اگر سابقه هر چیزی به اتمام این پروژه ها خواهد بود یک چالش بزرگ است. داده ها را برای شش سال گذشته در اجرای بخش مرکزی پروژه های زیربنایی را نشان می دهد که پروژه تکمیل همواره tard. زمان و سرریز هزینه را تبدیل به روال امکانات و این مشکلات حاد در چهار بخش که حساب برای بخش عمده ای از پروژه های زیربنایی در کشور: حمل و نقل جاده ای و بزرگراه ها و قدرت های راه آهن و نفت.

نتايج قرعه کشی از یک تجزیه و تحلیل از شش سال از داده های پوشش دو سیاسی مقدرات از سه ماهه گزارش منتشر شده توسط وزارت آمار و برنامه اجرای (MoSPI) با عنوان “اجرای پروژه گزارش وضعیت از بخش مرکزی پروژه های هزینه 150 کرور و بالا’.

آخرین نسخه از این گزارش بود که برای سه ماهه منتهی به سپتامبر 2019. این نشان می دهد 1,676 مرکزی زیرساخت پروژه های در دست اجرای. تیتر شماره از این گزارش میزان هزینه های این پروژه ها تا تاریخ. آخرین گزارش نشان می دهد که 10,07,176 کرور صرف شده در این 1,676 پروژه تا کنون.

از سه ماهه به سه ماهه تکمیل پروژه های خارج از این مجموعه و پروژه های جدید آن را وارد کنید. از این رو تفاوت در این تیتر شماره سه ماهه به سه ماهه می تواند به عنوان یک پروکسی برای جدید و مداوم سرمایه گذاری در پروژه های زیربنایی در ارتباط با دولت مرکزی است.

از 24 چهارم بین دسامبر 2013 سپتامبر 2019 در سه ماهه تفاوت منفی بود در هفت محله است. به عبارت دیگر حتی به این مقدار کاهش در حساب از پروژه های انجام شده از این مجموعه سرمایه گذاری های جدید و پروژه های در حال انجام را حفظ سرعت. این مسائل نشان می دهد در هر دو برنامه ریزی و پیاده سازی.

وجود دارد همچنین سه چهارم زمانی که صرف شد سریع. دو تا از این محله آمد و در نیمه اول سال 2019 یک دوره متقاطع با انتخابات ملی در ماه آوریل-مارس 2019.

این بود که صرف تلاش حکم تقدیر به پشت پنجه دستاوردهای آن در اجرای پروژه های زیربنایی پس از سال 2014 که در آن پس از آن حیف و میل.

دوره قبل از demonetisation (سه ماهه پایان دسامبر 2016) را دیدم و به اشتراک گذاری مرکزی پروژه های زیربنایی در مواجهه با زمان و سرریز هزینه کاهش sizeably بیش از 2013-14 سطوح. عدم تخطی از کاهش 46 ٪ از پروژه های در مارس 2015 سه ماهه به 29 درصد در دسامبر 2016 چهارم. به همین ترتیب, درصد از پروژه ها رو سرریز هزینه کاهش یافته و از 20 درصد به 11.5%. اما در آخرین سه ماهه که داده ها در دسترس است (سپتامبر 2019), سرریز هزینه شد در 20 درصد و عدم تخطی از 35%.

این قدر از این مسائل است که بیشتر در جیب بخش زیرساخت آن ماده بیشتر است. این MoSPI گزارش دو برابر طبقه بندی پروژه ها توسط اندازه: ‘مگا’ پروژه (هزینه بالا از 1000 کرور روپیه) و ‘major’ پروژه (هزینه 150-1,000 کرور). از 1,676 مرکزی پروژه های زیربنایی در مانیتور 28 درصد در حال مگا پروژه, اما آنها به حساب 78% از کل صرف.

فشار در حساب از سرریز هزینه بیشتر است در مگا پروژه ها. در حالی که تجمعی هزینه تاخت و تاز کردن در پروژه های بزرگ است 4.5% است 26.5% در مگا پروژه ها. به عنوان یک نتیجه سهم بیشتری از مگا پروژه های نیاز به هزینه بررسی و ویژه دیگر مصوبات در مقایسه با پروژه های بزرگ.

مشکل اتمام پروژه ها در زمان و در داخل بودجه نیز بیشتر بومی به بخش هایی که درایو زیرساخت ها هزینه می شود. از 18 بخش های طبقه بندی شده به عنوان زیرساخت فقط چهار—حمل و نقل جاده ای و بزرگراه ها و قدرت های راه آهن و نفت—حدود سه چهارم از کل هزینه.

و این دقیقا به این بخش است که مبارزه به پایان پروژه.

نگاهی به حمل و نقل جاده ای و بزرگراه ها. در دوره پنج ساله از 2013-14 به 2018-19 تنها 55 درصد از کل اهدا طول جاده ها ساخته شد. آن را تنها در 2018-19 که تمرکز منتقل شده از اعطای پروژه جاده به تکمیل آنها.

راه آهن—که بزرگترین پیش بینی هزینه در 1,676 مرکزی باز پروژه های زیربنایی در پایگاه داده نگهداری می شود توسط Mospi—نیز مبارزه با اتمام پروژه در زمان و بودجه.

و آن را تبدیل به یک چرخه معیوب: جمله ناقص پروژه نیاز به پول بیشتری را به پایان برساند; قادر به پیدا کردن آن اقامت آنها را در انتظار.

پشت افزایش زمان و هزینه مسائل مانند

عدم مرکزی و دولت قانونی گواهی عدم سوء پیشینه خرید زمین, صندوق, محدودیت های توانبخشی و اسکان مجدد مشکلات پروژه تحت تاثیر افراد تمام اضافه کردن به تاخیر و افزایش زمان و هزینه های درگیر در پروژه است. مگر اینکه این مسائل پنجه در اسرع وقت آن را سخت خواهد بود برای دولت به ترجمه آن بزرگ مادون قصد دارد به واقعیت است.

www.howindialives.com یک پایگاه داده و موتور جستجو برای اطلاعات عمومی

این چهارمین از ده قسمت در بودجه سال 2020

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im