روزه متناوب: شایسته گزینه زندگی

اگر شما یکی است که به دنبال به غذا خوردن سالم و اطراف پخش شده است با رژیم های غذایی مد, روزه متناوب در حال ظهور به عنوان یک سبک زندگی جدید است که می تواند شما را در آغوش.

از اخراج به عنوان یک رژیم غذایی مد زودگذر آن حال ظهور است که روزه متناوب حمایت جامد علم است. جایگزین چرخه تغذیه و روزه داری می تواند کمک به یک از دست دادن وزن بلکه آورد یک میزبان از مزایای بهداشت و درمان از جمله بهتر حساسیت به انسولین کاهش کلسترول و قند خون و سطح فشار خون.

مزایای روزه متناوب می رود راه فراتر از ریختن چند کیلو برای آن “آنلاک سلولی و مولکولی و مکانیسم ها و مسیرهای در بدن است که منجر به افزایش بیان از آنتی اکسیدان دفاع تعمیر DNA و پروتئین کنترل کیفیت میتوکندری پیدایش حیات و autophagy و پایین تنظیم التهاب” که منجر به بهبود و قوی ارگان عملکرد می گوید: یک مقاله اثرات روزه متناوب بر سلامت, سالمندی و بیماری در دسامبر 26 2019 شماره جدید مجله پزشکی انگلستان.

این مسیرهای بکر و یا سرکوب در افرادی که پرخوری و کم تحرک می گویند نویسندگان, Mark P. Mattson و Rafael de Cabo, دانشمندان مغز و اعصاب در دانشگاه جانز هاپکینز دانشکده پزشکی ایالات متحده

در ترکیب با مواد غذایی مناسب و فعالیت بدنی متناوب روزه مشروع شیوه زندگی, گزینه ای است که می تواند یکی از اتخاذ آنها می گویند. روزه متناوب است که در مورد محدودیت از هر گروه مواد غذایی, اما همه چیز در مورد محدود کردن غذا خوردن خود را به یک زمان خاص و پنجره در طول روز برای رسیدن به یک روزه دوره حداقل 12 تا 16 ساعت است.

روزه چرخه

ساده ترین راه برای انجام آن خواهد بود خود را به پایان برساند آخرین وعده غذایی در روز در 7 یا 8 بعد از ظهر توسط 8.m بعدی روز, شما را در زمانی 12 ساعت ناشتا. به عنوان بدن خود را دریافت کنید استفاده از این زمان شما می توانید به آرامی گسترش آن به 16 ساعت برای دریافت واقعی فواید روزه متناوب. شما متناوب بین 12 ظهر تا 8 بعد از ظهر تغذیه دوره و 8 p.m به 12 ظهر روزه. یکی مجاز است به قهوه سیاه یا چای سبز بدون قند در طول دوره روزه.

اطمینان از مناسب و که یکی مصرف کافی میوه ها و سبزیجات است. یکی دیگر از راه روزه خواهد بود به یک کالری محدود وعده غذایی دو بار در هفته.

قند ذخیره شده در کبد است که منبع اصلی انرژی برای بدن است. در طول روزه داری پس از این منبع است خسته سوخت و ساز تغییر رخ می دهد و بدن شروع به استفاده از چربی (تری گلیسیرید) ذخیره شده در بافت چربی برای انرژی است. کبد تبدیل به تری گلیسیرید به عنوان کتون.

“کتون نه تنها سوخت مورد استفاده در طول دوره روزه داری; آنها قوی مولکول های سیگنالینگ با اثرات عمده بر روی تلفن و توابع عضو. کتون تنظیم بیان و فعالیت بسیاری از پروتئین ها و مولکول ها که پیامدهای عمیقی برای سلامت به ویژه سلامت مغز و پیری” می نویسد: دکتر Mattson.

از نقطه تکاملی همچنین اجداد انسان که زندگی در جنگل شکار و جستجوی غذا برای مواد غذایی استفاده می شد به تغذیه و روزه چرخه.

“ما روال جامد سه وعده غذا در روز است نه یک نیاز فیزیولوژیک اما صرف عادت و اجرا توسط ساعت. روزه کمک می کند تا بدن از ذخیره چربی برای انرژی و همچنین باعث فرایندهای فیزیولوژیکی مانند autophagy (مهم روند مرمت و بازسازی و جوانسازی). روزه متناوب ارائه شده یکی می خورد درست نیست و کالری اضافی است که مناسب ترین راه برای ریختن چربی اضافی بدن است که علت اصلی بسیاری از بیماری ها می گوید:” Sreejith N. کومار, یک پزشک است که دفاع غذا خوردن سالم.

پزشکان توصیه

کسانی که مبتلا به دیابت و یا سایر شرایط بهداشتی باید تا روزه تنها تحت مشاوره و نظارت او می گوید.

ایمنی عملی و پایداری روزه متناوب است که همیشه مورد سوال است. نتایج شبانه ممکن است وجود دارد. تا بدن به این روال جدید یکی ممکن است احساس گرسنگی تحریک شده و در زمان خسته. ممکن است افرادی که از خوردن شراب خواری در تغذیه پنجره. اما اکثر مردم حل و فصل پایین به راحتی زمانی که مزایای شروع واریزی به آرامی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>