رستوران هندی نیشگون گرفتن و کشیدن عملیات برای COVID-19 مستند

در این زمان ماه گذشته چنای مبتنی بر رستوران Chindi Varadarajulu مشغول برنامه ریزی منوها برای او تازه راه اندازی رستوران چینی Zhoyu. طبقه پایین او مسن رستوران کدو تنبل قصه وزوز شد با خنده و گفتگو به عنوان شام جمع آوری بیش از آووکادو, نان تست, همجنس باز کیک شکلاتی و تحریک cappuccinos.

سپس مانند هر رستوران در شهر هر دو شروع به تخلیه کردن به عنوان سایه COVID-19 loomed. توسط این آخر هفته از 21-22 مارس زمانی که نارندرا نخست وزیر اعلام کرد همه-هند Janata مقررات منع رفت و آمد آنها تا به حال روشن کردن کوره.

در حال حاضر آنها در حال باز کردن دوباره. اما در نماد های مختلف پردهی در این عطر از دست sanitiser به جای آرامش عطر پخت نان است. سنگین جدول سراسر جبهه میله مشتریان از ورود. تنها تحویل و takeaways. و کارکنان در ماسک و دستکش دقت پاک کردن هر جدول با یک محلول سفید کننده را در فواصل منظم.

بسیاری را در یک زمان بسیار کوتاه.

مرور چالش های هند 21-day مستند به ارائه خدمات از جمله Swiggy, Zomato و Dunzo رزومه — البته با محدود زمانبندی — رستوران در سراسر کشور در حال تلاش برای بازگشایی شده است. نه هر کس می تواند: وجود قریب به اتفاق سایه ترس و نیروی انسانی است در تامین کوتاه مدت و مواد تشکیل دهنده آنها دشوار است برای تهیه. در عین حال اجاره و حقوق باید پرداخت شود. و قضاوت توسط پاسخ مشتریان مشتاق به شروع سفارش غذا دوباره.

Gauri Devidayal, owner of The Table, Mumbai

دوران سخت

در یک تماس از بمبئی, Gauri Devidayal اجرا می شود که جدول و مجله, خیابان, آشپزخانه می گوید: “من شده اند صحبت کردن به کسانی که در رستوران ها تحویل آشپزخانه و واحدهای پذیرایی و همه آنها احساس بسیاری از آنها در حال رفتن به نزدیک است. اجاره 50 تا 60 درصد از هزینه های خود را و آن را فلج کننده است.” او می افزاید: “یکی از بزرگترین چالش ها در بمبئی و دهلی نو است این واقعیت است که بسیاری از آشپزخانه ها استفاده از کارگران مهاجر که در همه خانه رفته.”

تیم او در تلاش است به عقب بر گردیم روی پای خود را به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است با راه اندازی مجدد نانوایی چند روز پیش. “ما تا به حال یک پاسخ قاطع. “در اولین روز ما رفت و زندگی می کنند با وجود تبلیغات ما همان ارزش فروش در چهار ساعت است که ما بیش از کل مارس می گوید:” Gauri. “تنها دلیل ما قادر به بازتولید شد, ما یک تیم کوچک به حرکت به خیابان مجله آشپزخانه. ما تبدیل اتاق ناهار خوری را به یک فضای زندگی به حداقل رساندن آنها را از رفتن به عقب و جلو.”

تحویل خود را-تنها با نام تجاری Iktara دوباره شروع می شود, آینده, ارائه, هندی, مواد غذایی راحتی. “تمرکز است که با کیفیت عالی در تحویل قیمت پخته شده را در یک بهداشتی آشپزخانه” او می گوید:, و اضافه کرد که حرکت رو به جلو بهداشت در حال رفتن به از اهمیت به عنوان مشتریان نیاز به اعتماد به رستوران و سرآشپزها بیشتر از همیشه قبل از.

Indian restaurants tweak operations for the COVID-19 lockdown

این است که چرا Ashvin Rajagopalan چنای را Ashvita اغذیه فروشی و مشروب فروشی تمرکز اصلی در حال حاضر رستوران بهداشت و نگه داشتن تیم خود را امن است. در حال حاضر که آنها را به بالا و در حال اجرا برای تحویل دوباره البته با یک منوی انعطاف پذیر از آنجا که همه مواد تشکیل دهنده در دسترس هستند, کافه می پذیرد تنها تماس با ما پرداخت.

در چنای T نگر منطقه Paati Veedu نیز به آرامی تأمین انرژی است. G Mohandas یکی از صاحبان می گوید که آنها در حال تلاش برای تحویل سفارشات به مشتریان مسن تر به خصوص که پیدا کردن آن به چالش کشیدن به فروشگاه برای مواد غذایی و طبخ در طول مستند.

برای انجام این کار, آنها تمرکز بر روی صفحات بزرگتر از غذاهای که می تواند به تازه ماندن برای چند روز در یخچال مانند آلوچه برنج sambar برنج رسام و idlis.

“در حال حاضر مردم می خواهند هر چیزی را که در دسترس است,” او می گوید. “آنها در حال ضربه زننده است. همه درک شما نمی توانید به یک کل خیلی. اما ما در حال تلاش برای نگه داشتن منو جالب است. پس ما یک رستوران گیاهی حتی با شش نوع از سبزیجات در دسترس ما می توانیم ظرف بسیار زیادی است.”

برای رستوران های زنجیره ای با مجموعه ای از منوهای اما یک منبع قابل اعتماد از مواد حیاتی است و با زنجیره تامین تحت تاثیر این مستند هر روز به شمار چالش تازه. Sandesh ردی که مسئول نظارت بر فرانسه قرص نان و, مادربزرگ, اشپزخانه, زنجیر, در علاوه بر این به ساندیس گاو و گوجه فرنگی و هو تانگ می گوید آنها در حال افزایش سرعت منوها با توجه به آنچه هر روز در دسترس است اما اضافه می کند که بسیاری از مسائل تدارکاتی. “ما در حال انجام بهترین ما می توانیم” او می گوید: “اما آن دشوار است. و من نمی دانم که چگونه بسیاری از رستوران ها در حال رفتن برای زنده ماندن این است.”

در تقاضای محبوب آنها پنج قرص نان فرانسوی رسانه های در حال اجرا و تهیه نان است. “نان می رسد و در ساعت 10 صبح و ما از فروش توسط 1.30 روزمره,” او می گوید. در تلاش برای تکمیل و نان و کافه ها نیز فروش, تخم مرغ, شیر, ماکارونی و رشته فرنگی از طریق مسنجر هنگامی که در دسترس است.

The team at Pumpkin Tales, Chennai

چه طول می کشد

در کدو تنبل قصه Chindi است آرنج در خمیر. “ما فقط یک نانوا در حال حاضر, بنابراین من صرف حدود چهار ساعت در آشپزخانه روزمره” او می گوید:, و اضافه کرد که آنها به سختی می تواند نگه دارید تا با تقاضا همیشه از آنها بازگشایی نانوایی. “ما در حال فروش چهار برابر نان بیشتر از حد معمول به طوری که ما در حال حاضر پخت سه بار در روز است.”

آنها همچنین پیدا کردن راه های خلاقانه برای تهیه کردن به مشتریان ولع مصرف یک تغییر از پخت و پز در خانه. “ما همچنین پیتزا يافته است که 50 درصد پخته و آن را با سس و پنیر بنابراین مردم می توانند پیتزا در خانه. همچنین همبرگر shakshuka و سس ماکارونی.” آنها در حال حاضر یک مستند منوی ارائه عملی بخش بزرگتر برای خانواده ها: وان, سوپ, برنج سرخ شده است که به خوبی در یخچال و کل جوجه کباب.

پس مردم به راحتی خوردن او همچنین پخت بیشتر کیک. “ما کیک هویج سه گانه شکلات و کیک های شکلاتی. ما استفاده می شود برای فروش, دارچین نان و scones یک بار در هفته در حال حاضر ما آنها را پخت روزمره است.”

او می افزاید: “ما همچنین آورده ما کریسمس قره قاط خمیر ترش — من فکر می کنم مردم نیاز به برخی از نوع از درمان در حال حاضر. برخی از تشویق به دریافت همه ما از طریق این.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>