برای حیدرآباد بومی سانجی Tapse ساخته شده است که این شهر را “خانه” برای 12 سال گذشته Zumba است “شور”. آن را تمام شده دو سال پیش زمانی که ISRO مهندس با حضور در یک کارگاه آموزشی در تناسب اندام برنامه. “من می خواستم به در شکل باقی بماند اما ضربه بدنسازی بود واقعا من فنجان چای. من عشق به رقص و پس زومبا مناسب من,” او می گوید. همانطور که با بسیاری از دیگر علاقه مندان به تناسب اندام در شهرستان سانجی معمول بیش از حد در حال حاضر آمار گرفته با توجه به محدودیت های اعمال شده برای شکستن زنجیره ای و جلوگیری از گسترش COVID-19.

اجتماعی فاصله تبدیل شدن به هنجار چندین تناسب اندام هنردوستان ترجیح می دهند به “اقامت در خانه” در حالی که همچنین به دنبال راه های جایگزین از جا ماندن. با وجود تناسب اندام مراکز باقی مانده بسته و جمعیت در مکان های عمومی, نازک شدن بسیاری از آنها نمی دادن تا خود به اهداف تناسب اندام. مثل سانجی که روشن است به انجام تمرینات سبک در خانه. “من تمرین کمی از یوگا و انجام تمرینات کششی. من کنترل رژیم غذایی من به عنوان من کمتر فعال این روزها پس من نمی توانم برای زومبا,” او می گوید.

واکر ممکن است یک ضربه دیوار اما بسیاری از آنها در پیدا کردن راه های دیگر فعال ماندن, مثل, تا تو, artiste جورج فرناندز از Mudavanmugal است که عادت راه رفتن در حدود 4 متر هر روز صبح. سابق بدنسازان او منتقل شده در درجه اول به پیاده روی و دوچرخه سواری به ماندن در شکل. من اما متوقف پله برای من صبح پیاده روی در حال حاضر. من کار کردن را تجربه کرده است در مفید آمده است و من انجام بسیاری از رایگان دست و وزن بدن در تمرینات این روز است. من هم با استفاده از گروههای مقاومت پرش طناب و زنگ گنگ می گوید:” 33 ساله.

(right) Sanjay Tapse during a session of Zumba

علاقه مندان به دوچرخه سواری بیش از حد اعمال ترمز برای هم بودن. دوچرخه سوار پریا بلن می گوید او در بر داشت یک جایگزین موثر برای حفظ شتاب رفتن — سریع راه رفتن’ در تراس خانه اش. “من فکر می کنم ما باید با احترام از دولت بخشنامه در حال حاضر به عنوان یک زمان به فکر می کنم در مورد جمعی بهداشت و مزایای منحصر به فرد. این البته مشکل زمانی است که شما مجبور به گرفتن یک استراحت از چیزی است که شما انجام شده است برای مدت طولانی. آن را تقریبا احساس داشتن را به یک عادت خوب می گوید:” پریا که در غیر این صورت دوچرخه سواری می رود حداقل سه بار در هفته و اغلب با دوستان خود و یا بر روی خود را.

با تناسب اندام مراکز آینده تحت مستند بدنسازی-hitters و بدنسازان در حال معامله سنگین و بلند کردن اجسام ساده کار در خانه-outs با یا بدون تجهیزات. مانند کاراته پزشک Vaideesh کومار C از Jagathy که در حال حاضر از شیوه های خود را در هنر رزمی حرکت همراه با پایه وزن بدن تمرینات مانند فشار یو پی اس و چانه یو پی اس در صفحه اصلی. “در هر صورت من برنامه ریزی برای خودداری از رفتن به ورزشگاه و زمانی که دستور به چنین مکان هایی پایین آمد. من آن را احساس امن تر نیست برای به اشتراک گذاشتن تجهیزات بدنسازی در حال حاضر,” او توضیح می دهد.

باید ها و نبایدها

  • Abhilash Viswam مشاور متخصص فیزیوتراپی در Meditrina بیمارستان می گوید کسانی که کار بر روی به طور منظم می توانید در ادامه روال زندگی شان در خانه به عنوان آنها ممکن است با آن آشنا و انجام ندهید. “اما در مورد آموزش مقاومت در برابر آن است که توصیه به کاهش وزن و افزایش تکرار برای جلوگیری از آسیب های,” او می گوید. Abhilash نشان می دهد زمین تمرینات ایده آل هستند و مردم می توانند انجام پیاده روی سریع در خانه برای تناسب قلبی عروقی. “بالاتر از همه هیدراته باقی بماند” او می گوید.

مربیان تناسب اندام نقطه که در سالن هستند و نه فقط یک محل برای پمپاژ آهن اما یک فرصت برای تعامل اجتماعی نیز به خصوص پس از یک روز سخت کار می کنند. Venugopal Unnnikrishnan از Belaire بهداشت و درمان باشگاه این پرسش که “انگیزه” در کار کردن در خانه خود. “آن گاه که حس برادری است که به ارمغان می آورد بسیاری از بدن سازان بازگشت دوباره به ورزشگاه. آن را ممکن است برای انجام بسیاری از زمین تمرین در خانه, اما هدف عضله سازی ممکن است آسان به عنوان آنها نیاز به تجهیزات خاص. اما مبتدیان می توانید فیلم های یوتیوب از گواهی مربیان برای کار کردن راهنمایی,” او اضافه می کند.

صحنه های ورزشی در این شهر تقریبا به وقفه با اردوهای تابستانی و جلسات آموزشی برای کودکان و نوجوانان بیش از حد به نام خاموش. تنیس عاشق M S Krishnakumar می گوید او نمی تواند صبر کنید برای انتخاب راکت دوباره. “به طور معمول, من بازی در Trivandrum باشگاه تنیس تقریبا هر روز صبح. من در حال حاضر انجام پرش و دویدن و غیره را حفظ استقامت می گوید:” Krishnakumar.

برای سابق بدمینتون بازیکن خوزه جورج اجرا می شود که Ajit و خوزه مدرسه بدمینتون در Kowdiar بستن آکادمی نیست جلوگیری از ترویج آموزش برای برخی از بچه ها با پتانسیل با تشکر از آموزش های ویدئویی. “آنها نمی تواند به صورت طولانی و ما فلوچارت برنامه های آموزشی با استفاده از کلیپ های ویدئویی کوتاه برای دستورالعمل و بازخورد” او می گوید. خوزه در حال حاضر نگه می دارد خود را در بالا از بازی با “دیوار عمل” یک روش آموزشی در محل اقامت خود را. “در حال حاضر که من بیشتر زمان من نیز بسیاری از یاد بدمینتون مسابقات و برجسته در یوتیوب,” او می گوید: با خندیدن.

Priya Balan

برای برخی مانند Kalaripayattu مربی Ajith Kumar T از Maruthi کلاری Sangham نزدیکی Poojappura آن را نیز یک ماده امرار معاش. تنها در هفته گذشته او ساخته شده آن را به عقب به شهرستان پس از یک اردوگاه آموزشی در کلکته بود که در نهایت به نام قبل از اتمام. اما Ajith شده است از آنجایی که در “قرنطینه” به عنوان یک اقدام احتیاطی است که خود را مختل آموزش و ورزش منظم است. “آنچه بدتر است این است که ما Kalaripayattu تظاهرات میله میله برای هفته های آینده در بسیاری از مناطق لغو شده اند, ما مؤثر منبع درآمد,” او می گوید. Ajith امیدوار است که همه چیز شروع به نگاه کردن به زودی.

بسیاری گمان تمرین یوگا به عنوان مفید نه تنها برای تناسب اندام بلکه برای یک حس کلی از رفاه و نویسنده و فیلمساز Sreebala K Menon گواه به این. او احساس می کند این بار دشوار و تأکید بر اهمیت ماندن آرام است. “به عنوان یک دانش یوگا و پزشک از مراقبه پیدا کنم یوگا بیش از تناسب فیزیکی عمل می کنند. من شخصا در حال حاضر کاهش یافته و همه چیز را به خاطر وضعیت موجود و این به من کمک می کند به سادگی نشستن در یک نقطه آرام فقط به گوش دادن و رعایت” او می گوید. به عنوان یوگا چیزی است که می تواند در تمرین خود او می گوید: این مستند واقعا او را تحت تاثیر قرار میدهند ،

اقامت مناسب و همچنین در حالی که شما امن باقی بماند!

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de