ژاپنی, نوشیدنی shōchū می آید به Chennai را TASMAC رسانه های

مصرف ترین ویسکی در همه جهان در مقابل تاثیر می گذارد سرخپوستان’ تعلق دانش های مختلف نوشیدن فرهنگ. آن چه Kavitha Saravanan کشف هنگامی که او تن به تن کسب و کار پیشنهاد واردات و بازاریابی مجزا ژاپنی نوشیدنی shōchū در چنای به TASMAC مقامات.

“[TASMAC] می خواستم به طبقه بندی نوشیدنی. آنها از من پرسید که آیا باید آن را زیر ثبت شده را داراست. زمانی که من به آنها گفتم آن را خنثی نوشیدن آنها از من خواستند که اگر آن را ودکا” او می خندد و اضافه کرد: “من در درد را به آنها توضیح دهید که shōchū نه.” او تا به حال مطابق با TASMAC را خودسرانه طبقه بندی تمرین برای به دست آوردن محصولات خود را.

Kavitha از طریق خود شرکت تجاری Shirokin هند, بازاریابی سه Shōchū نوشیدنی — دن En طلا (قیمت در ₹ 3,960) قهوهای مایل به زرد Taka قهوهای مایل به زرد (₹ 3,280) و Grand Bleu (₹ از 2900) در انتخاب نخبگان TASMAC رسانه ها در چنای (Phoenix MarketCity فروم و VR مراکز Parsn پیچیده در Nungambakkam, Vijaya نگر در Velachery و Gokul بازی های آنلاین در Adyar) و همچنین Brookefields بازار در Coimbatore.

در یک رویداد پرتاب کردن رکورد در Kodambakkam جاده بالا, Kavitha می گوید که او در نظر دارد به popularise نوشیدنی در چنای به عنوان یک جایگزین برای مشروب, حسن نیت ارائه میدهد shōchū پایین ABV (الکل با حجم 20-25%) اندازه گیری.

یک مقطر آشامیدنی shōchū ساخته شده از غلات مانند برنج و جو و سیب زمینی شیرین. “وجود دارد حداقل 40 تغییرات مختلف shōchū. می توان آن را مقطر از گندم سیاه, هویج, شکر قهوه ای, شاه بلوط و حتی کنجد می گوید:” سونیل Suresh, general مدیر Shirokin هند است.

آن است که فقط یکی از این شباهت ها که shōchū سهام با بیشتر محبوب کره ای-منبع نوشیدنی soju نیز خنثی نوشیدنی که دارای پایین تر ABV.

سرپرستی منوها

مانند soju, Kavitha اشاره می کند که shōchū بهترین زمانی است که زوج با غذا و مصرف می تواند یا به عنوان یک کوکتل شسته و رفته و یا در سنگ.

به این منظور Shirokin هند در حال مذاکره با restobars و هتل ها در شهر را به شما معرفی سرپرستی منوها با ظروف از را می توان به طور خاص با shōchū کوکتل ها و عکس ها می گوید: Saravanan K, معاون رئیس جمهور از شرکت های تجاری.

خاموش کردن ضبط را شروع صفحه گرامافون شد یک شاخص. با مرغ و آووکادو بیت برگزار شد توسط نوری با wasabi شیب این تکرار در یک سوشی کمک می کند “تقویت بو و طعم” از shōchū, Saravanan می افزاید.

(From left to right) Kavitha Sarvanan, K Saravanan and Sunil Suresh at the launch

(از چپ به راست) Kavitha Sarvanan K Saravanan و سونیل Suresh در راه اندازی | عکس های اعتباری: M_VEDHAN

در حالی که ما به طعم و مزه هر سه آن قهوهای مایل به زرد Taka قهوهای مایل به زرد است که سفرهای سنسور در ما جوانه های چشایی. بر خلاف دو قهوهای مایل به زرد Taka قهوهای مایل به زرد است مقطر از گوشت ران گاو گیاه (شیسو ژاپنی) که Kavitha اشاره به عنوان “Japanese ریحان”.

ارائه minty عطر و طعم و عطر بی پروا قهوهای مایل به زرد Taka قهوهای مایل به زرد سلیقه اساسا مانند آهک و نعناع کولر در آتش, در صورتی که تا کنون امکان پذیر است.

دن En طلا می دهد, بلوط, طعم منحصر به فرد به اسکاتلند تک malts در حالی که Grand Bleu یک بیت از دود به این که حل و فصل کردن در چند دقیقه اگر شما اجازه دهید کوکتل در دست خود را برای نشستن چند دقیقه.

در حالی که دن En طلا تولید شده است در کاگوشیما ژاپن قهوهای مایل به زرد Taka قهوهای مایل به زرد و Grand Bleu, بومی, Hokkaido. هر چند امید بستن به بازار و توزیع آن از طریق حق بیمه رستوران ممکن است سود آور تر از یک شرط برای Kavitha, او می گوید که آن تمایل خود را به shōchū “در دسترس” به مردم در تامیل نادو است که باعث می شود آن را ارزشمند نیاز به رفتن را از گذشته TASMAC را پرده آهنین.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>