عمران Amed: مد به خودی

در بالا-وات صنعت مد, یک مرد از هم جدا می ایستد. عمران Amed است کسی که شام حضور دارند Kardashians که به سرعت با هم قرار می دهد پانل با Deepika Padukone و Sabyasachi Mukherjee در حالی که در یک گردباد سفر به هند و که قانع کننده قدرت می توانید تام فورد مطرح برای جلد اولین نسخه از خود شرکت چاپ مجله.

Amed را در کسب و کار مد (BoF) — یک وبلاگ شخصی او آغاز شده در سال 2007 برای دوستان و خانواده — تا به امروز بدل به یک مجازی مقدس برای صنعت مد. هر روز صبح یک BoF ایمیل بازدید این صندوق از 7,00,000 کاربران ثبت نام شده با ترکیبی از داستان اصلی و لینک به اخبار و امکانات مورد صنعت مد. اخیر نمونه: چگونه انگلستان هزینه های مصرف کننده پایین است, چگونه به راه اندازی یک نام تجاری تاثیر گذار در سال 2020 و چه مارک های مد نیاز به دانستن در مورد کوروناویروس. این ایمیل ها باید به عنوان خوانده شده نه فقط برای این صنعت تاثیر گذار ترین مردمی (از طراحان Burch حزب محافظه کار به Anya Hindmarch) بلکه برای هر کسی با حتی سرسری علاقه به مد. با BoF که او مدیر عامل و سردبیر در رئیس Amed, 44, سمان است شهرت خود را به عنوان اوراکل سبک. تعجبی ندارد که در سال 2018 نگهبان او را به نام ‘مد تاثیر گذار ترین مرد’.

Amed and Christopher Wylie (right) during #BoFVOICES

Amed و کریستوفر وایلی (راست) در طول #BoFVOICES | عکس های اعتباری: گتی ایماژ

ردیف جلو ثابت

ماه گذشته من صرف زمان با او در داووس که در آن او آمده بود برای شرکت در مجمع جهانی اقتصاد. این نخستین دیدار — WEF را تاریخ همپوشانی با پاریس, haute couture را نشان می دهد — اما در این سال او ساخته شده آن را یک نقطه برای حضور در, چرا که از یک موضوع به خصوص نزدیک به قلب او: مد و پایداری. BoF به تازگی گزارش شده است که در 2019, 114 میلیارد لباس فروخته شده در سطح جهان (بالغ بر 15 قطعات جدید هر فرد بر روی زمین).

وجود دارد دیگر دلهره آور, آمار بیش از حد: با توجه به بریتانیا بر اساس الن مک آرتور, بنیاد, جهانی, لباس, تولید دو برابر شده است در 15 سال گذشته و طرح توسط نبض صنعت مد گزارش آمده است که تا سال 2030 ، پوشاک و کفش صنعت تنظیم شده است به رشد 81 درصد در حالی که ضایعات نساجی است به افزایش 60%.

تاثیر گذار با یک پیچ و تاب و

  • در عصری که در آن Instagram اثرگذارندهها و دیجیتال و رسانه های سنتی اسب دوانی برای ذهن فضای BoF به ارمغان می آورد وضوح و شارپ و تحلیل به هم ریخته دنیای مد اخبار. با یک تیم از 100 پراکنده در سراسر نیویورک و لندن و پاریس و شانگهای Amed توصیف BoF به عنوان یک “منبع برای جهانی در صنعت مد”. درآمد خود را مدل شامل حوادث دوره های آنلاین و حرفه ای پایگاه داده.
  • در سال 2016 این شرکت آغاز شده BoF حرفه ای, شارژ 240 دلار در سال برای محتوای حق بیمه; آن را در حال حاضر 40,000 پرداخت مشترکین در 125 کشور جهان است. هفت سال پیش آن را راه اندازی BoF 500 مد قدرت لیست. این بود یک لحظه احساس و به نام یکی از 500 بسیار پرطرفدار چیزی که امروز است. پس از آن وجود دارد صدای سالانه توسط-دعوت-تنها کنفرانس با حضور مد را به سیاست گذاران و shakers و نوآوران. نوازنده خواهد شد.من.هستم آن را به عنوان توصیف “ترکیبی از تد اما با جالبترین مردم در تد”. چنین است که نفوذ خود را که در سال گذشته بار مالی جوهر سرمایه گذاری و مشارکت با BoF.

آن است که هیچ جای تعجب است که پایداری این است که موضوع du jour. برای مثال در این سال اسکار چه با مارگوت رابی و Lily Aldridge ترجمه و جین فوندا دوباره با پوشیدن یک لباس شب تن او به در جشنواره کن 2013. “در آن آمده است در هر مکالمه من تا به حال در داووس و آن این است که چرا من اینجا هستم به این دلیل که صنعت مد است که واقعا در تلاش برای گرفتن نقش خود را در این گسترده تر توسعه پایدار چالش جدی تر” Amed به من می گوید.

دیدار ما در وسیع WIPRO, سالن اصلی اجلاس داووس تفرجگاه. سابق مک کینزی مشاور و MBA دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل است که هیچ اگر نه جهانی. او در لندن زندگی می کند اما متولد شد و در کانادا به شرق آفریقا والدین هندی تبار (شما می توانید شنیدن اثری از لهجه کانادا). او می آید در سراسر به عنوان کنجکاو اندازه گیری شده و بسیار روشن و او دائما در اوایل فوریه او criss عبور از طریق برزیل و نیویورک و سان فرانسیسکو. زمانی که ما با او با پوشیدن بسیاری از رنگ آبی: نیروی دریایی راه راه پشمی و ابریشمی پرو شلوار, Loewe یقه اسکی و یک ژاکت چاپ توسط شیک, ژاپنی نام تجاری Sacai. او همچنین حمل در اطراف یک سیاه و سفید کوچک نوت بوک که او در آن طول می کشد فراوان یادداشت ها. برای کسی که در خط مقدم رسانه های دیجیتال امپراتوری آن است که عجیب عجیب و جالب.

Designer Karl Lagerfeld with Amed

طراح Karl Lagerfeld با Amed | عکس های اعتباری: ارین Baiano

صدای عقل

“یکی از چیزهایی که ما شده ایم به چالش کشیدن صنعت به فکر کردن در مورد است که یک روایت در اطراف مصرف,” او می گوید. اما مد, همه چیز در مورد تمایل جدید ؟ “وجود این تناقض آشکار بین پایداری و رشد” او موافق است و اضافه میکند: “وقتی که من رفتم به مدرسه کسب و کار ما آموخته بودند که سالم شرکت رشد حاشیه سود و درآمد است. اما این نوع از مدل — تمرکز در پاسخگویی به سهامداران به تنهایی ممکن است به طور کامل سازگار با پرداختن به تغییرات آب و اضطراری است.”

در واقع BoF شده آوازی در رونمایی این مسائل spotlighting نوآوران پایداری پیشگامان و فعالان است. “عمران تعهد نسبت به سازگار پوشش مسائل مربوط به پایداری [به عنوان نشان داده شده در BoF] چیزی کمتر از نمونه و نیاز به شبیه سازی می گوید:” Bandana Tewari پایداری فعال سردبیر سابق در بزرگ از رواج هند و BoF مشارکت کننده.

الگو و الهام بخش

  • Karl Lagerfeld: “Karl Lagerfeld همیشه مهربان و حمایت حتی در روزهای اولیه از BoF. او به من گفت که آنچه که من انجام شده بود متفاوت بود. او همیشه در زمان برای دیدار با من و ما editor-در-بزرگ پس از هر شانل نشان می دهد فقط برای چت و خیلی چیزها یاد گرفتم از او.
  • Yohji Yamamoto: “یکی از مورد علاقه من مصاحبه شد و با طراحی ژاپنی افسانه Yohji Yamamoto. او گفت که برای پیدا کردن خود و هدف در زندگی شما می توانید با کپی کردن کسی که شما خیلی دوست دارم و کپی کردن و کپی کردن تا زمانی که شما به خودتان پیدا کنید. آنچه که من فکر می کنم منظورش این بود که شما باید در پیدا کردن آنچه شما واقعا دوست دارم و آن را مطالعه خودتان غوطه ور در آن و در نهایت شما به خودتان پیدا کنید. زیادی وجود دارد خارج وجود دارد برای الهام بخشیدن به, اما شما باید بدانید که خودتان به دنبال آن است. که آنچه که من انجام داد. آن را واقعا قدرتمند مشاوره.”

به عنوان یک رسانه پلت فرم Amed معتقد است نقش خود را به جرقه مکالمات و ایجاد آگاهی است. “ما سعی می کنید به عنوان یک عامل تغییر.” یک مورد در نقطه: در BoF صدای کنفرانس در سال 2018 مد, بزرگترین heavyweights گوش پایداری به عنوان استراتژیست راشل لینکلن Sarnoff صحبت در مورد نیاز به مقابله با microplastics موجود در پارچه که باد در اقیانوس. او به حضار گفت که در 10 سال 70 درصد از پارچه الیاف را از پلاستیک و خواست آنها را به تجدید نظر در مواد آنها را استخدام کنند.

Amed اشاره می کند که سریع مد و مارک های لوکس هستند به همان اندازه مسئول این قبر محیط زیست مراجعه کنند. دو آموخته اند بسیار از یکدیگر: در حالی که سابق را در آغوش بازاریابی و آرمان های لوکس دومی پرداخت می شود توجه به سرعت و مدیریت زنجیره تامین به تولید مجموعه های بیشتر. نتیجه ؟ “هر سال ما در حال ایجاد و فروش چیزهای بیشتر و بیشتر,” او می گوید.

Imran Amed

فهرست برای پیروزی

اما وجود دارد slivers از امید. با تشکر از millennials و Gen-Z جهانی رساله (دست دوم) در بازار مجموعه ای است به $54 میلیارد دلار تا سال 2024. Amed به یاد می آورد که اوایل فن پرنعمت. به عنوان یک بچه او را خرید, قدیمی, شلوار جین لوی بسیار به پدر و مادر خود را’ ترس — آنها نمی توانند درک کنند که چرا او خرید لباس های قدیمی!

این روزها تعداد زیادی از شرکت ها upcyling تلاش خود را به صفر زباله و منابع محلی برای به حداقل رساندن رد پای کربن خود را. او با اشاره به علامت های تجاری مانند پاتاگونیا آیلین فیشر و استلا مک کارتنی است که باید پایدار و یکپارچه مواد به زنجیره تامین خود را گرفته و گام های مثبت در جهت به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی خود را. او همچنین به نقل از Kering مد کنگلومرا برای محیط زیست سود-و-زیان بیانیه ای را منتشر و در عملکرد آن است.

شرکت در حال استخدام رئیس پایداری افسران بیش از حد. Amed از این اما محتاط است. “این فقط یک رئیس پایداری افسر مسئله این است که یک C-سطح اجرایی موضوع است. چرا که در طول مد زنجیره تامین که در آن 90 درصد از زباله های کربن ایجاد شده است هر کس در C-suite نقش در مدیریت آن است. این که آیا آن است که الیاف مورد استفاده در تولید یا فروشندگان مورد استفاده برای تولید و یا راه فروشگاه های خرده فروشی در حال اجرا هر یک از این نقاط لمسی تاثیر گذار است. وجود دارد کار انجام می شود در سراسر زنجیره ارزش”.

هنوز تا مصرف کننده رفتار نمی کند, تغییر کوچک دیگری خواهد شد. هنگامی که کیت میدلتون دوشس کمبریج, re-عینک 2012 لباس شب برای این سال را از جوایز بافتا او کف زدند. بازیگر Joaquin Phoenix شده است با پوشیدن همان استلا مک کارتنی لباس رسمی برای هر جایزه نشان می دهد. این می تواند صرفه جویی در این سیاره ؟ اما Amed می گوید آن را می فرستد یک پیام داده است که افراد بسیار مهم در شکل گیری باورها و رفتارها. “در پایان روز مردم در حال رفتن به خرید و مد به دلیل آن است که پایدار است. آنها در حال رفتن به خرید محصولات زیرا آنها زیبا هستند و به خوبی ساخته شده است. پایداری به ‘بهداشت عامل’ چگونه در ما ایجاد و خرید. آن است که یک گام در یک سفر هزار گام است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>