زیرساخت کلید

تیاو کارناتاکا بودجه برای 2020-21 برگزار می شود بسیار اهمیت توجه به شدت از وضعیت فعلی امور در اقتصاد کشور است. انتظارات با توجه به بودجه زد بالا با حدس رابطه در دولت در برنامه ریزی برای ارائه یاری در چنین زمان تست.

ارائه بودجه در مجلس در مارس 5, وزیر B. S. Yediyurappa گذاشته تاکید بر چندین بخش اصلی تمرکز طبعا در کشاورزی است. بودجه نیز افاضه قابل توجهی وزنها به توسعه زیرساخت های این منطقه به رسمیت شناختن این واقعیت است که آن نقش مهمی در جذب سرمایه گذاری است.

بنگلور اختصاص بخشی بهتر از خلال تحریم برای توسعه زیرساخت ها است. مصرف cognisance از این واقعیت است که بنگلور, کلید راننده از اقتصاد کشور نیاز به حمایت قابل توجهی برای حفظ شتاب در حال اجرا به ویژه در شهرهای دیگر مانند حیدرآباد ارائه رقابت سختی وزیر تحریم ₹8,772 کرور برای 2020-21 نسبت به این شهر و توسعه و نگه داشتن در هیئت مدیره بخش های مختلف مانند Bruhat بنگلور Mahanagara Palike و بنگلور آب و فاضلاب هیئت مدیره.

در تلاش برای بهبود زیرساخت های این شهرستان خدشه دار با تراکم مشکلات بودجه اعلام کرد گسترش دو مترو راه آهن دالان مجموعا 44 متر یک پروژه مفصل گزارش J. P. نگر-Magadi جاده و جاده حلقه بیرونی-غربی مترو دالان است که در انتظار هر دو خواهد بود توسعه یافته از طریق مشارکت عمومی-خصوصی, اولین بار است که چنین یک مدل پیشنهاد شده برای مترو راه آهن پروژه در شهرستان. پس از اتمام این جاده حلقه بیرونی پروژه مترو متصل خواهد شد Hebbal و J. P. نگر کمک به سهولت ترافیک تنگناها در ORR. این بودجه همچنین اعلام کرد که این فرمت از دو مترو خطوط راه آهن از مجموع طول 12.8 کیلومتر یک تا Kengeri در Mysuru جاده و دیگر تا Anjanapura شهرستان در کنکپورا جاده خواهد بود عملیاتی در سال 2020 است.

بنگلور توسعه زیرساخت دریافت اضافه شده انگیزه با بودجه اعلام ₹500 کرور روپیه برای طولانی-انتظار حومه راه آهن در 2020-21. دولت همچنین اعلام کرد تصمیم خود را برای ارائه وام یارانه به BMTC به خرید بیشتر اتوبوس. کمک بلاعوض ₹100 کرور تایید شده برای BMTC شامل 500 برقی و اتوبوس و در حالی که یکی دیگر از 90 برقی اتوبوس در حال خرید در زیر شهر هوشمند پروژه که به عنوان Metro فیدر خدمات.

رئیس جمهوری ابراز امیدوار است که اقدامات به عنوان این کمک خواهد کرد در بهبود زیرساخت ها در بنگلور و ایجاد بیشتر حمل و نقل مبتنی بر توسعه و ضروری است اقدامات قانونی منجر به افزایش استفاده از حمل و نقل عمومی از زمان 48% 73%.

علاوه بر این بودجه اعلام کرد که حسن Mangaluru راه آهن شرکت توسعه افزایش ظرفیت خط آهن در ghat منطقه بین سکلشپور و Subrahmanya ایستگاه خواهد شد که به نوبه خود افزایش سرعت رفت و آمد بین بنگلور و Mangaluru.

انگیزه ای برای مسکن مقرون به صرفه

بخش املاک و مستغلات است که پیش بینی شده بود عمده اقدامات اعلام می شود در اتحادیه بودجه انتظار انتظار بودجه دولت را به, اطلاعیه ها, به عنوان یک میزبان از مسائل اعم از بحران نقدینگی در این بخش به GST نرخ تا به حال slackened بخش رشد در بخش مسکونی در چند سال گذشته است. در یک انکشاف مثبت ارشد وزیر برای ترویج مقرون به صرفه مسکن در منطقه, اعلام کرد که تمبر در آپارتمان جدید یا آپارتمان هزینه کمتر از ₹20 lakh خواهد بود به کاهش 2 درصد از 5 درصد است. این امر می تواند قابل اجرا از 1 آوریل سال 2020 به بعد. علاوه بر این, Kaveri نرم افزار از تمبر و ثبت نام بخش خواهد بود یکپارچه با e-Aasthi برنامه دولت توسعه شهری بخش در حالی که Kaveri-2 نرم افزار نرم افزار خواهد شد در مالی جدید برای ثبت نام از اموال غیر منقول اسناد و مدارک.

جالب, Karnataka شده است عقب مانده به طور قابل توجهی در مسکن مقرون به صرفه ، گزارش شده است که از 3.55 لاخ واحد مسکن تایید شده تحت PMAY پس از 2015 که دولت آغاز شده و این پروژه تنها حدود 11,306 خانه های تکمیل شده در سال 2019 در کشور با کمتر از اعداد ارائه شده به ذینفع.

شده اند وجود دارد درخواست برای کاهش تمبر برای مسکن مقرون به صرفه در گذشته و با کاهش نرخ ها در این بخش است که انتظار می رود به انتخاب کنید تا سرعت هر دو در توسعه و خریدار ،

بودجه دولت نیز با اختصاص مبالغ قابل توجهی به یک میزبان از دیگر بخش های در حالی که همچنان به تمرکز بر روی تقویت کشاورزی و اقتصاد روستایی مسکن مقرون به صرفه, و توسعه زیرساخت ها است. آن باقی مانده است دیده می شود اگر این اقدامات اعلام کرد در حال اجرا عاقلانه آوردن جلو دید که دولت کرده است.

(نویسنده است مدیر عامل شرکت APAC-Vestian)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>