هیوندای هاله چکیده: ایجاد حق اورا

می گویند که این سدان جمع و جور بخش بسیار رقابتی کتمان حقیقت است. با بیش از نه رقبا و Maruti Dzire حسابداری برای بیش از نیمی از فروش در این بخش هیوندای آخرین اورا مطمئن شوید که آن کار برای آن قطع است. چه خواهد شد در آن کار به نفع هر چند که خریداران باید سه BS-VI-سازگار با موتورهای به از را انتخاب کنید و همچنین به عنوان یک لیست طولانی از ویژگی های به تنظیمات ماشین خود را. پس چقدر خوب است که هیوندای جدید سدان جمع و جور?

Hyundai Aura Review: Creating the right Aura

در طراحی جلو اورا یک چهره شبیه به Nios اما وجود دارد چند عناصر طراحی است که افتراق آن را از آن خواهر و برادر. اندازه آبشاری پنجره مشبک کوچکتر است با ساتن خاکستری احاطه کرده و آن را به دو بومرنگ LED DRLs روی لبه بیرونی پنجره مشبک است. در پروفایل شما متوجه چگونه هیوندای اتحاد هوشمندانه یکپارچه بوت بدون اینکه آن را مانند نگاه کنید فقط یک کف دست زدن-در اصلاح. این roofline جریان به بوت سادگی و به پایان می رسد در یک شسته و رفته کوچک ducktail اسپویلر. طراحی عقب, اما, ممکن است شکل نظرات. در حالی که دم چراغ-چراغ نگاه خوب آنها احساس می کنید بیش از اندازه و به خوبی با زبان طراحی.

Hyundai Aura Review: Creating the right Aura

در داخل شما می توانید سیاه و سفید و نور خاکستری دو تن داشبورد با 8.0 اینچ صفحه نمایش لمسی گرفتن در مرکز صحنه. صفحه لمسی بسیار کاربر پسند طرح و کاملا پاسخگو بیش از حد. در حالی که وجود دارد هیچ eSIM برای خودرو متصل ویژگی های شما می توانید از iBlue سیستم است که اجازه می دهد تا شما را به کنترل استریو از طریق گوشی های هوشمند خود را. چه تفاوت اورا داخلی از Nios است ساتن-برنز پیرایش بالای glovebox. توربو-نوع بنزین می شود همه داخلی سیاه و سفید تم با رنگ قرمز درج. استفاده از مواد با کیفیت بالا باعث می شود داخل کابین احساس حق بیمه و مناسب-پایان سطح قابل توجه هستند, بیش از حد.

Hyundai Aura Review: Creating the right Aura

این جبهه گسترده کرسی دست از سر قابل تنظیم محدودیت. و در حالی که آنها بسیار راحت و با تشکر از cushioning کمری پشتیبانی است که کمی بیش از حد آن را ناراحت کننده در درایوهای های طولانی. پشتیبانی شانه نیز ضعیف است. کسانی که نشسته در عقب را پیدا خواهد کرد وجود دارد و مناسب است legroom نیست; آن را به عنوان بزرگ به عنوان Dzire هر چند. سقف کافی است اما مسافران بیش از 6ft ممکن است به سمت چپ مایل اتاق بیشتر. تکیه گاه در مجموعه خوب و راحت زاویه و شما headrests قابل تنظیم. حتی زیر ران پشتیبانی خوب است با تشکر از صندلی بلند چاق و چله.

Hyundai Aura Review: Creating the right Aura

صحبت کردن در مورد ویژگی های شما باید یک 8.0 اینچ صفحه نمایش لمسی با Android Auto و اپل CarPlay, a 5.3-inch, MID, صفحه نمایش, تلفن بی سیم, شارژر کروز کنترل (top-end بنزین-دستی تنها) عقب AC منافذ و 12V سوکت شارژ برای سرنشینان عقب. از نظر ایمنی ویژگی های اورا می آید با دو کیسه هوا و ABS با EBD, Isofix کودک-صندلی مجریان توقف اضطراری سیگنال و عقب سنسور پارک با یک دوربین.

همانطور که قبلا ذکر شد وجود دارد سه موتور به از را انتخاب کنید — شما باید 83hp, 1.2 لیتری بنزین موتور و 69hp CNG از نوع همان یک 75hp, 1.2 لیتری دیزل و 100hp, 1.0 لیتری توربو بنزینی آسیاب. سه سیلندر توربو بنزینی آرام در بیکار, اما شما می توانید احساس لرزش در فرمان و پدال. یکی از اولین چیزهایی که شما متوجه است که این موتور کاملا برگرد پسند. توربو در ضربات اوایل فقط بالاتر از 1800 دور در دقیقه فراهم می کند و یک موج قوی از قدرت است. موتور را پاسخگو طبیعت باعث می شود آن را آسان به نگه دارید تا با ترافیک. برگرد و آن را پر سر و صدا فراتر از 5000 rpm اما شما نمی خواهد ذهن رانندگی در بالاتر revs. همراه با نور کلاچ و گیربکس ترکیبی توربو-بنزین است آسان به درایو در یک شیوه ای متین و همچنین به عنوان یک مشتاق در راه است.

در آن BS-VI پوشش های 1.2 لیتری سه سیلندر دیزل کاملا تصفیه شده تا آنجا که موتورهای دیزلی بروید. در بیکار, شما می توانید شنیدن دیزل جغ که به آرامی smoothens را هنگامی که شما شروع به رانندگی. رانندگی در سرعت های پایین نیست خیلی از یک مشکل به عنوان موتور کاملا پاسخگو و قوی از پایین به پایان ماسک تاخیر توربو. اواسط محدوده نیز دارای قدرت خوب روی ضربه بزنید تا 4000 دور در دقیقه فراتر از آن شروع به از دست دادن بخار. در بزرگراه, در حالی که کروز دیزل اجرا می شود در سکوت; شما نمی خواهد که به downshift به سبقت گرفتن در اکثر موارد. کلاچ و گیربکس باقی می ماند گردیده و صاف در دیزل نوع.

Hyundai Aura Review: Creating the right Aura

ما نیز سوار AMT واحد است که صاف خزش تابع و در حالی که معمولی سر nod حاضر است آن را به عنوان بد به عنوان برخی از دیگر AMT واحد وجود دارد. دنده شیفت نیست سریع اما عمدا آهسته به نگه داشتن حرکت تند و سریع بین تغییرات را به حداقل برساند.

سوار با کیفیت بسیار جاذب در سرعت های پایین. وجود یک لایه زیرین سفتی تعلیق به همین دلیل است که برخی از تیز چاههای و برجستگی احساس در داخل کابین. در بزرگراه اورا احساس پایدار و حرکت عمودی در بررسی نگه داشته است. دیزل سنگین تر جلویی و کمی سنگین تری تنظیم آن را احساس بیشتر کاشته شده از نوع بنزین. به طور مشابه در گوشه و کنار آن بهتر است به درایو در مقایسه با توربو-بنزین به لطف سنگین تر فرمان. ترمز به خوبی کار بیش از حد و پدال احساس است همچنین مترقی; تاپیک خوب و قوی نیش نقطه به عنوان به زودی به عنوان شما بر روی پدال.

طراحی و مشخص شده را به ایستادگی کردن از جمعیت و به خصوص از Maruti Suzuki Dzire — هاله همراه با polarising و رادیکال به نظر می رسد قدرتمند و سرگرم کننده توربو-بنزین موتور و یک BS-VI-سازگار با موتور دیزل. آن را احساس می کند حق بیمه در داخل و دارای بسیاری از ویژگی های به نگه داشتن مسافران را سرگرم و راحت بیش از حد.

هیوندای قیمت تا اورا به رقابت در برابر اتومبیل های مانند Dzire با قیمت شروع در ₹ 5.80 لاخ (ex-نمايشگاه). حتی BS-VI-سازگار با دیزل هزینه فقط ₹ 20,000 بیش از Xcent دیزل.

بله داخل کابین است که فشرده تر از آن رقابت است. در ₹ 8.55 لاخ های توربو-بنزین است که کمی گران تر است و هیچ گزینه اتوماتیک ارائه شده به خریداران. هنوز هاله ای ارائه می دهد بسیار بیشتر در مقایسه با آن رقابت در برخی از مناطق آن را احساس می کند مانند گرد و محصول است که کنه تمام جعبه سمت راست.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>