چگونه به مطمئن شوید که شما در حال گرفتن به اندازه کافی ویتامین D در طول مستند

یک شايع موضوع سلامت — که آمده به تمرکز شدید ما در طول روز در داخل خانه با توجه به کروناویروس مستند است — کمبود ویتامین D. این احساس به عنوان اینکه ما در حال گرفتن ما روزانه دوز از این جدایی محلول در چربی prohormone (آن را می شود تبدیل به یک هورمون در بدن). و ما به خوبی می تواند حق متاسفانه.

محققان در یک سال 2018 مطالعه ‘کمبود ویتامین D در هند” توسط P Aparna و همکاران چاپ شده در مجله خانواده, پزشکی و مراقبت های اولیه در مجموع نقش ویتامین D خوبی: “[این رژیم] مورد نیاز است برای نگهداری از خون نرمال سطح کلسیم و فسفات است که مورد نیاز برای عادی معدنی استخوان و انقباض عضلات هدایت عصبی و به طور کلی عملکرد سلولی در تمام سلول های بدن است.” محققان توصیف آن کمبود به عنوان “اپیدمی خاموش” و “ترین زیر تشخیص داده شده و تحت درمان کمبود تغذیه ای در جهان است.”

Dr Sushila Kataria, Senior Director of Internal Medicine at Medanta The Medicity, Gurugram

Dr Sushila Kataria مدیر ارشد طب داخلی در Medanta این Medicity, Gurugram

Dr Sushila Kataria مدیر ارشد طب داخلی در Medanta این Medicity, Gurugram موافقت می کند که کمبود ویتامین D بوده است-شایع موضوع در هند به هر حال که ما باید مراقب باشند در مورد این سطوح در طول سال lockdown یا نه. Dr Kataria توضیح می دهد که در مقدار معینی از اشعه ماوراء بنفش نور کلسترول در خون می شود تبدیل به ویتامین D اضافه میکند: “این عمل مانند یک هورمون کمک در هموستاز کلسیم و به نوبه خود استخوان و قدرت عضلانی و همچنین بهینه سازی سیستم عصبی است.” وجود دارد دو sub-فرقه از ویتامین D: D2 (موجود در گیاهان) و D3 (چرب موجود در منابع حیوانی). اما Dr Kataria می گوید که آن را دشوار است برای پیدا کردن منابع فراوان از هر دو در هند از این رو نیاز به غذاهای غنی.

دیدار با علامت

بر اساس بمبئی-Tanvi دلال بنیانگذار WellNest تغذیه توصیه مشتریان خود را به مکمل های مولتی ویتامین و اضافه میکند: “بسیاری از مردم بدون تست سطح خود را فرض کنیم که در حال غذا خوردن مقدار زیادی از ویتامین D غنی از مواد غذایی مانند یک تکه از ماهی قزل آلا برای شام و یا کل یک کاسه از غلات است که غنی شده با ویتامین D. این بخش کافی نیست; تطبیق تا 800 IU بسیار دشوار است. یک قوطی تن ماهی می تواند ادعا باید 500 IU اما شما نمی خواهد غذا خوردن کل می تواند تنها دو قاشق غذا خوری به احتمال زیاد. برای مردم تا 70 سال سن بین 600 تا 800 IU از ویتامین D مورد نیاز است و مولتی ویتامین را پوشش می دهد و این دقیقا بدون رفتن بیش از و یا در زیر.”

Healthy foods containing vitamin D

Tanvi می گوید بهتر است به صرف بین 30 دقیقه و یک ساعت در بالکن و یا تراس, بین 11 صبح تا 2 بعد از ظهر هنگامی که آفتاب در آن nexus. بزرگ و کلیدی در اینجا این است که برای پوشیدن هر SPF. کرم های ضد آفتاب-دوستداران ممکن است بلک در چنین یک پیشنهاد دارم اما Tanvi تأکید می کند که SPF را فیلتر خود را گرفتن در معرض نور خورشید و جلوگیری از ویتامین D تولید می باشد. اگر شما مستعد ابتلا به آفتاب سوختگی, انتخاب کردن برای کوتاه تر از انفجار از طریق این دوره است.

Tanvi Dalal, M.S., of Mumbai-based WellNest Nutrition

Tanvi دلال M. S. بمبئی-بر اساس WellNest تغذیه

در گروه های در معرض خطر — کودکان کمتر از پنج سال, کسانی که باردار هستند یا تغذیه با شیر مادر, افراد با پوست تیره کسانی که چاق هستند و کسانی که بیش از 65 سال — قطعا نیاز به مکمل. “اما هر کس نیاز به ویتامین D نه تنها خطر گروه می گوید:” Tanvi. در طول زمان از مستند داروخانه های سراسر کشور که در واقع رشد سهام خود را در مکمل های ویتامین D به طوری Tanvi توصیه می کند صحبت کردن با پزشک یا متخصص تغذیه قبل از پیدا کردن یکی از بهترین برای شما و خانواده خود را.

Dr Kataria می افزاید که وجود دارد ویتامین D عضلانی کلکالسیفرول تزریق که دوزهای بیش از 3,00,000 IU که می تواند به حفظ بدن برای سه تا چهار ماه است عاقلانه برای رفتن به یک کلینیک به این حق در حال حاضر مگر اینکه پزشک شما توصیه می کند آن را. او نشان می دهد ما نگه داشتن این در ذهن هنگامی که مستند آسانسور.

رژیم غذایی باید-دارا

  • روغن کبد ماهی و ماهی هایی مانند ساردین ماهی قزل آلا, ماهی صبور ماهی قزل آلا, شمشیر ماهی و ماهی خال مخالی و ماهی منابع خوبی از ویتامین d زرده تخم مرغ (هر دو مرغ و بلدرچین خوب بیش از حد).
  • قارچ تنها شناخته شده گیاه مواد غذایی که به طور طبیعی دارای این ویتامین است. ترک آنها را در آفتاب برای حدود 15 تا 30 دقیقه افزایش سطح.
  • هند صنایع غذایی vouches برای غنی سازی مواد غذایی با: تمام نمرات از شیر و محصولات لبنی (مانند کشک و ماست) و همچنین به عنوان به طور گسترده مصرف مواد غذایی مانند عطا و آرد برنج.

مناسب در داخل-خارج

به عنوان مستند در ادامه ما صفحه اصلی تمرینات تبدیل به چیزی باید انجام دهد. Tanvi مذاکرات از ارتباط بین کمبود ویتامین D و ورزش توضیح “توانایی خود را به ورزش را کاهش می دهد دلیل آن نیز مورد نیاز است برای جذب کلسیم برای عضلات است.” اگر شما خسته هستید به سرعت و نمی توانند درک کنند که چرا صحبت با دکتر خود — شما ممکن D کمبود.

مستند بلوز نیز در پرسه زدن و کمبود ویتامین D مرتبط است به کاهش سلامت روانی پس از آن ضرری ندارد برای پوشش پایگاه های خود را به عنوان سلامت روان خود را در حال حاضر آسیب پذیر در این زمان دشوار است.

Dr Kataria می گوید: “هر دو ویتامین D و B12 کمبود های مربوط به افسردگی و اضطراب به خصوص در این زمان. پزشکی قبل از تجویز ضد اضطراب, قرص, دکتر شما ممکن است بررسی این سطوح و تجویز مکمل همراه با روان درمانی است.”

با این حال یک بار دیگر از آنجا که ما نمی تواند به یک آزمایشگاه برای تست و یا یک تکنسین آزمایشگاه به خانه یک مکمل ممکن است راه رفتن است. که و یک رژیم غذایی خوب و ورزش و نور آفتاب. قطع سیگار و کاهش نوشیدن به دلیل این که تحمل قابل توجهی در مورد ویتامین D metabolisation.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>