در حیدرآباد ترین مواد غذایی-عاشقان در حال رقابت برای بردن در حال حاضر

برای شام در این شهر انتخاب شده است یا مثل جک نیکلسون در به عنوان خوب به عنوان آن می شود و یا اجازه دهید کارکنان رستوران را به اتهام. گرفتن کارد و چنگال خود را به رستوران ممکن است به نظر می رسد عجیب و غریب که از روی میز. رستوران ها در حال آماده سازی خود برای عادی به عنوان آرامش در این مستند می آید را به اثر افزایش دادن به نگرانی در مورد گسترش این بیماری همه گیر. ویژگی های جدید می تواند انتظار می رود در حال کارکنان و شام در ماسک و دستکش بنفش پارتیشن و صندلی خالی بین شام. همانطور که در حال حاضر مردم خوشحال هستند با بیشتر takeaways.

صنعت مواد غذایی و آشامیدنی خواهد شد پیوستن به روش عملیاتی استاندارد (SOP) ابلاغ توسط وزارت بهداشت به همراه مدیران هتل ها و رستوران که مشتاق هستند به آنها برای ایمنی از مهمانان و کارکنان.

مستقل و موسسات غذایی هستند نه به دنبال ناهار خوردن برای چند ماه. Sampath Srinivas tummala می تند محل می گوید: “این یک گزینه نیست تا زمانی که ما احساس می کنیم آن را بی خطر است. ما 360 درجه تغییر در نحوه عملکرد ما. آن شروع می شود از لحظه ای که مواد خام دریافت به زمان آن می رود برای تحویل.”

جدای از اینکه monitoredfor متوسط و پوشیدن ماسک Sampath آشپزخانه کارکنان خواهد شد و همچنین با ایمنی لباس. آن را راحت در آشپزخانه ایجاد شده است redoing خود را از دریچه.

Pivoting به خواسته های جدید

در حال رستوران نگران باز ناهار خوری-در به دلیل ترس از هیچ نشان می دهد با مشتریان ؟ “نه در همه. در مقابل اگر ما برای باز کردن دروازه برای شام خوردن در ما مطمئن شوید که برای دریافت یک حضور بزرگ. در حالی که این برای تلفن های موبایل هیجان انگیز برای درآمد نمی توان آن را امن برای بسیاری از ما” می گوید: Nishant سینها, بنیانگذار Roastery قهوه خانه.

In Hyderabad, most food-lovers are vying for take away for now

همچنین بخشی از جدید طبیعی است که به حفظ کتاب ورود مخاطبین از مشتریان که قطره برای خود انتخاب کنید تا. ورود به سیستم است و باید حفظ شود روزانه قادر به ردیابی آنها را به عقب اگر هر یک از کارکنان است یافت می شود با این ویروس آلوده.

اگر این است که چگونه مستقل موسسات غذایی طرح به عملکرد بازیکنان بزرگتر بزرگتر قصد دارد که شامل بداهه ایمنی پروتکل.

Prashant Chadha, GM ITC Kohenur توضیح میدهد: “این بی سابقه بار و مثل همیشه اولویت ما این است که ایمنی و رفاه مشتریان است. ITC هتل ها راه اندازی کرده اند با ابتکار عمل در بهداشت و ایمنی به نام “WeAssure’. این برنامه تضمین می کند که ما هتل بیمارستان در سطح بهداشت و استانداردهای ایمنی آن بهبود موجود تمیز کردن پروتکل های سراسر ITC هتل ها.”

همیشه از مستند تیم در ITC کار می کرد به یک تراز خود را به یک تماس با نور و امن-فاصله پروتکل. بسیاری از سطوح از SOP اتخاذ شده توسط کسب و کارهای مختلف برای ایمن ماندن نیز شامل رفتن دیجیتال. “یکی می توانید دسترسی آسان به دیجیتال ما منوها با پویا QR کد و امکانات دیگر مانند دیجیتال, روزنامه, مهمان دایرکتوری سرویس و بیشتر. آشپزی ما همکاران پوشیدن محافظ سپر و رعایت دقیق بهداشت پروتکل های. رستوران ما تعریف کرده اند صندلی های طرح بندی با حداقل فاصله شش پا بین جداول. مهمان همچنین می توانید با خیال راحت افراط در برخی از انجام آن خودتان را کوکتل (طراحی توسط ما mixologists) می گوید:” Vikash Sharma, مدیر کل در سبک مبل سازی ساده وسبک حیدرآباد.

In Hyderabad, most food-lovers are vying for take away for now

روند استقبال از مهمانان با اعتماد به نفس نیز شامل هیچ-تماس با ما چک در خدمات تلفن همراه کلید فن آوری و digitalised منوها به صورت امن و راحت بماند. “هر کدام از ما اتاق مهمان تحت کامل بخور و ضد عفونی زیر بین المللی استانداردهای بهداشت قبل از ورود مهمان. رستوران ما خواهد بود پیوستن به اجتماعی جدید فاصله دستورالعمل با یک تعریف صندلی طرح و تماس با ما خدمات و گزینه های پرداخت” می افزاید: Sudeep شارما پیچیده مدیر کل حیدرآباد Marriott Hotel & Convention Centre & Courtyard by Marriott حیدرآباد.

چند مواد غذایی و اماکن نیز بستری غذای آماده گزینه ای با این نسخهها کار بهترین برای کسب و کار با عدم حمایت از کارکنان. به عنوان کارگران مهاجر تصمیم به بازگشت به خانه و رستوران و صاحبان کسب و کار بودند در سمت چپ بالا و خشک است. “بسیاری از آشپزخانه و کارکنان پشتیبانی آمده از مکان هایی مانند بنگال و Odisha. پس از آنها به سمت چپ ما مجبور به نگاه کردن یک جایگزین تنظیم برای عملکرد با توجه به دستورالعملهای عملیاتی استاندارد دستورالعمل توسط دولت می گوید:” یکی از صاحب یک رستوران است که تصمیم به ناشناس باقی می ماند.

سریع خدمات مانند رستوران KFC و تاکو بل در حال تمرکز بر روی مواد ضد عفونی کننده اقدامات آنها به عنوان برنامه ریزی برای باز کردن ناهار خوردن در گزینه. “KFC 4 X ایمنی وعده همراه با ارائه محدودی منو که بدان معنی است که ما عامل با تیم های کوچکتر حتی در آشپزخانه. و ما هزینه غذا باقی می ماند همان. به عنوان ما باز برای ناهار خوردن در رستوران ما را کافی پیام و طبقه پوستر برای کمک به مشتریان و تحویل سواران حفظ فاصله ایمن از حداقل شش فوت آنها به عنوان صف برای سفارشات” با توجه به Moksh چوپرا, مدیر ارشد بازاریابی افسر KFC هند است.

KFC نیز اصلاح رستوران طرح به منظور تقویت اجتماعی فاصله و در حال اجرای اقدامات مانند فاصله صندلی ترتیبات مشخص انتظار لکه در صف و کنترل مشتری جریان.

بادام خانه اتخاذ اقدامات ایمنی که شامل نور UV ضد عفونی کننده برای از بین بردن جعبه. یک فیلم کوتاه به اشتراک گذاشته شده توسط 30 ساله خانه شیرین نشان می دهد خاموش خود را بستنی و کیک شمارنده اما یک رول با شیرینی و تنقلات. آنها به شدت ترویج اجتماعی فاصله با درخواست مشتریان برای انجام یک پارکینگش پیدا کردن یا انتخاب کردن برای تحویل. “صرف زمان کمتر در بادام خانه ما کمپین ایمنی برای همه, می گوید:” Chaitanya Muppala مدیر عامل شرکت در بادام ،

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>