چگونه Vasudha Rai گفت: نه به زیبایی بیش از حد زباله و به همین دلیل شما باید بیش از حد

من برای اولین بار شروع به نوشتن در زیبایی در سال 2002. از آن پس من unwrapped, باز, پیچ خورده, slathered, misted, تماسهای مکرر و ماساژ یک لیست جامع از محصولات. از نظر حجم من باید دور انداخته سه طبقه کوهی از غرور. سه گانه این تعداد با اضافه شدن بسته بندی چاپ outs, دعوت, خالی, ظروف و لوله های محصول, و شما باید یک محل دفن زباله در ساخت.

من به آن افتخار می کنم.

در طول زمان به عنوان زیبایی مدیر هارپر بازار, جهان وطنی و سلامت زنان, من می خواهم دور (روزانه) سه پا برامدگی در سطح صاف براق مطبوعات کیت و کیت ها. دست زدن به سه عنوان به معنای سه برابر مقدار از اطلاعات و محصولات است. من نگران بود اما نه نگران فرض کنید که هند تا به حال بهترین خانه رشد سیستم بازیافت محلی ما raddiwallah. حتی آنها را قبول نمی کند ترین اضافی جنبه زیبایی زباله ها — جعبه های تزئینی هستند که یارانه به مطبوعات و وبلاگ نویسان است.

صحبت کردن

آن زمان من سال به عمل آورند. مانند هر دیگر زیبایی نگار من نمی خواهم به توهین برندها یا به نظر می رسد ناسپاس. اما یک روز به عنوان جعبه های انباشته بلندتر از من (با بیم و هراس) برای نوشتن یک پست در مورد این روکش کیت ها. آن را در اطراف دیوالی که هدیه بود که در اوج آن است. مارک تا به حال طراحی شده خود را در جعبه و استادانه دعوت شدند ریختن در. بدترین مجرم بودند دعوت به عروسی نشان می دهد: reams و reams اعم از کاغذ چند لایه با نیمه شکسته کوکی ها و گوشواره هرگز پوشیده. آن مناسب به نظر می رسید به صحبت در مورد زباله در این فصل از آن تولید شده است بیشتر است.

من ارسال شده عکس من با یک پشته از جعبه رسیدن به بیش از شش فوت است. همه فقط در یک ماه. ‘می تواند مارک های لطفا برای تمرکز بر روی محصولات و ساز?’ از من خواسته. در این پست به اشتراک گذاشته شده بود چند بار به خصوص چون من تا به حال با برچسب اثرگذارندهها و سردبیران. هر کس می خواست به آن می گویند اما نمی دانم چگونه. همه ما قابل درک است که این محصولات نسبت به ماموت زباله های ایجاد شده توسط جعبه و بسته بندی کردن حباب و جزوات.

با توجه به مطالعه انجام شده توسط صفر زباله اروپا و ما باید دور انداخته 142 میلیارد واحد از محصولات زیبایی در سال 2018 به تنهایی. زیبایی بسته بندی چالش برانگیز است. هستند بسیاری از محصولات مبتنی بر آب و در نتیجه نیاز به مواد نگهدارنده. بنابراین کوزه باید غیر واکنشی. این واحد نیز باید با دوام به تحمل حمل و نقل و رسیدن به در بی عیب و نقص به شرط. حتی اگر سبز زیبایی است که سریع ترین رشد بخش صنعت هیچ کس مذاکرات در مورد زباله. حتی بیشتر ‘خواب’ مشتری های قدیمی از مد افتاده ، ما را ببخش یک تراشه در بطری و باز خواهد گشت کارتن اگر آن را کمی خرد است.

می دانم که مسئولیت خود را

آیا می دانید که مخلوط/ترکیب پلاستیک و یا مخلوط مواد دشوار است اگر نه غیر ممکن است برای بازیافت ؟ این امر شامل صورت دستمال مرطوب و ورق ماسک ساخته شده با فیبر و پلاستیک و بسته بندی شده در بسته های ساخته شده با پلاستیک و کاغذ و فویل. علاوه بر این, بیو پلاستیک و زیبایی چشم آبی مورد علاقه نمی تنزل به طور طبیعی اما نیاز به امکانات ویژه ای که در دسترس هستند فقط در چند مکان در سراسر جهان است.

در حالی که وجود دارد گسترش تولید کننده مسئولیت دستورالعمل است که انتظار می رود تولید کنندگان (به خصوص پلاستیک) به جمع آوری و مسئولانه دور آنجا که ساخت آنها وجود دارد و نه روشنی و نه عمل. من حتی نمی خواهم به خطر یک حدس در مورد چه مقدار کاغذ و پلاستیک ریخته است با زیبایی نویسندگان و ویراستاران و وبلاگ نویسان در هر هفته. حداقل در مطبوعات و کیت ها باید خودداری کرد. زمانی که خواسته های مارک خوشحال هستند به پیروی.

Sustainable subscription box, Verth

پایدار جعبه اشتراک Verth

این ژانویه از دوستان ارسال شده یک تصویر در Insta-داستان و برچسب من. هند بزرگترین زیبایی خرده فروش فرستاده بود او یک بسته با reams اعم از بسته بندی کردن حباب. زمانی که من اعلان مجدد این بود floodgates باز کرده بود. DMs پرواز در نامگذاری نام ها و شیوه های بازجویی که مهمترین آنها از این کشور بزرگترین زیبایی e-tailer. من مشترک همه آنها را. به دلیل جمعی سر و صدا برندها هستند بر توجه و برنامه های در حال تغییر. یک جایگزین یک جعبه با یک عصا کیسه در حالی که یکی دیگر از استفاده از بذر کاغذ برای خود تقویم سالانه.

پس

با وجود این تلاش های زیبایی شرکت ها نیاز به نگاهی فراتر از تولید و مسئولیت مجموعه است. بیو پلاستیکی, شیشه ای, دانه, کاغذ آلی و الیاف کارتن و روزنامه بسته بندی ممکن است گزینه های پایدار اما آنها هیچ چیز ارزش در محل های دفن زباله. چرا که محل های دفن زباله بسته بندی محکم با ضایعات آنها فاقد هوا و خاک — دو مولفه لازم برای تجزيه.

مسئولیت برای دفع زباله گسترش به مشتریان بیش از حد. به عنوان مردم messaged من فقیر نمونه های بسته بندی در Instagram, من خواست آنها را به نشان می دهد مورد علاقه خود را مدیریت زباله های خدمات. از 4,000 یا به طوری که مشاهده شده داستان من فقط پنج جواب داد: با پیشنهادات. در حالی که بدون شک وجود دارد که بازیافت یک مشکل در هندوستان یک جستجوی سریع در گوگل برای مدیریت زباله خدمات پرتاب خواهد شد تا بسیاری از گزینه های در شهرستانها بزرگ است. من با امضا Ecowise که در عمل از 15 شهرستانها از جمله دهلی جیپور لکنو و بنگلور.

خبر خوب این است که هر کس می خواهد برای انجام کاری اما فاقد ابتکار. وجود دارد هرگز یک راه حل کامل پس از آن ضروری است برای شروع در جایی. اگر شما نمی تواند بازیافت, انتخاب بهتر, استفاده مجدد از شیشه. به جای خرید چندین متوسط, محصولات, سرمایه گذاری در یک شگفت انگیز سرم. رد جعبه های تزئینی و بازگشت اضافی بسته بندی ، جزوه و جزوات به فروشگاه. تماس اثرگذارندهها که ‘unboxing’ ویدئوها. نگه داشتن سر و صدا. برندهای ارائه خواهد شد در نهایت اما همه آن را با شما آغاز می شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>