خواهد بود خیلی بیشتر محبوب می گوید:” نور که قصد دارد به چوب به این دور و مدل.
  • Tarun Mahadevan چنای بر اساس مزیت مواد غذایی (که قبلا سرد کرم میلان) است که نه مارک های زیر از آن جمله نویسنده کافه Ente Keralam و Benjarong در حال کار بر روی یک پلت فرم تحویل به کمک رستوران حفظ کارکنان و منحرف کردن آنها نسبت به شخصی تحویل. “به یاد داشته باشید که چگونه شما را در راه رفتن به رستوران مورد علاقه خود را و کارکنان خواهد شما را تشخیص دهید و بدانید که چه چیزی دوست دارید ؟ تصور کنید که پیوند از طریق تحویل بیش از حد.”

در سبک لوکس ناهار خوری, اما, این تیم نگه می دارد جزئیات کوچک در ذهن یخ بسته ژل برای سفر خود سوشی و ساشیمی, به عنوان مثال. مواد غذایی بسته بندی شده خواهد شد در بامبو, کاغذ نه پلاستیکی. فقط به دلیل آن است که تحویل آن معنا نیست که همه چیز خواهد شد و به یک ظرف و ضبط تعطیل می گوید Vikramjit اضافه کرد: “این ممکن است به عنوان دقیق به عنوان یک رستوران, اما از آن خواهد شد بسیاری از ظرافت garnishes شخصی, دست نوشته یادداشت ها و حتی بالن.”

Aditi Suresh می شود این احساسات است. او یکی از مغز در پشت چنای بر اساس بوتیک غذا نام تجاری بهعنوان داستان که راه اندازی در مه با نگاهی به دور و تحویل-فقط شام جعبه قادر به ادامه حمایت از کارکنان خود را. با این عملیات در جریان Aditi و شریک پل ریموند (که همچنین با همکاری صاحب کابوکی و برجسته دیگر رستوران های شهر) قادر به نگه داشتن یک آشپز به یک آشپز sous سه آشپز و تعدادی از یاران و چهار تحویل پرسنل شاغل. “این یا این یا اخراج کارکنان ما,” او می گوید. و توضیح داد که چگونه آنها ارائه پایان به پایان خدمت او می گوید: “ما تحویل از طریق خود ما رانندگان با ماسک شیشه ای [چهره سپر] و هر چیز دیگری در محل. ما نمی هر گونه استفاده از aggregators یا تحویل مارک.”

Nutella doughnuts from The Notting Hill Bakery

به طور مشابه Pricol لذیذ که صاحب Savya رسا سویا Soi دو Roti و بهارات اغذیه فروشی و مشروب فروشی به تازگی راه اندازی بانکوک Bae پخش تایلندی راحتی مواد غذایی از جمله کاری kapitan, satays و بادام زمینی مرغ. Japtej Ahluwalia از بنیانگذاران و مدیر اجرایی برند می گوید آنها به طور متوسط هشت تا 10 دستور روز است. خود را از سه ماه هدف این است که این رسیدن به 50 تا 60 سفارشات در روز است.

با وجود آنها دیگر رستوران های ذکر شده در مواد غذایی جمع آوری و تحویل پورتال Japtej می گوید که آنها شروع کرده اند بانکوک Bae خواهد شد که به دنبال آن دیگر تحویل-فقط با نام تجاری به نام مادورای نظامی ظروف سرباز یا مسافر زیرا آنها باور دارند که این بخش رشد خواهد کرد در چند ماه آینده. “رستوران اساسا سرمایه بالا مدل و هر کسی که سرمایه گذاری در آنها را در خارج از تیراندازی و شروع ابر آشپزخانه می گوید:” Japtej.

Comfort Thai food from Bangkok Bae

یکی از چیزهایی که همه این کسب و کار مشترک است, سال ارزش برند که آنها در حال حاضر با تکیه بر. به عنوان Aditi امتیاز هیچ کسب و کار به بودجه یدکی در حال حاضر برای بازاریابی طرح های جدید. او می گوید: “ما باید نه انجام هر گونه بازاریابی فراتر از واتساپ انفجار به خود ما مخاطبین و رسانه های اجتماعی ما.”

Plated Stories

بهعنوان داستان تحویل بیش از 350 وعده های غذایی در ماه گذشته است. “ما برنامه شام جعبه سه بار در هفته و مانند آن مخلوط کردن: شمال هند یک شب, غذاهای بین المللی و آرام جنوب هند وعده غذایی در روزهای یکشنبه. ما همچنین یک کباب صفحه گرامافون به عنوان مردم به آرامی شروع به پاسخگویی در twos and threes,” Aditi می گوید.

بیان کرد که این رفع موقت به جزر و مد را بیش تا همه چیز به حالت عادی بازگشت او می افزاید: “در همه صداقت, من فکر می کنم این طبیعی جدید است.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>