هیوندای Creta وصله پینه کردن:Bettering فیلمهای

آن را نمی تواند آسان شده اند را به نسل دوم هیوندای Creta. به سادگی قرار داده شده بود یک بمب دارای قدرت تخریبی و رفتن به مدل mid-size SUV بخش. این بخش بیش از سال افزایش یافته با رقبای قوی تر (یکی به طور خاص از هیوندای را حیاط خلوت خود). و با بیشتر رقبا فقط در اطراف گوشه, جدید Creta است کار خود را برای آن قطع است. بنابراین می تواند جانشین پیشی بگیرد اصلی ؟

بیرونی

در مقایسه با سلف خود, جدید Creta مشخصه بزرگتر و فوق العاده نسبت با یک دلپذیری مربع شکل جلویی ضخیم چین و شانه های پهن. اما جزئیات کوچکتر هستند به احتمال زیاد به شکل مردم است. مسطح بینی خانه های بزرگ مشبک و روشنایی است که از طریق غیر معمول سه قسمت C شکل LED DRL الگوی واقعی LED چراغ جلو در یک خوشه پایین پایین (شاخص ها و چراغ های مه هنوز هم پایین تر). این دم چراغ-چراغ آینه چراغ پیشانی اگر چه شسته و رفته سیاه و سفید نوار مسکن بالا کوه stop-چراغ می افزاید: برخی از کمک. طراحی دمدمی است در بهترین و داد و بیداد کن در بدترین حالت.

Hyundai Creta revamp:Bettering a blockbuster

داخلی

فضای داخلی کاملا مخالف و استقبال شما توسط یک پاک و ساده طراحی داشبورد با یک جای زیبا V-شکل جریان در مرکز کنسول. همه داخلی سیاه و سفید با رنگ قرمز برجسته دیده می شود در اینجا این است که منحصر به فرد به 1.4 توربو مدل, در حالی که دیگران بیشتر معمولی بژ-و-داخلی سیاه و سفید. ورزشی که این طرح رنگ است, هر چند آن را برجسته لیبرال استفاده از پلاستیک براق در داخل کابین. در حالی که پلاستیک با کیفیت به خودی خود بسیار خوب برای کلاس فقدان نرم لمسی مواد و بسیار کمی brightwork طول می کشد به دور از کیفیت درک شده.

Hyundai Creta revamp:Bettering a blockbuster

جاذبه بزرگ در اینجا این است که خیط و پیت کردن-نشسته 10.25-اینچ صفحه نمایش لمسی است که نرم و صاف به استفاده از کریستال روشن با گرافیک تیز و لود شده با ویژگی های از جمله هیوندای لینک آبی اتصال suite. همچنین خوب است این ردیف از دکمه های فیزیکی بنابراین شما همیشه باید چشم خود را از جاده ها است. یکی دیگر از شسته و رفته لمس بخشی-خوشه ابزار دیجیتال با speedo و اواسط مستقر در تیز 7.0-inch مرکزی نمایش در binnacle.

Hyundai Creta revamp:Bettering a blockbuster

صندلی

آمدن به صندلی های جلو صندلی های حمایتی و به خوبی محافظت — و نه بیش از حد نرم و مانند سلف خود. در پشت وجود دارد کمی بیشتر legroom نیست از ماشین های قدیمی و وجود دارد به طور قابل توجهی بیشتر از عرض به معنای فضای بیشتر برای سومین مستاجر. شما نشستن بالاتر پس گرفتن آسان تر است و این دیدگاه رو به جلو بهتر است و در اینجا بیش از حد خطوط واقعا به خوبی در نظر گرفته. شما حتی می توانید مجموعه ای از بالشتک های متصل به عقب هیدرستس (استاندارد مناسب در بيشتر مدل ها) اضافی برای راحتی. عقب AC دریچه و پنجره پرده بیشتر اضافه کردن به راحتی.

Hyundai Creta revamp:Bettering a blockbuster

رئیس اتاق کاملا مناسب و معقول است که خورده به تا حدودی با قاب sunroof اما تنها بلندترین مسافران را پیدا خواهد کرد این یک مسئله است.

لیست تجهیزات

در درست هیوندای مد Creta است طولانی لیست تجهیزات از جمله خودرو, چراغ, بی سیم, تلفن, شارژ, طراحی صندلی راننده و هوا و تصفیه و نظارت بر فشار تایر, در میان دیگران, چند, چه, هندی, خریداران خواهد واقعا عاشق هستند و تهویه صندلی های جلو فوق العاده ای صدایی صوتی Bose سیستم الکترونیکی ترمز دستی و تمام طول پانوراما sunroof.

ایمنی مجموعه در ارائه بسیار خوب بیش از حد از جمله شش کیسه های هوا, پارکینگ عقب و سنسور عقب-دوربین دید کشش و کنترل پایداری و ترمز دیسکی در هر چهار گوشه.

وجود دارد پنج گزینه های انتقال قدرت از جمله 115hp, 1.5 لیتری به طور طبیعی آسپيره بنزین یک 115hp, 1.5 لیتری توربو دیزل و 140hp, 1.4 لیتری با تزریق مستقیم توربو-بنزین ما در حال رانندگی در اینجا. سابق دو در دسترس هستند با هر دو دستی و اتوماتیک گزینه توربو-بنزین است تنها در دسترس است به عنوان یک خودرو.

در حالی که آن است که قرار است به عنوان آشکار ‘عملکرد’ مدل 140hp/242Nm 1.4 T-GDi موتور همان واحد به عنوان در Seltos, imbues این Creta با عملکرد قوی. آن را شرم آور است و هیچ دستی در ارائه اما سریع-تغییر دو کلاچ اتوماتیک می کند این موتور عدالت نیز هست. آن را به عنوان صاف به عنوان مثلا یک فولکس واگن DSG و هنوز هم وجود دارد کمی منصفانه jerkiness در سرعت آهسته اما تغییرات قابل ملاحظه ای صاف در Creta از در Seltos (که همچنین با استفاده از همان جعبه دنده) و چرخ دنده درگیر در کمتر شیوه ای ناگهانی.

گیربکس و موتور

تعجب گیربکس با ناگهانی kickdown در پایین revs و آن گیر میکنه کمی. مانند بسیاری از DCTs این یکی بیش از حد به خوبی کار می کند در سرعت های بالا و بالا revs. واقعی تعویض بازی اینجا حال paddleshifters — برای اولین بار در کلاس خود — که واقعا اجازه دهید شما را کمر و استفاده از انتقال قدرت به کمال است.

موتور به طور کلی بسیار تصفیه شده, اما آن را کمی boomy زمانی که شما برگرد سخت است. در بیشتر حالات شما واقعا احساس می کنید نیاز به انجام این کار به لطف سرحال پایان کم و اواسط برد.

Hyundai Creta revamp:Bettering a blockbuster

در نتیجه

به منظور افزایش لذت رانندگی را Creta همچنین دارای درایو حالت را تغییر دهید که موتور و گیربکس ، در حالت اکو درایو آرام است و گیربکس شیفت زود شما را به حداکثر بهره وری است که خوب است برای رانندگی شهری است. در ‘آسایش’ به Creta احساس می کند کمی بیشتر پاسخگو و پر انرژی و پس از آن در ‘ورزش’, آن را می کشد تمام راه را تا به redline دادن به شما حداکثر عملکرد.

در حال حرکت به یک پلت فرم جدید نیز بهبود Creta می شود. آن را احساس می کند مانند یک در مجموع بزرگتر و محکم تر کنار هم قرار دادن وسیله نقلیه از پشت چرخ اگر چه هنوز کاملا وجود دارد با اتومبیل های اروپایی.

تعلیق نیز در سمت نرمتر و شما حرکت در اطراف یک کمی در صندلی خود را, اما آن است که نه بیش از حد فنری مانند Creta و شما می توانید فوق العاده ثبات در سرعت های بالا. نرمتر راه اندازی همچنین اجازه می دهد تا آن را برای مقابله با کوچکتر جاده عیوب واقعا خوب است.

کلی دست زدن به تنظیم شده است به رانندگی به عنوان آسان به عنوان امکان پذیر است. تمام کنترل نور و فرمان بیش از حد نیاز به کمی تلاش. این فوق العاده است برای سرعت پایین فیلیپ اما می آید در هزینه بازخورد آن را تشویق نمی کند اواسط گوشه صحنه سازی. وجود دارد کمی گشتاور هدایت بیش از حد زمانی که شما ضربت سخت زدن باز کردن دریچه گاز.

این Creta نگاه جدید ممکن است کار نمی کند اما رک و پوست کنده است که نمی شود به اندازه کافی برای جلوگیری از آن تقریبا قطعی آینده محبوبیت آن صعود 14,000 رزرو فقط در دو هفته. جایی که آن را نمی باید آن را به عنوان آسان به عنوان سلف خود است در این واقعیت است که رقابت به شدت آن را بازی بیش از حد. غیر از آن مستقیم ترین رقیب این Seltos بخش زیر است ابتلا و بزرگتر Suv ها مانند MG, Hector در حال ارائه برخی واقعا وسوسه انگیز ارزش برای پول است. اما هیوندای, بازی های برگزار شده است به آن نقاط قوت فوق کارهایی مانند رانندگی دینامیک برای راحتی بیشتر و حتی دیگر لیست تجهیزات. آنها حتی به آن داده تهاجمی در قیمت مقدماتی از ₹9.99 لاخ به ₹17.20 لاخ که امتیاز خیلی خوب ارزش. چه خواهد شد پرچ, آن, اما, این است که این طبقه پیشرو امکانات (مانند صندلی سرد و پانوراما sunroof ) که هند از خریداران مایل به پرداخت حق بیمه برای. بدون شک آن را گرفته است مبارزه به Seltos’ آستان اما هیوندای هدف است به پیش افتادن از موفقیت قبلی Creta که آن را احتمالا خواهد شد.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>