در حال اجرا در اکثر موارد در خدمت یک هدف: به دنبال طعمه فرار شکارچیان ابتلا به قطار و یا برنده شدن در مسابقه. اما برای برخی در حال اجرا است که هدف. آنها سفر از نقطه A به B شرکت در مسابقات و برنده مدال است. اما این برای آنها صرف عواقب. این افراد لذت بردن از در حال اجرا به طوری که آنها می توانید آن را در هر گونه هزینه برای محض خاطر آن را انجام می دهند. برای آن احتمالا کمک می کند تا آنها را وارد دولت از جریان. Manoj Bhat, 40, چاشنی ماراتون از بنگالور متعلق به این بخش از دونده.

در جولای 18, Manoj زد 100 کیلومتر در یک کیلومتر جاده بعدی را به خانه خود. او شرکت در این اجرا به ماه ابتکار که درگیر علاقه مندان به تناسب اندام و افزایش بودجه برای حمایت از هیات های ورزشی سازمان ها. او فرار از 1 صبح تا ظهر با یک استراحت چند سوزاندن تقریبا 5000 کالری است. پاهای, درد میکرد و عرق ریخت و بدن لرزید اما هدف به دست آورد. “روز بعد من می خواستم برای اجرای یکی دیگر از 20 کیلومتر.”

Manoj را با وسواس در حال اجرا نیست ارسال مقاله; آن مراقبه است. او به یاد می آورد یک 24 ساعت اجرا از سال گذشته در پایان که او گریه “احساس معنوی است.”

“طیف وسیعی از احساسات من را از طریق رفت که در مسابقه باور نکردنی بود. من در فوق العاده ای درد. من تا به حال به stretchered ، در عین حال من احساس بسیار زیاد عشق و قدردانی برای همه. آن را مانند من شاهد خدا است.”

Manoj در زمان به راه دور در حال اجرا در طول روز خود را در موسسه هندی مدیریت (IIM) در لکنو. او شروع به در حال اجرا در اطراف یک 2.5 کیلومتر مسیر قبل از ضربه ، به تدریج او افزایش تعداد دور. در زمان او IIM او تحت پوشش این مسیر 10 بار.

پس از بازگشت او به بنگلور, Manoj شروع به شرکت در ماراتن (42.2 کیلومتر) و ماراتن فوق العاده. اما او و گرامی داشتن دشوار آموزش ساعت بیشتر از تمجید که در انتظار او در خط پایان. “افرادی هستند که در درجه اول اجرا به رقابت بپردازند. من نه یکی از آنها. حتی اگر من شرکت در یک رویداد چهار یا پنج ماه آموزش است که بیشتر برای من مهم تر از به پایان رساندن اولین بار. من فکر می کنم اگر روند خود را مناسب است شما می توانید به نتیجه مورد نظر.”

تمرکز بر فرایند بیش از نتیجه ممکن است بارها ورزشی استفاده می شود کلیشه. اما آن را نمی claptrap. جیمز روشن در نیویورک تایمز پرفروشترین کتاب اتمی عادات می نویسد: “درست در دراز مدت فکر کردن است هدف-کمتر فکر کردن. آن را در مورد هر یک دستاورد. آن است که در مورد چرخه بی پایان پالایش و بهبود مستمر. در نهایت آن است که تعهد خود را به روند آن را تعیین می کند پیشرفت شما را.”

یکی از James’ چهار قدم برای ایجاد یک عادت خوب” است که به عادت آسان است. Manoj مشاوره به کسانی که به من بدهید تا در قطعنامه خود را برای شروع در حال اجرا مشابه است. “سخت ترین مرحله است که مرحله اول از تخت خود را,” او می گوید: “شما نیاز به تنظیم انتظارات واقع بینانه. هنگامی که شما شروع به شما نمی هدف به اجرا 5K; فقط با هدف اجرای برای دو دقیقه در هر روز. نکته این است که سازگار باشد. بیش از دو ماه از دو دقیقه می تواند تبدیل به 20. باید آن را آهسته و در دراز مدت تغییر دهید.”

شرکت ها گاهی اوقات به دنبال Manoj را در حال اجرا عقل است. او انگیزه می دهد مذاکرات, عنوان, ‘ذهن بیش از عضله’. او را می توان از طریق Instagram صفحه ultrabhat.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de