پیش از Janata حکومت نظامی و مستند بسیاری از رفت و به اوردرایو وحشت خرید و ستون چرخ دستی های خرید بالا با میله شکلات کولا و تراشه های. آن کسی حدس می زنم اگر یک cartload از میان وعده می تواند فاصله و مصرف در حد اعتدال.

کار از خانه نسبت به نرمال تا COVID-19 شیوع است که پیشتر و همیشه وجود دارد خطر از غرقه شدن در تنقلات ناسالم. چگونه یک آج با احتیاط?

حفظ روال. اگر شما سحر خیز که به طور معمول ساعت در 45 تا 60 دقیقه تمرین را در آن نگه دارید. ساعت به کار در همان شما می شوند و همین مشکلات ناسازگار بودن. در حالی که این ممکن است به نظر می رسد مانند آن را تا به چیزی برای انجام با خوردن عاقلانه آن را ندارد چرا که شما در حال تنظیم بدن و ذهن خود را برای یک روز به عنوان شما می خواهم آن را انجام داده اند در قبل از تاج بار. شما کمتر احتمال دارد به نگاه در روز به عنوان یک زمان به افراط. حیدرآباد بر اساس تغذیه Deepa Agarwal می گوید: ما باید آگاه باشند که ما در حال غذا خوردن چون ما گرسنه و زمانی که ما ‘راحتی خوردن’ در زمان استرس است.

  • هدایت و روشنی از: نوشیدنی های فوم شکلات و آب نبات چیپس و دیگر تنقلات
  • می گویند بله به: خانه تازه پخته شده مواد غذایی با استفاده از غیر شدنی مانند برنج و دال, پالس, millets و در دسترس سبزیجات. عبارتند از بادام زمینی بو داده, نخود, انواع بو داده دانه ها و میوه ها به عنوان میان وعده در صورتی امکان پذیر است.
  • خود را به چوب روزانه روال تناسب اندام در خانه.

طرح منوها. بررسی یخچال خود را شب قبل و در وعده های غذایی به عنوان زمان دبستان و طبخ زمان از آنجا که بسیاری از ما نیست زندگی می کنند کمک کند. شما می توانید با تقسیم این به صبح-شب معمول است. فکر می کنم مغذی صبحانه ناهار و شام و اواسط وعده غذایی تنقلات است که شما نمی خواهد پشیمانی بعد از آن. محدود کردن مصرف کافئین و شامل نخود بوداده و انواع آجیل به عنوان میان وعده. برای شکستن یکنواختی شايد Jasti (@vibrantlivingbysridevijasti در Instagram), یک متخصص تغذیه نشان می دهد گاهی اوقات مبادله به طور منظم صبحانه با میوه یا شام با سالاد سازش با آجیل بو داده و دانه ها منبع خوبی از کلسیم و پروتئین و روي: “دانه کدو منبع غنی از روی است که یک ماده معدنی ضروری برای ساخت ایمنی است.” اگر شما می توانید انتخاب کردن به صورت محلی و فصلی تولید کند.”

Make a quick salad with ingredients available at home

سریع سالاد با مواد موجود در خانه | عکس های اعتباری: K Murali کومار

شروع روز خوب. Deepa نشان می دهد آغاز روز با چای سبز لیمو و یا آب عسل و نگه داشتن به صبحانه سالم مانند poha, upma idlis با sambar یا dosas با sambar و یا بلغور جو دوسر. “باید دوغ یا nimbu (لیمو) آب اواسط صبح. برنج و یا roti با dal, subzi و کشک برای ناهار. در شب باید چای سبز با برخی از جوانه یا بوداده murmura. شام می تواند سوپ و یا میوه ها (در صورت موجود بودن) و یا تکرار یکی از صبحانه گزینه با کاهش بخش” او می افزاید.

حفظ یک یادداشت غذایی. این اطمینان را به شما نمی خورند از خستگی و یا تنهایی. تماس های تصویری با اعضای تیم برای کسانی که کار از خانه ممکن است روحیه بوستر بیش از حد. در رسانه های اجتماعی نگاه کردن به Rujuta Diwekar را 14 روز برنامه غذایی به نام قرنطینه برنامه در درجه اول با استفاده از غیر شدنی.

Dry fruits such as figs, almonds and pistachios make for a mid-meal snack

میوه های خشک مانند انجیر و بادام و پسته را برای اواسط وعده غذایی میان وعده | عکس های اعتباری: ناغارا Gopal

جست و خیز شکر. شايد ادعا میکند که این زمان بیش از همیشه به تمرکز بر ایمنی ساختمان, روده, سلامت و هدایت و روشنی از قند لادن می خورد و یا مواد غذایی سرخ شده. “حدود 70 درصد از ما مصونیت می آید از خوبی حفظ سلامت روده. هنگامی که ما بیش از حد بدن ما با انتخاب اشتباه از مواد غذایی (مانند بیش از حد مواد غذایی فرآوری شده) در باکتری های روده به خطر بیافتد. آن را به عنوان ما هستند تاکید کرد در مورد جریان COVID-19 بحران بهداشتی و بسیاری از ما مجبور به کار از خانه, بنابراین ما باید برای کمک به بدن در مقابله با تغییرات و شوک آن, بیشتر,” او می گوید. نیاز به یک شیرین تقویت کننده? شما می توانید از بادام یا کره بادام زمینی در سیب و بالا آنها را با کشمش. اما او همچنین نشان می دهد تجربه — با اضافه کردن آجیل به سنتی نارگیل ترشی و شکوه آن را با فلفل سبز. و یا یک صفحه از قطعه قطعه خیار را با نمک و پودر زیره.

A salad by Sridevi Jasti

می دانیم که ما همه در این با هم. بنابراین اگر شما لغزش یک روز نمی خود را ضرب و شتم. سعی کنید و کراوات با اچ بنابراین شما بررسی کنید در هر یک از دیگر از طریق تلفن اگر شما تنها در خانه. “ما همه در این مورد هم می گوید:” Deepa.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im